Stocznia.
Kapitanowie! W trakcie wdrażania aktualizacji serwer będzie niedostępny:
Od: Cz. 11 Cze. 07:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 11 Cze. 07:00Do: Cz. 11 Cze. 10:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 11 Cze. 10:00Rozmiar aktualizacji: 3,3 GB
STOCZNIA
Największą nowością w wersji 0.9.5 jest nowa Stocznia i Port w Hamburgu, w którym budować można dwa niemieckie okręty — VI Admiral Graf Spee oraz VIII Odin— jednocześnie.
Najważniejsze informacje o Stoczni:
- Wydarzenie trwać będzie przez dwie aktualizacje—0.9.5 i 0.9.6.
- Budowa okrętów w Stoczni podzielona będzie na 20 etapów. Do przechodzenia przez etapy należy wykonywać dyrektywy lub wydać 1 750 dublonów na każdy z nich.
- W nagrodę za ukończenie 10 etapów otrzymacie okręt VI Admiral Graf Spee w kamuflażu Malowanie wojenne.
- 18 z 20 etapów budowy okrętów można ukończyć poprzez wypełnianie dyrektyw. Do przejścia przez dwa pozostałe etapy konieczne jest wykorzystanie dublonów.
- Po ukończeniu 20 faz budowy otrzymacie okręt VIII Odin.
Dzięki wypełnianiu dyrektyw otrzymacie okręt VI Admiral Graf Spee i inne nagrody w Stoczni, a także ogromną zniżkę na okręt VIII Odin.
ZAKTUALIZOWANE MISJE BOJOWE
W wersji 0.9.5 znacznie poprawiliśmy misje bojowe.
- Ulepszyliśmy interfejs.
- Dodaliśmy misje bojowe z warunkiem „lub”. W misjach takich wystarczy spełnić jeden z dwóch warunków, żeby otrzymać nagrodę. Na przykład, trzeba będzie zdobyć 10 000 bazowych PD „lub” zniszczyć 10 okrętów przeciwnika.
- Będziecie więc mogli wybierać kryteria, które Wam odpowiadają, mogąc spełniać je preferowanymi, lepiej dopasowanymi okrętami.
- Zmieniliśmy sposób, w jaki misje bojowe wyświetlane są na ekranie statystyk po bitwie: interfejs został poprawiony, dodaliśmy także możliwość śledzenia postępów misji bojowych w osobnym oknie.
Zmianie uległy także nagrody: w lecie, wypełniając misje bojowe, poza węglem zdobywać będziecie także stal! Więcej informacji na ten temat, a także o innych zmianach w misjach codziennych, będzie dostępnych w osobnym artykule dot. misji bojowych.
Uwaga: nowy system nadal znajduje się w fazie testów, więc w ostatecznej wersji nagrody mogą być nieco inne. Będziemy bacznie obserwować wyniki i wsłuchiwać się w opinie graczy przed podejmowaniem kolejnych decyzji o dalszym rozwoju misji codziennych.
AKTUALIZACJA ZBROJOWNI
- Interfejs został poprawiony. Przechodzenie pomiędzy sekcjami będzie teraz prostsze i wygodniejsze.
- Dodaliśmy możliwość oglądania okrętów i kamuflaży w Porcie przed ich kupnem.
Dokładniejsze informacje o tych zmianach omówimy w osobnym artykule.
UNIKALNE ULEPSZENIA
W wersji 0.9.5 rozpoczynamy proces aktualizacji unikalnych ulepszeń. Nowe podejście umożliwi zamontowanie ulepszeń dających specjalne, ale zrównoważone premie w porównaniu ze zwykłymi ulepszeniami.
Zmiany te wprowadzą większą równowagę w skuteczności rozmaitych unikalnych ulepszeń, zachowując przy tym unikalny styl gry każdego okrętu.
Ulepszone uzbrojenie (Yueyang, piąte miejsce)
- Premia skracająca czas ładowania głównej baterii została podniesiona z 10% do 15%.
- Usunięto kary do czasu działania sprzętów eksploatacyjnych okrętu.
- Dodano premię wydłużającą czas działania Radaru dozorowania.
- Dodano premię wydłużającą czas rozpraszania zasłony dymnej o 20%.
- Usunięto bonus skracający przeładowanie wyrzutni torped.
