World of Tanks: polityka Fair Play, aktualizacja

W World of Tanks zawsze byliśmy otwarci na modyfikacje, które są zgodne z naszą Polityką Fair Play

Ale w dalszym ciągu nie dopuszczamy do gry niechcianego, oszukańczego i szkodliwego oprogramowania, które manipuluje rozgrywką i dostarcza nieuczciwej przewagi. Raz jeszcze chcemy zaznaczyć, że nie tolerujemy oszustwa. Zapewnienie zasad fair play zawsze będzie jednym z naszych głównych priorytetów, i dołożymy wszelkich starań, by środowisko gry było możliwie jak najbardziej wolne od oszustwa.

Dzisiaj, uczyniliśmy kolejny krok w tym kierunku i nałożyliśmy potężną falę banów na wszystkich serwerach. W tej fali nałożyliśmy karę na 2241 kont w regionie EU. 1577 z tych kont otrzymało pierwsze ostrzeżenie, a 664 zostało zbanowanych permanentnie.

Wszyscy oszukujący, którzy otrzymali sankcję w tej fali banów, zostaną również usunięci z klasyfikacji bitew rankingowych.

Po tej fali banów nastąpią kolejne, więc by odnaleźć zweryfikowane i najnowsze mody do World of Tanks udajcie się do Mod Hub. Mod Hub to najbezpieczniejsze, legalne źródło różnych modyfikacji w World of Tanks.

Grajmy fair i odpowiedzialnie, ciesząc się grą!

ź: WoT

21 Odpowiedzi do “World of Tanks: polityka Fair Play, aktualizacja

  1. Żenada i tyle w temacie 🙂 Oni nadal uważają że ktoś, te ich farmazony bierze na poważnie?

    1. Żenada to że nawet tu zrobiłeś swoje konto by pisać swoje wysrywy

  2. „POTĘŻNĄ falę banów na wszystkich serwerach” – propaganda na poziomie TVPis xd

      1. jeden chuj, bo nie wiem czy wiecie ale to jest bardzo istotny obszar (polska) w geopolityce i ścierają sie tu wszystkie możliwe bezpieki i służby dlatego jest chujowo bez względu kto wygra „wybory”

  3. chciałbym zobaczyć ile tysięcy kont by poszło się je… bo wprowadzeniu anty-cheat’a w grze, może doczekamy kiedyś takiego dnia, albo ktoś zrobi takiego moda

    1. Marzenia ściętej głowy. Nagle by się okazało że 90% cheatów jest z samiuśkiego Mińska i prowadzi do Partizanskiy Prospekt 178/2. Tak, to siedziba Wargaming… 😉

      1. Raczej by się okazało że 90% graczy to ci co regularnie płacą w tej grze za cokolwiek i są najaktywniejszymi graczami w tym z topowych 100 klanów. Trudno pozbyć się graczy, którzy w największy sposób przyczyniają się do dochodów WG. Samo WG i ich pracownicy co rusz dowodzą że z tą grą mają do czynienia tylko „na papierze”

  4. Zlikwidować resmods i założyć anty cheeta sprawę by rozwiązało,ale też by przyczyniło się do upadku WG .Rosja czy Białoruś i nic w temacie każdy wie o co chodzi

  5. Znajomy co jest adminem w pewnej gierce on-line twierdzi że technicznie jest taka opcja i ludzie którzy zajmują sie internetem też to znają. Chodzi o to że typ wysyła Ci wiadomość, która w tle odpala pierdyliard reklam znacząco spowalniających działanie internetu u przeciwnika, przez co ma pierońskie lagi i nie może grać skutecznie. To tak jakbyś nie wiem, grał w domu, siedział na wi-fi i ktoś by Ci odpalił w tym czasie na innym urządzeniu na tym samym wi-fi film w full HD lub 4K który doiłby neta. Jeśli ktoś twierdzi że to miejskie legendy tak jak że w WoT nie da się cheatować (a są tacy którzy twierdzą że to jest niemożliwe XD) to mało wie o sztuczkach w internecie albo próbuje okłamywać sam siebie.

  6. Wiadomo że jakieś lagi czy problemy z połączeniem mogą być, ale wszystkei tego typu niuanse WG zwala na graczy że mają ujowego neta. Ja mam prawdopodobnie najlepszy internet na rynku w światłowodzie, z żadna gierką problemu nie mam, a mimo to WoT ma lagi i to czasem absurdalne. Dużo winy jest po stronie WG które chyba ma gdzieś serwery i wynajem lepszych albo wymuszenie modernizacji na właścicielu. Bo po co inwestować w giereczkę, dawaj golimy jeleni na sklepie premium.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.