supertest: mapa Mińsk, zmiany cz.XIV

Kolejne zmiany na mapie Mińsk.

Wersja 1

Strefa 4 została nieznacznie przeprojektowana przed wynikami drugiego Supertestu.
To pomniejsze zmiany. Ich celem jest poprawa rozkładu tej strefy i lepsza organizacja linii ognia.

Minimap1


POPRZEDNIE WERSJE
Zmiany po pierwszym Superteście:


A. Dodano przejście między łukami, aby uniknąć konieczności zjazdu do zagłębienia.


B. Dodano zarośla wzdłuż alei oraz pobliskich wzgórz, aby stworzyć więcej okazji do zwiadu.


C. Dodano zarośla wzdłuż czerwonej linii, aby stworzyć równe szanse działom samobieżnym z obu drużyn.


D & E. Ulepszono pozycje niszczycieli czołgów dla obu drużyn.



F. Przeprojektowano budynek, aby bardziej przypominał obiekt dający osłonę drużynie przeciwnej.


Zmiany wprowadzone dla pierwszego Supertestu są następujące:
Zmiany te są oparte na przeróbkach sprawdzonych w toku poprzednich testów. Ponieważ jednak testy te zostały przeprowadzone dość dawno temu, zmiany są porównywane z obecną wersją.

Minimapa:


Główne zmiany i ich cel:
1. Krawędź mapy została przesunięta, a przejścia do zabudowy blokowej w pobliżu placu są teraz otwarte.
Cel: zapewnić dogodny teren dla ciężko opancerzonych pojazdów i walk na krótkim dystansie.


2. Rzeka została osuszona, nasyp nieco przerobiony i dodano przejście przez bród (między brzegami). Usunięto listowie drzew (oprawa mapy zostanie zmieniona z letniej na wiosenną lub jesienną).
Cel: umożliwić pojazdom szybsze i bezpieczniejsze poruszanie się między pasami, przy jednoczesnym uproszczeniu nawigowania po mapie.


3. Dodano wzgórza obok alei i usunięto ogrodzenie.
Cel: sprawić, aby ten obszar dostarczał więcej możliwości rozgrywki / był bardziej interesujący dla pojazdów zwrotnych i jednocześnie ułatwiał celowanie / strzelanie w poprzek alei.


4. Ten obszar został poddany znacznym zmianom: dodano plac budowy metra, ukształtowanie terenu zostało zmienione, konstrukcja cyrkowa została przesunięta, a odległe przejście przy obrzeżach mapy zostało zamknięte.
Cel: przesunąć obszar starć dla czołgów średnich bliżej środka mapy (odsunąć go od dziedzińca w lewym obszarze zabudowanym) i zapewnić połączenie pomiędzy tą uliczką a resztą mapy (aleją a pozycjami niszczycieli czołgów w parku).


Dodatkowe (nieznaczne) zmiany:
• W niektórych miejscach na mapie część krzewów/drzew została przeniesiona (głównie w celu oczyszczenia widoku między głównymi miejscami).
• Dodano niewielkie punkty osłony w pobliżu baz (cel: nieznacznie ułatwić zdobywanie bazy).
• Przesunięta granica mapy zapewnia dodatkowe przejście za budynkami w dolnej części mapy. Przejście pozostawiono otwarte, ponieważ jego wpływ jest nieznaczny, choć w niektórych przypadkach może być wykorzystane do wielu celów.

Wersja 2

Ta wersja oparta jest na 90_minsk_gg2. Zmieniony został jedynie obszar wokół cyrku. Teraz przypomina mapę Mińska na głównych serwerach, jednak jego dziedzińce zostały poszerzone i stały się bardziej przestrzenne oraz przewidywalne.
Minimap4

5.After

6.After

7.After