Poprzednia wersja tego ulepszenia nie zdobyła uznania graczy, ponieważ nie mogła konkurować z innymi ulepszeniami na tym miejscu. Nowa wersja zachęca do bardziej agresywnej rozgrywki z naciskiem na wykorzystanie sprzętu eksploatacyjnego i baterii głównej, zamiast zmniejszania wykrywalności, które promuje zachowawczy styl gry.
Ciężka artyleria (Chabarowsk, piąte miejsce)
- Usunięto karę spowalniającą obrót wież głównej baterii.
- Premia do zasięgu głównej artylerii została zwiększona z 8% do 10%.
- Dodano karę skracającą o 20% czas działania sprzętów eksploatacyjnych okrętu.
Ulepszenia w znacznie większym stopniu kładą teraz nacisk na agresywną rozgrywkę poprzez wzmocnienie głównych dział przy jednoczesnym ograniczeniu efektywności sprzętu eksploatacyjnego.
Ulepszone systemy defensywne (Worcester, szóste miejsce)
- Przeniesiono z piątego na szóste miejsce.
- Usunięto wszystkie premie do czasu działania sprzętów eksploatacyjnych.
- Dodano premię skracającą czas przeładowania priorytetowego sektora przeciwlotniczego o 20%.
- Dodano premię skracającą czas przeładowania sprzętów eksploatacyjnych okrętu o 20%.
- Dodano premię zwiększającą liczbę ładunków sprzętów eksploatacyjnych okrętu o 1.
Ulepszenie zostało przeniesione z piątego na szóste miejsce, co oznacza, że nie konkuruje już ono z innymi ulepszeniami wpływającymi na manewrowość i wykrywalność. Nowe parametry podkreślają wszechstronność tego krążownika.
Ulepszony napęd (Des Moines, szóste miejsce)
- Zmniejszona została premia do mocy silnika. Teraz z unikalnym ulepszeniem i ulepszeniem „Modyfikacja napędu 1” krążownik będzie potrzebował 21% więcej czasu na rozpędzenie się do prędkości maksymalnej do przodu i trzykrotnie więcej czasu na osiągnięcie maksymalnej prędkości cofania, niż wcześniej. Nadal jednak będzie się szybciej rozpędzać z obydwoma ulepszeniami niż tylko z jednym z nich. Natomiast czas potrzebny do osiągnięcia 1/2 i 3/4 prędkości pozostaje niemal taki sam.
- Usunięto karę skracającą czas działania Radaru dozorowania.
Premia do mocy silnika została zmniejszona z powodu nadmiernej efektywności ulepszenia. Jednocześnie kara do czasu działania Radaru dozorowania nie miała znaczącego wpływu na skuteczność i wykorzystanie ulepszenia. Gracze będą teraz wybierać pomiędzy tym unikalnym ulepszeniem a ulepszeniem siły ognia.
Ulepszenie głównego uzbrojenia (Großer Kurfürst, szóste miejsce)
- Premia skracająca czas przeładowania głównej baterii obniżona z 15% do 10%.
- Usunięto karę spowalniającą prędkość obrotu wież głównej artylerii.
Ulepszony system kontroli uszkodzeń (Montana, piąte miejsce)
- Premia skracająca czas gaszenia pożarów uległa obniżeniu z 15% do 10%.
- Premia skracająca czas zwalczania zalań została zmniejszona z 30% do 10%.
Dodatkowy ładujący baterii głównej (République, szóste miejsce)
- Usunięto karę spowalniającą prędkość obrotu wież głównej artylerii.
Przyspieszone ładowanie wyrzutni torped (Shimakaze, szóste miejsce)
- Kara zmniejszająca prędkość obrotu wyrzutni torped została zmniejszona z 80% do 70%.
Dokonaliśmy zmian równoważących dotyczących okrętów X Großer Kurfürst, X Montana, X République i X Shimakaze, żeby zbalansować zbyt dużą lub niewystarczającą skuteczność ich unikalnych ulepszeń.
Oczekujcie zmian w unikalnych ulepszeniach innych okrętów w nadchodzących aktualizacjach.
ZMIANY W LINII RADZIECKICH KRĄŻOWNIKÓW
W aktualizacji 0.9.5 radzieckie krążowniki zostaną podzielone na dwie linie. X Moskwa to ciężki krążownik, który zostanie wyłączony z linii lekkich krążowników, zyskując jednocześnie status okrętu specjalnego, który zdobyć można w zamian za węgiel. Okręt zostanie zastąpiony w drzewie technologicznym przez lekki krążownik X Aleksander Niewski. V Kirow także zostanie wyłączony z linii, by stać się okrętem premium. Jego z kolei zastąpi okręt V Kotowskij. Wersja premium okrętu Kirow bazuje na jego standardowym, historycznym kadłubie. Uzbrojenie przeciwlotnicze nie odbiega od tego ze standardowego kadłuba, podczas gdy wszystkie pozostałe charakterystyki są takie same jak w przypadku możliwego do zbadania kadłuba. Możliwy będzie też wybór pomiędzy sprzętem eksploatacyjnym Samolot zwiadowczy i Myśliwiec.
- Krążownik X Moskwa uzyska status okrętu specjalnego. Oznacza to, że podstawowy koszt jego obsługi po bitwie zostanie zmniejszony ze 180 000 kredytów do 90 000 kredytów, a dowódcy z innych okrętów radzieckich mogą zostać do niego przydzieleni bez kar ani potrzeby przeszkalania.
- Krążownik X Moskwa otrzymacie w następujących okolicznościach: jeśli zbadaliście go, ale jeszcze nie kupiliście; jeśli go sprzedaliście; jeśli zresetowaliście gałąź z użyciem Agencji Badawczej.
- Jeśli Wasz postęp w linii radzieckich krążowników został zresetowany, punkty badawcze przeniesione zostaną na okręt X Aleksander Niewski.
- Unikalne ulepszenie i misja bojowa dla krążownika X Moskwa, a także wszelkie zakupione stałe kamuflaże, zostaną zachowane. Jeśli stały kamuflaż Typ 20 nie został jeszcze kupiony, to zostanie dodany.
- Dowódca krążownika X Moskwa zachowa swoją specjalizację.
- Krążownik X Aleksander Niewski może zostać nabyty dopiero po tym jak zostanie zbadany i kupiony w drzewie technologicznym.
- Te same zasady dotyczą krążownika V Kirow i zastępującego go w drzewie technologicznym V Kotowskij, przy czym Kirow stanie się okrętem premium, a nie specjalnym.
SPRINT RANKINGOWY
Początek: Śr. 24 Cze. 11:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 24 Cze. 11:00Koniec: Pon. 06 Lip. 10:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Pon. 06 Lip. 10:30
Format: okręty VIII poziomu w bitwach 8 na 8
Nagrody: 10 000 jedn. węgla; 500 000 kredytów i mnóstwo sygnałów
Mapy: Przystań, Linia tektoniczna, Grecja, Wody Północy i Pętla
Szczegóły sprintu rankingowego zostaną omówione w osobnym artykule.
POTYCZKI KLANOWE
Potyczka klanowa 10
Data: 20 czerwca
Format: okręty X poziomu w bitwach 3 na 3
Ograniczenia: jeden pancernik, jeden krążownik i jeden niszczyciel w każdej drużynie
Nagrody: do 3 500 jedn. węgla; 2 500 000 kredytów; 100 000 elitarnych PD dowódcy
Mapy: Rozbicie, Droga wojownika, Grecja, Pętla i Złomowisko Alpha
Potyczka klanowa 11
Data: 4 lipca
Format: okręty VIII poziomu w bitwach 4 na 4
Ograniczenia: po jednym okręcie każdego typu w każdej drużynie
Nagrody: do 3 500 jedn. węgla; 2 500 000 kredytów; 100 000 elitarnych PD dowódcy
Mapy: Gorący punkt, Trójząb, Wody Północy oraz Pasmo górskie
Okna czasowe
- CIS 15:00 — 20:00 UTC
- EU 16:00 — 21:00 UTC
- ASIA 11:00 — 16:00 UTC
- NA 23:00 — 04:00 UTC
POPRAWKI GRAFICZNE
Następujące mapy zostały dostosowane do nowego modelu oświetlenia i ulepszonej technologii HDR: Riposta, Operacja Killer Whale, Obrona bazy morskiej w Newport, Ocalenie lotniskowca Raptor, Operacja Narai. Porty Dunkierka, Kronsztad, Stół kreślarski oraz Twitch Prime również zostały poprawione.
ZMIANY W MAPACH
Wprowadziliśmy nieco zmian w geometriach map Grecja i Śpiący olbrzym.
- Śpiący olbrzym: zmiany w wysokościach niektórych wysp po prawej stronie. Zamknięto prześwity w wyspach w pobliżu początkowych punktów drużyn.
