Program Rekrutacyjny 2.0: nowy sezon wystartuje wcześniej

Informacja z serwera RU: nowy sezon programu rekrutacyjnego wystartuje wcześniej niż zapowiadano; pierwotnie start programu zapowiedziano na 2 października, ale jak na razie nie podano jeszcze konkretnej daty.
Pamiętajcie, że po rozpoczęciu kolejnego sezonu dowódca otrzymuje dwa miejsca dla rekrutów. W nowym sezonie niewykorzystane miejsca przepadają, ukończone są resetowane, a te, które są w trakcie, są przenoszone do nowego sezonu (zachowują swój stan).

Struktura sezonu
Wszystkie programy rekrutacyjne składają się z kolejnych sezonów trwających 120 dni. Gdy rozpoczyna się nowy sezon:
• Dowódca ma możliwość zaproszenia 2 rekrutów. Niewykorzystane miejsca z poprzedniego sezonu są usuwane.
• Kilka pojazdów tieru VIII, VI i VII zostają dodane do listy nagród głównych
• Jeśli ulegają zmianie warunki programu rekrutacyjnego, wszystkie aktywne kontrakty przechodzą na nowe zasady, bez względu na to, w którym sezonie zostały zawarte.
• Postępy w ramach aktywnych kontraktów zostają zapisane.

Nagrody z poprzedniego sezonu
Rekrut może wybrać jeden pojazd premium VI lub VII poziomu z listy (lub jego równowartość w kredytach).
– Tiger 131
– Sherman VC Firefly
– Dicker Max
– КV-122
– Panther/M10

Dowódca będzie mógł wybrać czołg premium VIII poziomu (lub jego równowartość w kredytach).
– AMX M4 mle. 49
– 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger
– Panther mit 8,8 cm L/71
– T92
– FV4202

TY Roophert


Szybkie streszczenie: Program rekrutacyjny 2.0

Każdy gracz, który rozegrał przynajmniej 1000 bitew losowych w World of Tanks może zostać dowódcą i zapraszać rekrutów.

Możecie zostać zwerbowani przez dowódcę, jeśli spełniony jest któryś z następujących warunków:

  • Jesteście w World of Tanks nowym graczem lub rozegraliście najwyżej 200 bitew.
  • Nie grałeś przez ostatnie 60 dni.

Program rekrutacyjny 2.0 składa się z trzech kolejnych etapów. Aby wypełnić każdy z nich, dowódca i jego rekruci muszą współpracować i zdobyć 500 punktów rekrutacyjnych, wypełniając specjalne misje w bitwach losowych. Łącznie potrzebujecie 1500 punktów rekrutacyjnych we wszystkich trzech etapach.

Zwyciężanie bitew i zdobywanie punktów rekrutacyjnych stopniowo zapełnia pasek postępów dowódcy i jego rekrutów. Nagrody obejmują:

  • Obligacje
  • Style i kamuflaż
  • Czołgi-nagrody premium
  • I o wiele więcej!

Szczegóły następnego sezonu Programu rekrutacyjnego 2.0 zostaną opublikowane, kiedy tylko będą dostępne, więc uważnie śledźcie najnowsze wiadomości!

Zwerbujcie towarzyszy do bitew i zdobywajcie czołgi-nagrody premium!


Do World of Tanks trafia Program Rekrutacyjny 2.0. Oto szczegóły tego najnowszego dodatku.

Zaproszenia

Przycisk zapewniający dostęp do programu rekrutacyjnego będzie umieszczony w garażu, w lewym dolnym rogu. Kliknięcie go przeniesie Was do interfejsu programu.

Zaproszenie do uczestnictwa w programie rekrutacyjnym można wysłać potencjalnemu rekrutowi na dwa sposoby:

  • przez wysłanie wygenerowanego odnośnika za pomocą czatu, poczty e-mail itp.
  • przez media społecznościowe.

Kliknięcie w link przeniesie potencjalnego rekruta na stronę z zaproszeniem, gdzie będzie on mógł stworzyć nowe konto lub zalogować się na portalu. Konto gracza jest sprawdzone, by się upewnić, czy może zostać rekrutem. Jeśli rekrut zostanie sprawdzony pomyślnie, musi potwierdzić swój udział w programie rekrutacyjnym u gracza, który przesłał mu odnośnik (wprowadzenie nazwy gracza zapraszającego jest obowiązkowe).

Czy mogę zostać dowódcą/rekrutem?

