QuickyBaby: czy warto grać polskimi czołgami w WoT?

Czyli 25TP, 40TP, 45TP i 53TP w rękach QuickyBaby.

Czy warto grać polskimi czołgami w World of Tanks?

  • tak (72% - 826)
  • nie (19% - 218)
  • nie mam zdania (8% - 96)

głosujących: 1 140

Loading ... Loading ...

25 Odpowiedzi do “QuickyBaby: czy warto grać polskimi czołgami w WoT?

  1. do qb suck ? yes a lot of d*cks. Dlaczego dajecie spedalonego multiego w wersji brytyjskiej. Co do polskich czołgów są zbalansowane 8 tier nawet bardzo dobry

  2. Gram, bo gram, ale są dramatyczne wszystkie. Tierem X nie da się grać w ogóle, to żart jakiś i kpina, tierem X ewentualnie w sprzyjających warunkach, a Pudel ma totalną niegrywalność w założeniu. A drzewko bez szału kompletnie…

    1. Proponuje najpierw nauczyć się grać a potem się wypowiadać. 7, 8 premium, 9 i 10 to moje ulubione czołgi bo sieją zniszczenie na swojej drodze, nie jeden 2x się zastanowił zanim wyjechał na polskie czołgi i niby jak wytłumaczysz to że żeby zdobyć M na X która wg ciebie jest aż tak beznadziejna trzeba się nieźle naharować? Mimo robienia prawie 7k obrażeń i 4 zniszczeń dostałem 1 klasę a nie M

      1. A po czym zakładasz piszący bez znaków interpunkcyjnych że nie umiem grać i na jakiej podstawie sądzisz że muszę się nauczyć grać żeby się wypowiadać? Ile masz bitew w ogóle od ilu lat grasz w wot ile masz bitew na polskich czołgach i jakie masz na nich statystyki?

        1. To pokaż swoje cffffaniaczku. Są trzy opcje.
          Jesteś czerwono-pomarańczowym płaczkiem z 40k i 400-800 wn8, który ma ból doopy o to, że polskie tenki są słabe robiąc nimi dwa strzały na bitwę i wracając do garażu.
          Jesteś żółto-zielonym, przeciętnym, dobrym graczem 40k 1400-2000 wn8, który ma problem, bo robi 2k na bitwę i to dla ciebie za mało.
          Jesteś niebiesko-fioletowym frajerem (nie, nie uważam, iż każdy 2200wn8+ gracz to frajer – odnoszę się w ten sposób tylko do ciebie), który za bardzo przyzwyczaił się do 279 i 60tp nie odbija tyle, nie ma takiego dpmu, nie r#cha wszystkiego na swojej drodze (proszę nie zagłębiajmy się w to, czy faktycznie tak jest czy nie, bo nie o tym jest moja wypowiedź), czy do chieftaina t/95, nawet idźmy tiery niżej, do defendera, czy is3a (tutaj również się nie zagłębiajmy jak w przypadku 279, bo nie o tym blabla).
          Która opcja jest prawdziwa?

  3. Po pierwsze kolega wyżej swych statystyk podawać nie musi, a po drugie nie stawianie znaków też nie świadczy o niczym bo może ich nie pisać z wielu powodów. A co do polskich maszyn to się bardzo mylisz, może nie mam nawet polskiej 7 ciężkiej ale polskie medy i lekkie mi przypasowały. Bynajmniej przemyśle swoje ruchy, 40TP jest mułowaty to fakt ale ma też swoje plusy. Tak samo każdy czołg w grze. Więc odnajdź maszyn minusy i plusy, a potem się wypowiadaj

  4. Nie wszyscy i tak na nich grają także wiesz? Mnie nikt do niczego nie zmusi.

  5. A wysokimi poziomami grałem nie raz na testowym i mi źle nie szło także tego. Jak polskie czołgi tam dają rade to i tu dadzą. A i radzę obejrzyj filmiki jak inni nimi grają, jak nie wiesz jak nimi grać i uważasz że cała linia to wielkie nic

    1. Lol 😉 „Bynajmniej przemyśle swoje ruchy” 😉 Mega lol 😉 Ja prdle 😉

      1. Dom1n, Trolle ci się zalęgły na blogu. A co do polskich czołgów to według mnie 10tp ma za niski dpm a 40tp jest za wolny. Reszta lightów przyzwoita, 25tp przyjemny a co do ht to każdy kolejny coraz ciekawszy.