- Grecja: przerwa w wyspie wewnątrz strefy kluczowej A została osłonięta pagórkiem, żeby zapobiec sytuacjom, w których okręty mogłyby zostać wykryte przez przeciwników pozostających niewykrytymi.
DOSTAWY CODZIENNE
W trakcie aktualizacji 0.9.5 wystarczy regularnie logować się do gry pomiędzy 11 a 25 czerwca włącznie, żeby zdobywać wartościowe nagrody w sekcji Dostawy codzienne.
Możecie zdobyć do 10 nagród, przy dostawach dostępnych przez 14 dni. Oznacza to, że w ciągu 2 tygodni pominąć można 4 dni i pomimo tego zdobyć wszystkie dostępne nagrody.
INNE ZMIANY
Pod spojlerami znajdziecie dodatkowe informacje dotyczące zmian w równowadze gry, zmian w zawartości oraz innych ulepszeniach.
W aktualizacji 0.9.5 wprowadziliśmy zmiany w parametrach niektórych okrętów w oparciu o analizę ich skuteczności bojowej i opinie graczy. Zmiany takie były konieczne, żeby zrównoważyć je z innymi okrętami w grze. W kolejnych aktualizacjach możemy wprowadzić kolejne zmiany, jeśli okaże się to konieczne.
Brytyjski niszczyciel III poziomu Valkyrie
- Czas przeładowania głównej baterii został wydłużony z 5,5 do 5,8 s.
Brytyjski krążownik II poziomu Weymouth
- Czas przeładowania baterii głównej został wydłużony z 8,9 do 9,2 s.
Brytyjski krążownik V poziomu Hawkins
- Czas przeładowania baterii głównej został skrócony z 13,0 do 12,6 s.
Amerykański pancernik V poziomu New York
- Czas przeładowania baterii głównej został skrócony z 31,0 do 30,5 s.
Radziecki niszczyciel VIII poziomu Ogniewoj
- Sprzęt eksploatacyjny Obrona przeciwlotnicza został przesunięty na osobne, piąte miejsce.
- Prędkość torped została zwiększona z 56 do 57 węzłów.
- Liczba ładunków sprzętów eksploatacyjnych Doładowanie silnika i Wytwornica dymu została zmniejszona z 3 do 2.
Radziecki niszczyciel IX poziomu Udałoj
- Podstawowy moduł torped 53-49 został zastąpiony modułem 53-49M. Charakterystyka torped zmieniła się następująco:
- Zasięg torped został wydłużony z 6 do 8 km
- Prędkość torped została zmniejszona z 69 do 66 węzłów
- Możliwy do zbadania moduł torped 53-49M został zastąpiony modułem 53-39 mod. 4. Charakterystyka torped zmieniła się następująco:
- Zasięg torped został wydłużony z 8 do 10 km
- Prędkość torped została zmniejszona z 66 do 60 węzłów
- Maksymalne uszkodzenia torped zostały zwiększone ze 14 600 do 15 100 PW
- Czas przeładowania wyrzutni torped został wydłużony ze 129 do 134 sekund
- Sprzęt eksploatacyjny Obrona przeciwlotnicza został przeniesiony na osobne miejsce.
- Liczba ładunków sprzętów eksploatacyjnych Doładowanie silnika i Wytwornica dymu została zmniejszona z 3 do 2.
Radziecki niszczyciel X poziomu Grozowoj
- Sprzęty eksploatacyjne Obrona przeciwlotnicza i Doładowanie silnika zostały zamienione miejscami.
- Maksymalne uszkodzenia możliwych do zbadania torped zostały zwiększone z 14 600 do 15 100 PW.
Japoński lotniskowiec X poziomu Hakuryū
- Maksymalne uszkodzenia bomb standardowych i możliwych do zbadania bombowców zostały zredukowane z 8500 do 8200 PW.
Niemiecki niszczyciel V poziomu Т-22
- Czas działania Sondy hydroakustycznej został wydłużony z 60 do 70 sekund.
Radziecki pancernik X poziomu Kremlin
- Stałe uszkodzenia zadawane przez działa przeciwlotnicze zostały zredukowane z 413 do 395 PW.
- Liczba eksplozji pocisków w salwie została zmniejszona z 9 do 8.
Lotnictwo
- Zasięg wykrywania przez wszystkie samoloty został zmniejszony z 16 do 15 km. Parametr ten określa odległość, z jakiej samolot może wykryć okręt przeciwnika.