Każdy gracz, który rozegrał 1000 lub więcej bitew losowych w grze może zostać dowódcą i zapraszać rekrutów.

Zaprosić można maksymalnie dwóch rekrutów co cztery miesiące. Po upłynięciu czterech miesięcy rozpoczyna się nowy okres i dowódca może zaprosić dwóch nowych rekrutów.

Dowódca może Cię zrekrutować, jeśli spełniony jest jeden z poniższych warunków:

  • Dopiero zaczynasz grę w World of Tanks lub masz mniej niż 200 bitew.
  • Nie grałeś przez ostatnie 60 dni.

Rekrut powinien skorzystać z odnośnika z zaproszeniem wysłanego przez dowódcę i dołączyć do programu rekrutacyjnego. Gdy to się stanie, dowódca otrzyma dostęp do karty rekruta w odpowiednim oknie.

Wypełnianie kampanii rekrutacyjnej

Program rekrutacyjny 2.0 będzie się składał z trzech następujących po sobie etapów. Aby wypełnić każdy z nich, dowódca i jego rekruci muszą współpracować i zdobyć 500 punktów rekrutacyjnych, wypełniając specjalne misje w bitwach losowych. Ogółem we wszystkich trzech etapach należy zdobyć 1500 punktów rekrutacyjnych.

Punkty rekrutacyjne zdobywa się za określone działania w bitwie. Warunki zdobywania punktów rekrutacyjnych są wyświetlane w interfejsie „Sposoby zdobywania punktów rekrutacyjnych”. Możliwe warunki to:

  • Zadanie uszkodzeń, w tym asystowanych, które przekraczają pulę PW własnego pojazdu (dostępne tylko dla rekrutów).
  • Zwycięstwo (dostępne tylko dla rekrutów).
  • Zdobycie nagród z wybranej listy (dostępne tylko dla rekrutów).
  • Zadanie określonej ilości uszkodzeń podczas gry w plutonie rekruta i dowódcy.

Niektóre z misji dla rekrutów można wypełniać niezależnie, a inne są dostępne wyłącznie podczas gry w plutonie z dowódcą, gdyż punkty rekrutacyjne są współdzielone w jednej „skarbonce”. W przypadku misji plutonowych postępy będą szybsze, gdyż zadania indywidualne i plutonowe można wypełniać jednocześnie. Dowódca nie ma misji indywidualnych, ale może pomagać rekrutowi, grając razem z nim.

Grając jako pluton ze swoim rekrutem, dowódca otrzyma 50% więcej kredytów i PD za bitwę, a rekrut otrzyma 100% więcej PD i kredytów. Jeśli rekrut gra sam, również otrzymuje premię – 50% więcej PD i kredytów.

Zakończenie kontraktu rekrutacyjnego

Mówi się, że zrywanie więzi jest bolesne, ale czasem jest to konieczne. Kontrakt rekrutacyjny może zostać przerwany w dowolnej chwili przez jedną ze stron.

Kontrakt rekrutacyjny może zostać przerwany na następujące sposoby:

  1. Kliknąć na miniaturkę gracza w programie rekrutacyjnym, następnie w menu kontekstowym wybrać: Przerwij kontrakt rekrutacyjny.
  2. Kliknąć na pseudonim gracza w interfejsie postępów programu rekrutacyjnego, następnie w menu kontekstowym wybrać: Przerwij kontrakt rekrutacyjny.

Po zakończeniu kontraktu rekrutacyjnego, wszyscy uczestnicy tracą wszystkie postępy i premie. Gracze zachowają nagrody zdobyte w programie rekrutacyjnym.

Po rozwiązaniu kontraktu rekrutacyjnego, obydwie strony otrzymają o tym powiadomienie.

Rozwiązany kontrakt nie może być odtworzony.

Nagrody w Programie rekrutacyjnym 2.0

Nagrody za ukończenie poszczególnych etapów:

  • Obligacje
  • Emblematy
  • Napisy
  • Wzory kamuflażu
  • Nagrody
  • Odznaka
  • Zestaw stylizacyjny 2D

Zwyciężanie bitew i zdobywanie punktów rekrutacyjnych stopniowo zapełnia pasek postępów dowódcy i jego rekrutów. Po ukończeniu pierwszego etapu obydwoje gracze otrzymają nagrodę: 300 obligacji, napis i medal.

Nagroda za drugi etap: 450 obligacji, kamuflaż i medal.