  6. Dobra to ja dodam swoje 3 grosze. A więc tak:
    I-V – po prostu gunwo
    VI – za wolna i działo jest irytujące, w dodatku pancerza nie ma w ogóle
    VII – czasem coś odbija, generalnie taka w miarę. Na pewno gorzej niż średnia ale da się grać
    VIII – moim zdaniem jeden z lepszych czołgów ht na 8t, ma okej wieże, dobre działo i spoko mobilność. Ogółem na +.
    IX – Mam mieszane uczucia, mimo 2.9k dpb potrafiła mnie nieźle wku#… Jednak przyznam że często dawała mi frajdę, szczególnie dobra wieża, depresja i działo. Kadłub paradoksalnie słaby, a mobilność okropna.
    X – ten czołg zasługuje na buffa, nie jest dobry. Ma słabe działo, które nie ma peny ani na AP, ani na HEAT. W dodatku po ruszeniu wieżą albo czołgiem mamy dyspersje jak w arcie. Nie mówiąc o kiepskiej celności i czasie celowania. Wali strasznie dużo kalafiorów. Wieża powinna mieć przemodelowany pancerz, bo czasami wchodzą dziwne peski obok jarzma gdzie ma najgrubszy pancerz. A i pierścień jako weakspot powinien zostać wywalony, wystarczą garnki na wieży. Mobilność kiepska, a boki mogę porównać do 277. Generalnie unikać dużych kątów przy sidescrapie bo i tak wejdzie.

  7. Mam całą polską linię, więc pokuszę się o ocenę. Tiery 1-6 to pojazdy do przejścia i zapomnienia. Ciężko wymienić mi jakieś ich większe atuty. Zabawa zaczyna się od 7 tieru, który jest naprawdę spoko. Według mnie jedna z najlepszych 7 na tych tierach. Działo jest miodne i daje sporo frajdy. Pancerz potrafi dingnać, ale i tak yolo rush nie wskazany 😛 8 tier jest w porządku ze względu na armatę (choć miałem na niej kilka dziwnych strzałów w grunt przy dobrym wycelowaniu, co potrafiło deprymować) oraz mobilność. Na pancerzu można polegać, ale tylko wieży, bo kadłub to papierek. 9 grało mi się bardzo dobrze. Szczególnie działo sprawiało mi sporą frajdę i wychył pozwalający grać na wieżę, która dinga. Mobilność nie hitowa, ale rekompensuje ją armata. No i ten pojazd trafia w przeciwieństwie do naszej dychy, która celnością nie grzeszy. Pancerz lepszy niż
    w takim E100, ale dla mnie to żadna frajda przy waleniu kalafiorów. Dlatego jak polecam Polaków do max 9 tieru. Dycha do trzymania tylko ze względu kolekcjonerskich lub patriotycznych. Taki Obj 277 zjada ją na śniadanie i zapomina w 5 sekund.

  8. Też zadał pytanie, jak ślepy w deszcz czy może słońce świeci… Najpierw powinien się zastanowić czy sam nie jest… do niczego, bo jak WG gre spłycało i pogarszało to jakoś nic nie mówił, a raz na ruski rok coś się oburzy że jest nie tak zaczynając od dupy strony i nie przechodząc do sedna sprawy. Jakby nie był hipokrytą to by powiedział, że polskie czołgi są zrobione tak jak kiedyś WG robiło czołgi, z zaletami, wadami, ale grywalne, tylko że w 2019 roku po wielu premkach co nie są trochę gorsze od drzewkowych odpowiedników, pogorszeniu celności, usunięciu weakspotów co przełożyło się na większy też spam golda w bitwach, wzmocnieniu wielu innych czołgów dość przesadnie i stosowania RNG preferującego OP scumrade tanki to polskie czołgi już tak dobrze nie wypadają jak w dawnym WoT by mogły. No ale lepiej skupić się na tym co by się dało poprawić by trzeba było więcej goldem strzelać do nich zamiast zrebalansować całą gre, przywrócić weakspoty, wprowadzić różnice w ilości zdobywanego expa na korzyść standardowej amunicji, tak by za golda się mniej expa dostawało czy wyrównać szanse chociaż na tych samych poziomach między czołgami stosowanie do ich charakterystyki to już nie. Właśnie dlatego scumrade OP tanki po bitwie mają na medach stalowe ściany gdy ciężkie z innych nacji mało co odbijaja, ale dla WG ma to sens bo hajs się zgadza, a sponsorowany Youtuber o tym nie mówi…

  9. Czy warto ? Zależy ile mamy na zbyciu wolnego expa… I cierpliwości…
    Bo jak nie dużo to w zasadzie do momentu w którym nie mamy topowego działa w czołgu na 7 tierze + sprzęt i w miarę przyzwoita załoga, to grind to udręka i droga przez mękę…

    Ewidentnie drzewko jest zaprojektowane tak aby wydoić jak najwięcej kasy z graczy (przetapianie expa za golda itd.).
    – W każdym w zasadzie czołgu trzeba zacząć od gąsienic (aby udźwig pozwolił na montaż wieży), a wieża z kolei jest potrzebna do montażu lepszego działa.
    – Żaden z modułów nie jest „dzielony” między czołgami (nie opłaca się np wynajdywać lepszego silnika czy radia, bo tego i tak nie można użyć w następnym czołgu w drzewku).
    – Brak wyboru dział. W takim KV-1 np można zainstalować Derp Gun, 85mm lub 57 mm, i każde się sprawdzi w zależności od stylu gry. W polskim drzewku są w zasadzie 2 działa: Stokowe Gów***ne którym w zasadzie trzeba prawie na full goldzie jeździć i Topowe, które jakoś tam daję radę.

