supertest: Zatoka rybacka

Zmiany na mapie Zatoka rybacka.

Fishing bay minimap

Obszar miejski na mapie Zatoka rybacka został poddany przeróbkom. