supertest: mapa Japort (Port Wschodni), cz.II

Ta mapa pojawiła się już w Superteście przed aktualizacją 1.0.
Ponieważ wtedy prace były skoncentrowane wokół opublikowania przeprojektowanych map, ta nie stanowiła priorytetu. W obecnej iteracji mapa ta została dostosowana dla współczesnej technologii. Wprowadzono tez pewne zmiany w rozgrywce.

Main1.japort

Main2.japort

1. Kierunek dla czołgów ciężkich, z licznymi osłonami dającymi schronienie przed liniami ognia nieprzyjacielskich czołgów i dział samobieżnych.

1.1.japort

1.2.japort

2. Szczyt wzgórza dla szybkich czołgów lekkich i średnich. Część podziemna dla mocno opancerzonych czołgów ciężkich.

2.1.japort

2.2.japort

3. Strefa dla czołgów lekkich, zwiadu i długodystansowych linii ognia.

3.1.japort

3.2.japort

4. Kierunek dla czołgów średnich i strefa kontrolna mapy dla niszczycieli czołgów.

4.1.japort

4.2.japort

4 Odpowiedzi do “supertest: mapa Japort (Port Wschodni), cz.II

  1. Dużo obszaru wyłączonego z walki. Jeśli nie będzie większa niż 1000×1000, to będzie lotnisko 2.0, gdzie nie gra się zbyt przyjemnie.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.