    Reasumując, jak ktoś nie gra na tierach 8+ (lub gra mało na tych tierach) to nie warto. A jak ktoś lubi 8, 9 i 10 tier to warto.
    Edit: No ale przynajmniej mamy Polskie Drzewko xD

  10. 4TP ok,
    7TP i 10TP spoko duże uszkodzenia na strzał przy pojedyńczej wymianie jest niezły,
    14TP to pomyłka mięso armanie,
    25TP ok działo na plus ,
    40TP specyficzny wali jak HT gra lepiej niż np. HT USA M6,
    PUDEL przyjemny,
    45TP Fajny. uniwersalny HT,
    53TP nie zrobił na mnie dobrego wrażenia, odstaje jest masa lepszych VIII
    50TP prot. Nie grałem.
    50TP jest w czołówce z IX dobry.
    60TP ujdzie może być taki średniak co do reszty X.

    1. 14TP jest po prostu źle zbalansowany. Wszystko zależy od losowania. Na wyższych tier’ach faktycznie jest ciężko, ale na topie idzie ugrać naprawdę dużo. Ogólnie całe drzewko mimo, że nie zawiera jakichś bardzo mocnych maszyn (no może poza IX), to jest dość przyjemne. Niestety polskie tenki są jednymi z tych które na stock’u ssą, dlatego aby nie zaciemniać wrażeń polecam maksować za freeexp’a.

  11. dobra to ja też się wypowiem
    60 TP 3529 sr dmg, trochę mało bitew (26), ale na rankedach rozegrałem więcej z 3900 sr dmg więc planuję jeszcze podbić wynik. Czołg sytuacyjne, na odpowiedniej pozycji bardzo przyjemny
    50TP 3076 sr dmg. Niby jeden z najlepszych moich wyników, ale jakoś średnio go polubiłem. przy takim czasie ładowania kalafiory są irytujące, w dodatku goowniany pancerz.
    53TP 2690 sr dmg. Jedna z lepszych 8 w grze, bardzo przyjemny
    45TP 2040 sr dmg, Ok, brak stabilizatora irytuje
    40TP 1319 sr dmg. Niby wynik ok, ale czołg do dupy, słaby pancerz i brak mobliności się nie łączą.
    25TP 1119 sr dmg. Przyjemny, siła ognia nadrabia czas celowania i stabilizacje, mobilność brak pancerza
    14TP 640 sr dmg. Wiadomo jak polosuje 6 to się jest w dupie

  12. Tiery 1-6 do przejścia. 25TP zasługuje na uwagę z uwagi na działo, do swojego tieru daje radę, powyżej powolne i miękkie mięsko armatnie.
    Tier 7- nawet przyjemny, można się zdziwić jak potrafi odbijać.
    Tier 8- wielu mówiło że paździoch, ale po wymaksowaniu stał się bardzo fajnym tankiem. Na kadłub nie ma co liczyć ale wieża na opuszczanie żeby pozasłaniać te suty na dachu- jak najbardziej.
    Tier 9- gra się jak amerykańskimi HT-kami lub T30-tką: schować kadłub, kręcić wieżą i patrzeć jak ładnie wchodzi za 600 w przeciwnika.
    Tier 10- osobiście czuje się rozczarowany, na serwerze testowym wydawał się fajny, bił celnie i potrafił dingać. Na zwykłym serwerze nie potrafię się zrozumieć z tym czołgiem, działo wali kalafiory, brakuje penetracji (w zasadzie to albo full gold albo póki nie znerfili to nadużywać HEheszków jak to pokazał VDR robiąc M-kę), a kadłub… w zasadzie jeden wielki weak spot. Nie wątpię że są miłośnicy tego pojazdu którzy potrafią nim kręcić wyniki, ja jednak osobiście jeszcze muszę z nim się polubić.

    Ogólnie tak jak ktoś wspomniał, linia zrobiona jakby po złości, stockiem czasem wręcz się nie da grać, za to niektórych rzeczy nawet nie ma sensu maksować bo sprzęt nie jest kompatybilny z kolejnym tierem żeby chociaż częściowo go odblokować. Tak jakby kumuruny z WG zrobiły tą linię po złości, że polacy tyle płakali o polskie drzewko więc macie, takie chuj wie co, do dymania was na free exp a na końcu jeden wielki chuj w postaci 60TP.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.