Po ukończeniu ostatniego etapu, a przy tym całej kampanii, dowódca i rekrut otrzymają 750 obligacji, emblemat, medal, unikalny zestaw stylizacyjny 2D oraz możliwość wybrania czołgu premium. Dowódca otrzyma także specjalną odznakę.

Czołgi-nagrody

  • Rekrut może wybrać jeden pojazd VI lub VII poziomu z dostępnej listy pojazdów (lub odebrać równowartość pojazdu w kredytach).
  • Dowódca będzie mógł wybrać czołg premium VIII poziomu (lub jego równowartość w kredytach).

Rekrutujcie znajomych, ruszajcie do bitwy i zdobądźcie nowe czołgi i inne nagrody!

13 Odpowiedzi do “Program Rekrutacyjny 2.0: nowy sezon wystartuje wcześniej

  1. Rekrut może wybrać jeden pojazd premium VI lub VII poziomu z listy (lub jego równowartość w kredytach).
    – Tiger 131
    – Sherman VC Firefly
    – Dicker Max
    – КV-122
    – Panther/M10

    Dowódca będzie mógł wybrać czołg premium VIII poziomu (lub jego równowartość w kredytach).
    – AMX M4 mle. 49
    – 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger
    – Panther mit 8,8 cm L/71
    – T92
    – FV4202

    To tak, gdyby ktoś szukał. Ogólnie rekruta można wbić w około 300 bitew (grając samemu), więc jeżeli ktoś potrzebuje czołgu premium, a nie chce wydawać kasy to jest to jakaś opcja. AMX, FV to wciąż solidne maszyny.

  2. WG po 2 ostatnich aktualizacjach wprowadziło tak dobry MM że zamknąłem konto ! a co dopiero nagabywać innych na stratę czasu ! Walki 2:15 są na poziomie co 3 rozgrywki a dobór pojazdów jest tak mocno sp….y że głowa mała ! . Ilości czołgów się zgadzają ale jakość nie. Dochodząc do ilości wygranych 50% gra natychmiast dodaje cie do „ulubionych” i ciągnie w dół ! moim zdaniem spowodowane jest to manipulacją losowań ! chodzi o to by nowi gracze do poziomu 50% byli hapy i wydawali diengi. Ogólnie nie polecę nikomu tej gry a co dopiero rekrut ! .

    1. tez doszedłem do 50.65% win ratio i od maja w dol ,przegrana za przegrana wczoraj 15 przegranych 7 wygranych,mam takie ASY w drużynie ZE 55 TYS BITEW i ocena osobista 2758 nie kłamie zobaczcie na wot-life nick sokrates66 ,Albo koleiny kurwa nie jaki pottermus na T34 ocena osobista 2495 losuj takich na top i chuj.

      1. Falathi ci wytłumaczy że to twoja wina nie gry ! Bo gra jest idealna a szczególnie MM , o co ci chodzi? hahaha Ostatnio takie moje smaczki : 17 bitew 3 wygrane , 7 bitew pod rząd (tierem 8) na tier 10 a potem tier 9 i znowu tier 10 ! Najbardziej to mnie wkurwia jednak RNG największy rak gry – typu typu 25 strzałów oddanych ale tylko 3 z przebiciem w celu!!! Niech WG samo sobie gra w tą idealną grę ! Nigdy nie słuchali graczy i mają ich coraz mniej (oczywiście nie przekłada się to na starty finansowe bo ok 5 % graczy tylko płaci) . Najbardziej też wkurwia to że WG przeznacza niesamowite kwoty na zwabienie gimby który kupi tier8 pogra 1k bitew i odejdzie – to jest ich strategia a starych graczy mają głęboko w d… Niech odchodzą zastąpimy ich BOTami

        1. Gimbus świeżak ma się zalogować do gry, pograć 2-3 miesiące, kupić jakieś premki a potem może spier***. Stary gracz który jest już obkupiony może spier*** podwójnie, jest tylko problemem bo odstrasza świeżaków, stąd ciągnięcie za uszy czerwonego gimbusa w stronę 50 % wr.

        2. O mam nowy rekord : Stalowe Łowy – po 5 sek na mapie zobaczył mnie koleś i strzela !! 3 podpalenia pod rząd – pierwsze podpalenie od przodu a 2 następne jak próbowałem uciekać ! i jak w to grać ? jak o wszystkim decyduje RNG a ja w niego nawet trafić nie mogłem – hahah

Dodaj komentarz