World of Warships: okręty podwodne, zwiastun

Na Gamescom 2019 zapowiedziano wprowadzenie nowej klasy w World of Warships – okrętów podwodnych, oto zwiastun.

15 Odpowiedzi do “World of Warships: okręty podwodne, zwiastun

    1. Nie gram w statki więc się wypowiem. Patrząc z boku wydaje mi się że to będzie tak wk… klasa dla innych jak u nas są kołowce i artyleria. W każdym bądź razie teoretycznie ma potrzebne do tego cechy: atakuje znienacka i ciężko takiemu oddać.

      1. tak będzie, mocno uderzy torpedą i nawet tego nie dopadniesz a wiadomo jak jest z randomami każdy robi co chce niszczyciele będą miały w dupie robote i pozdychają w 7 minucie gry

        1. Ciekawe czy w ramach realizmu ciężkie jednostki będą bezbronne wobec nich?
          I po stracie niszczycieli drużynie pozostanie jedynie otworzenie zaworów dennych?

        2. Przerobione lotniska spowodowały, że gracze zaczęli częściej koncentrować się w grupy i każdy kto w takiej bitwie chce podjąć jakąś odważniejszą akcję solo kończy wydojony z rojem much nad głową. Deski faktycznie padają zazwyczaj w pierwszych minutach gry, bo najczęściej to one są tym pojedynczym, bezbronnym chłopcem do bicia. Może WG myśli, że wprowadzenie subów zachęci DDki do pozostawania w pobliżu zgrupowań innych kajaków jako ochrona floty? Wiadomo, że guzik z tego będzie, wszyscy będą znowu niezadowoleni (jak po „rebalansie” CV) a gra dalej będzie szła na dno przez durne decyzje twórców.

  1. W okręty nie grałem dawno, ale podejrzewam iż okręty podwodne będą miały sporo limitów. Nie wyobrażam sobie iż np. będą mogły pozostawać zanurzone dość długo. Wyobraźmy sobie np. sytuacje w której jeden okręt podwodny wroga został na mapie, ale jest pod wodą i go wszyscy szukają w imię „NO CAP KILL ALL”….

    Wydaję mi się iż będzie to raczej trochę jak z magazynkami w wot lub artą, które de-facto złapane na otwartym polu w trakcie przeładowywania są bezbronne. Należy również pamiętać iż jeśli WG „przesadzi” z ilością counterów (bomby głębinowe, samoloty rozpoznawcze itd.) to łodzie podwodne mogą się okazać bezużyteczne.

    Swoją drogą, zastanawia mnie jak będzie wyglądał game-play. Czy wymodelują dokładnie dna akwenów specjalnie dla okrętów podwodnych ? Czy może po prostu będzie guzior „nurkuj” i nagle okręt zanurzy się pod wodę, a kamera będzie nadal „płynąć” po powierzchni wody… 😀

  2. Teraz na wyposażeniu każdego okrętu będą okulary płetwy i rurka do nurkowania bo peryskopowa nadejdzie z nienacka i z pod wody

  3. Jakoś mam nieodparte wrażenie że to będzie tak samo irytująca klasa w WoW-s jak w WoT artyleria. W czasie pierwszej wojny światowej inne klasy okrętów były praktycznie bezbronne wobec okrętów podwodnych, nawet mimo ich prymitywnej konstrukcji (jak na tamten czas) i dużej zawodności mechanizmów czy to pokładowych czy torped.

  4. Pytanie do grających, grałem w WoWs, ale po zmianie dysku instalka poszła się walić, miałem ściągać od nowa, dlatego parę pytań
    1. Jak wygląda online, jest z kim grać ?
    2. Grałem tylko CV, jak wygląda sytuacja lotniskowców w tej chwili ? Da się grać w ogóle ?
    3. Poprawili jakoś MM czy dalej rzuca jak popadnie ?

  5. Jeśli to będzie w formie prawie takiej samej jak Silent Hunter 3 i 5 to zagram bardzo chętnie. SH3 grałem ponad 5 lat super gierka.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.