World of Warships: test beta okrętów podwodnych

Serwer testowy nie będzie narzucał żadnych ograniczeń związanych z poufnością. W rzeczy samej im chętniej dzielić się będziecie swoimi wrażeniami na forum czy w sieciach społecznościowych, tym lepiej. Zachęcamy do streamowania swoich rozgrywek, publikowania filmów i zrzutów ekranu. Nie zapomnijcie jednak, że niemal wszystkie elementy rozgrywki są wciąż w fazie rozwojowej. Mechanika rozgrywki, równowaga, teksty i każdy inny aspekt gry mogą jeszcze ulec zmianie w wersji finalnej.

Dostęp do testów beta wymaga posiadania komputera z systemem Windows z zainstalowanym Wargaming Game Center (WGC).

 INSTALACJA WGC

Jeśli nie złożyliście jeszcze swoich zgłoszeń, możesz to zrobić teraz, wciskając klawisz „Zgłaszam się”. Pamiętajcie, że najpierw należy się zalogować na naszym portalu!

Liczba graczy, którzy chcą dołączyć do testów, jest duża. Chcemy mieć więc pewność, że serwer wykorzystywany będzie równomiernie. Żeby to się udało, wyślemy pierwszą pulę wysyłanych zaproszeń pomiędzy losowo wybranych graczy. Nowe zaproszenia wysyłane będą w trakcie testów, żeby testy beta dostępne były dla wszystkich, którzy chcą wziąć w nich udział.

Skąd będę wiedzieć, że mnie wybrano?

Poczekaj, aż otrzymasz od nas zawiadomienie, które wyślemy na powiązany z Twoim kontem adres e-mail. Będzie ono zawierać login i hasło. W dalszej części tego artykułu wytłumaczymy, jak zainstalować klienta gry i wziąć udział w teście.

Jak zainstalować klienta gry?

Możecie teraz śmiało zainstalować klienta gry. Instalując go z wyprzedzeniem, będziecie mogli w pełni wykorzystać czas na przygotowania do testu. Aby zainstalować klienta, podążajcie krok po kroku za poniższą, prostą procedurą.

Pamiętajcie, że musicie mieć zainstalowane Wargaming Game Center na swoim komputerze, aby otrzymać dostęp do testu beta!

  1. W WGC przejdźcie do zakładki World of Warships.
  2. Otwórzcie menu „Ustawienia gry” i wybierzcie opcję „Zainstaluj dodatkową instancję gry”.
  3. Wybierzcie „Region: TST” w górnym lewym rogu wyświetlonego ekranu, a następnie rozpocznijcie proces instalacji poprzez wybór folderu instalacji.
    Uwaga: aby klient TST był dostępny, musicie ponownie włączyć WGC.
  4. Potem WGC pobierze i zainstaluje klienta testu.
  5. Gratulacje! Jesteście teraz gotowi do testu!
  6. Jeśli otrzymaliście już e-mail z loginem i hasłem, włączcie klienta testowego oraz wpiszcie dane logowania do konta testowego z otrzymanego e-maila.

Nie przejmujcie się, jeśli nie znajdziecie się w pierwszej fali uczestników testu beta. W miarę trwania testu będziemy zapraszać coraz więcej osób, aby każdy chętny gracz mógł wziąć udział w teście beta!

Czy ktoś dostał już zaproszenie?

Zaproszenia były stopniowo rozsyłane do losowo wybranych graczy (spośród tych, którzy się zgłosili) ze wszystkich serwerów, bez względu na indywidualne cechy gracza. Uwaga: jest to pierwsza partia zaproszeń. Wkrótce wyślemy kolejne!

Czy są jakieś inne sposoby na otrzymanie zaproszenia?

Nie, nie ma żadnych innych sposobów na otrzymanie zaproszenia.

Do czego ma posłużyć test beta?

Testowanie pozwala nam na wypróbowanie nowej mechaniki gry w warunkach zbliżonych do rzeczywistych i z dostateczną liczbą graczy. Oczywiście, śledzimy również rozmaite aspekty techniczne jak na przykład wydajność gry na różnych konfiguracjach sprzętowych. Jednym z celów jest także zebranie pierwszych opinii na temat nowej koncepcji od dużej liczby graczy, żeby dobrze zrozumieć, jak nowy rodzaj okrętów wpasuje się w istniejący ekosystem World of Warships. Opinie zbierać będziemy w specjalnie do tego przygotowanych tematach na portalach wszystkich regionów. Wszystkich uczestników poprosimy także o udział w ankiecie.

Jakie są reguły testu?

W trakcie testów gracze będą mieli dostęp tylko do możliwych do zbadania okrętów VI poziomu oraz dwóch okrętów podwodnych: niemieckiego U-69 (poziom VI) oraz amerykańskiego Cachalot (poziom VI).

  • Podczas pierwszej rundy testów, bitwy będą odbywać się wyłącznie na dwóch mapach: Sąsiedzi i Trójząb.
  • Na początku testu na koncie pojawi się kontener z losowo wybranym okrętem podwodnym. Losowe przydzielanie jednej z dwóch dostępnych jednostek ma na celu wprowadzenie różnorodności w bitwie.
  • Drugi okręt podwodny stanie się dostępny po wypełnieniu misji bojowej, która wymaga zdobycia 8000 bazowych PD krążownikami, pancernikami i lotniskowcami. Po wypełnieniu misji do Waszego konta zostanie przypisany kolejny kontener z drugim okrętem podwodnym.
  • Możliwe do zbadania okręty VI poziomu dodane będą do kont natychmiast po zalogowaniu się na serwer.

Dostępne będą jedynie bitwy losowe. Jeśli w kolejce oczekiwać będzie niewielka ilość graczy, do bitwy dodane mogą zostać również boty, by skrócić czas oczekiwania na rozpoczęcie bitwy.

Czy pojawi się sprzęt eksploatacyjny, ulepszenia i umiejętności dowódcy dla okrętów podwodnych?

Na razie nie. W tym momencie chcemy skupić się na samej rozgrywce z okrętami podwodnymi. Dodatki przetestujemy później.

Jakie języki będą wspierane w trakcie testu?

Sam test i wszystkie związane z nim aktywności dostępne będą jedynie w językach angielskim i rosyjskim. Jeśli tylko będzie to możliwe, postaramy się informować Was również w innych językach.

Czy uczestnictwo w teście będzie wynagrodzone nagrodami na zwykłym serwerze?

  • Stocz 10 bitew okrętami podwodnymi, by zdobyć flagę uczestnika testów beta dla okrętów podwodnych.
  • Stocz 20 bitew krążownikami, niszczycielami, pancernikami lub lotniskowcami, żeby otrzymać naszywkę uczestnika testów beta dla okrętów podwodnych.
    • Flaga i naszywka zostaną dodane do kont jakiś czas po zakończeniu testów.
  • Zdobądź 1000 bazowych PD okrętem podwodnym.
    Nagroda: po jednej ekonomicznej i jednej bojowej fladze sygnałowej każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.
  • Zdobądź 4000 bazowych PD okrętem podwodnym.
    Nagroda: po jednej specjalnej fladze sygnałowej każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.
  • Zdobądź 8000 bazowych PD okrętem podwodnym.
    Nagroda: po trzy specjalne flagi sygnałowe każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.
  • Zdobądź 1500 bazowych PD niszczycielami.
    Nagroda: po jednej ekonomicznej i jednej bojowej fladze sygnałowej każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.
  • Zdobądź 5000 bazowych PD niszczycielami.
    Nagroda: po jednej specjalnej fladze sygnałowej każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.
  • Zdobądź 10 000 bazowych PD niszczycielami.
    Nagroda: po dwie specjalne flagi sygnałowe każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.
  • Zdobądź 1500 bazowych PD krążownikami, pancernikami lub lotniskowcami.
    Nagroda: po jednej ekonomicznej i jednej bojowej fladze sygnałowej każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.
  • Zdobądź 5000 bazowych PD krążownikami, pancernikami lub lotniskowcami.
    Nagroda: po jednej specjalnej fladze sygnałowej każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.
  • Zdobądź 10 000 bazowych PD krążownikami, pancernikami lub lotniskowcami.
    Nagroda: po dwie specjalne flagi sygnałowe każdego typu na serwerze głównym. Dodawane raz na test.