Zdolność penetracji pancerza pocisków OB kal. 128 mm niemieckich niszczycieli została zwiększona z 21 do 32 mm, a zdolność penetracji pocisków OB kal. 150 mm — z 25 do 38 mm. Zmiany te będą miały wpływ na następujące okręty:
- VI Ernst Gaede
- VI T-61
- VII Z-39
- VII Leberecht Maass
- VIII Z-23
- IX Z-46
- X Z-52
Okręty
- V Kirow i X Moskwa za 43 000 jedn. węgla i 244 000 jedn. węgla, a także X Shikishima za 32 000 jedn. stali, dodane zostały do sekcji „Okręty za zasoby”.
- IX Siegfried, który kosztuje 47 000 punktów badawczych, dodany został do Agencji Badawczej.
- IX Ägir dostępny jest w drzewie technologicznym za 1 000 000 wolnych PD.
Okręty IX Ludendorff i VI Erich Loewenhardt zostały dodane do testowania przez deweloperów, ochotników i współtwórców społeczności.
Kamuflaże
Następujące stałe kamuflaże, które dostępne są za dublony, zostały dodane do zakładki Kamuflaż w sekcji Wygląd: Marynarka francuska dla X Kléber, Wiktoriańska biel dla X Goliath oraz Wolność dla VII Kalifornia, a także kamuflaż Nordycki dla okrętów IX Ägir, VIII Odin oraz IX Siegfried.
Nowe stałe kamuflaże „Ze stali” za 10 000 jedn. stali dla okrętów X Yamato, X Des Moines i X Shimakaze zostały dodane do Zbrojowni. Zapewniają one standardowe premie, ale pozwolą również wyróżniać się w bitwie i będą świadczyć o osiągnięciach właściciela w konkurencyjnych trybach gry w World of Warships.
Dowódcy
Dodaliśmy dowódców Fubuki Shirakami i Marine Hoshou ze specjalnymi podkładami głosowymi w ramach naszej współpracy z Hololive.
Dodaliśmy dowódcę Ashley Violet.
Warhammer 40,000
W ramach współpracy z Games Workshop dodaliśmy zawartość tematyczną Warhammer 40,000.
- Okręty VIII Ignis Purgatio i VIII Ragnarok, które są kopiami VIII Amagi z unikalnym kamuflażem stałym.
- Dowódcy Justinian Lyons XIII oraz Arthas Roqthar Zimny.
- Jednorazowe kamuflaże Obrońca wiary i Pradawny anihilator.
- Naszywki Żelazna aureola, Orzeł imperialny, Gwiazda chaosu i Znamię chaosu.
- Flagi Marynarka Imperialna i Khorn.
- Kontenery „Warhammer 40,000 — Chaos” i „Warhammer 40,000 — Imperium”.
Szczegółowe informacje o możliwości ich zdobycia opiszemy wkrótce.
- Teraz po włączeniu klienta gry film dot. aktualizacji odtworzony będzie raz. Żeby ponownie go obejrzeć, należy wybrać opcję „Odtwarzaj film podczas włączania” w Ustawieniach.
- Drobne zmiany w geometrii i teksturach następujących okrętów: VI Weser, IV Klas Horn, III Romulus, IX Drake, VIII Cheshire, VIII Oczakow, VII Scharnhorst B, VII Scharnhorst, VIII Siliwangi, IX Bajie, VIII Atago, VII Gorizia, IV Alberto di Giussano, V Genova, VI Trento, VI Farragut, VI Devonshire, VIII Amagi, VII Sinop, X Hayate, X Minotaur, VIII Roma, V Raimondo Montecuccoli, X Marceau, VIII Bismarck, VII Zara, VIII Amalfi, V Hawkins, VI London, VII Surrey, V Krasny Krym, I Orlan, V Visby, IX Sowietskij Sojuz, II Tátra, VIII Baltimore, X Conqueror, X Moskwa, VIII Kidd, X Salem, X Gearing, X Zaō, X Des Moines, X Daring, X Thunderer, VIII Enterprise, IX Friedrich der Große, X Großer Kurfürst, VIII Tirpitz, IX Roon, X Z-52, VIII Le Fantasque, VIII Z-23, VIII Asashio, VIII Benson, VIII Hsienyang, X Kléber, VIII Richelieu, VIII Gascogne, IX Alsace, X République, IX Jean Bart, VIII Mogami, oraz IX Z-46.