Dziękujemy za zainteresowanie testem! Zależy nam, byście podzielili się z nami swoją opinią na forum.

9 Odpowiedzi do “World of Warships: test beta okrętów podwodnych

  1. Cześć :)
    Kody do WoWs (godzinę temu jeszcze działały):

    404BONUSCODENOTFOUND – kamuflaż
    MEOWHAPPYBIRTHDAY – kontener Niezatapialny Sam

    Jutro będzie jeszcze jeden, „gracze otrzymają kontenery Niezatapialny Sam, mogące zawierać misję bojową, której ukończenie nagrodzi Was VIII Bismarckiem, VI Ark Royal lub VIII Cossackiem. Jeśli subskrypcji będzie mniej, nie martwcie się – gracze wciąż otrzymają przydatne upominki!”

      1. Niedawno instalowałem, instalator wymagał skromne 60 (!) giga wolnego na dysku. Po instalacji całość ważyła mniej, u mnie było to trochę ponad 40 gb. Inna sprawa, że szybciutko odinstalowałem widząc co zrobili z moimi ukochanymi CV. Powiem tak, z tej gry podobnie jak i z WOTa zrobiło się totalne gówno dla dzieci z przedszkola, wcześniej gra CV wymagała trochę taktyki, mikrozarządzania eskadrami, znajomości słabych i silnych punktów każdej nacji, teraz to jakiś kabaret jest. Rozgrywka niczym z gry klasy C dla 8 letnich dzieci, leci samolocik, wciśnij lewy żeby spadła bombka. Z ciekawości zagrałem 2 bitwy pancernikami i poczułem się jak w domu, gdy stockową 6tkę wyjebało na 8ki. Kwikłem grubo ze śmiechu i odinstalowałem, przy czym jest to tylko moja prywatna opinia, jeśli interesują Cię gry na poziomie umysłowym 8 latków to WOT i WoWs będzie jak znalazł.

        1. Niestety muszę się zgodzić z Batelmuwerem, ostro katowałem okręty jeszcze w zeszłym roku, power creep był znaczny ale gra potrafiła wynagrodzić umiejętne korzystanie z każdej klasy. Kolejne nowe linie okrętów dodawane do gry potrafiły ostro zamieszać i godzić w te starsze, premki i okręty specjalne wyraźnie mocniejsze od drzewkowych odpowiedników, ale to wszystko przecież standard by WG. I przyszedł wspomniany „rebalans” CV i artylerii plot… Największa kupa gorącego, parującego gówna jaka kiedykolwiek została zrzucona na tę grę.

        2. Ile??
          Dla porównania, WT cały waży poniżej 30gb. A tam jednak są 3 gry w jednym, jakby nie patrzeć.
          A moją przygodę z grami WG zakończyłem dawno, i już nie mam zamiaru wracać. Czasem instalowałem żeby mieć odskocznię od War Thundera, ale natychmiast przypominałem sobie czemu przestałem grać w WoT i WoWS(już nie mówiąc, że w WT mam dwie wbudowane..).
          Można wiele rzeczy zarzucić Gaijin, ale przynamniej nie upraszczają zbędnie gry, bo wiedzą, że przedział wiekowy ich odbiorców jest nieco starszy od WG. ;)

        3. Mi się teraz gra okropnie tymi nowymi CV. Stare były super, a co do samej gry to fakt, robi się to jakoś takie ujowe i monotonne

Dodaj komentarz