- Wszystkie wspierane lokalizacje gry są teraz dostępne we wszystkich regionach.
- Lotniskowce sterowane przez SI nie wysyłają już eskadr lotniczych, jeśli nie mają przynajmniej jednego pełnego klucza szturmowego.
- Opcja klienta „Ultra” została wycofana z Wargaming.net Game Center. Ustawienia dźwiękowe „Ultra” są teraz dostępne dla wszystkich graczy. Rozmiar gry pozostaje bez zmian.
- Dodaliśmy specjalną wiadomość informującą członków klanu o wybranym oknie czasowym. Wiadomość ta zawiera informacje o wybranym oknie czasowym i osobie, która dokonała wyboru.
- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie zasięgu wykrywania przez Sondę hydroakustyczną na okręcie VIII Piotr Bagration. Zasięg pewnego wykrycia okrętów przeciwnika został zwiększony z 4 do 5 km. Zasięg pewnego wykrycia torped został zwiększony z 3 do 3,5 km.
- Naprawiono błąd powodujący, że miejsce, w które wycelowane są działa, przesuwał się na maksymalny zasięg pomimo zablokowania na celu w widoku lornetki, gdy aktywowany był Samolot zwiadowczy.
- Naprawiono błąd powodujący, że znacznik wycelowanego działania znikał na minimapie.
- Naprawiono błąd powodujący, że zasięg torped samolotów nie był widoczny w ustawieniach minimapy.
- Naprawiono błąd powodujący, że modele pocisków poruszały się nawet po zderzeniu z elementami krajobrazu.
- Naprawiono błąd powodujący zamykanie klienta gry przy łączeniu się do bitwy, która przed chwilą dobiegła końca.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego okno, w którym dodawane są okręty sterowanie przez SI w pokoju treningowym zamykało się po dodaniu kilku okrętów na raz.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego klient gry nieoczekiwanie wyłączał się na etapie ładowania.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający odtworzenie komunikatów dźwiękowych o trafieniach torpedami dla niektórych modyfikacji dubbingu.
- Naprawiono błąd powodujący, że znacznik NOWY nie znikał w zakładce „Drzewo technologiczne” i na nazwie gracza w Porcie.
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe działanie autopilota po stycznym zderzeniu z wyspą.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego PD okrętu nie były wyświetlane w trybie widza.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie ulepszeń na okrętach nawet po ich sprzedaży.
- Naprawiono błędy na następujących mapach: Śpiący olbrzym, Złomowisko Alpha, Grecja, Zorza polarna, Gorący punkt, Operacja Killer Whale, Riposta, Okruchy, Wody Północy, a także w Portach Sankt-Petersburg i Fiordy. Usunięto dekoracje w Porcie Noworosyjsk.
- Zmieniono nazwę modułu torped okrętu V Mikojan z 53-36 mod. 2 na 53-36 mod. 1.
- Naprawiono błąd powodujący ucinanie tekstu na wskaźniku głębokości okrętów podwodnych.
- Naprawiono błąd powodujący nadmierną głośność dźwięku wywoływanego zderzeniem rakiet i torped lotniczych z wodą.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie ulepszeń zamontowanych na sprzedanych okrętach.
- Naprawiono błąd powodujący podnoszenie dział o kąt wyższy niż maksymalny podczas celowania w wyspy znajdujące się dalej, niż maksymalny zasięg tych dział.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego bitwy na mapie Grecja w trybie Dominacji z czterema strefami kluczowymi rozpoczynały się z nieprawidłową liczbą punktów.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kamuflaż krążownika VI Admiral Makarov wyglądał inaczej na ikonie okrętu w karuzeli i na modelu w Porcie.
- Naprawiono błąd powodujący nachodzenie na siebie ikon typu bitwy w niskich rozdzielczościach ekranu.
- Naprawiono błąd, który pozwalał na wybór więcej niż jednego lotniskowca przy tworzeniu dywizjonów w bitwach okrętów podwodnych.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie klienta gry, gdy gracz przekierowywany był na inny serwer w trakcie prac konserwacyjnych.
- Poprawiono błędną grubość pancerza wieży dowódczej VIII Amagi. Ma on teraz 356 mm grubości.
- Poprawiono niewłaściwe kąty celowania dział dodatkowych okrętów IX Alsace i VI Normandie.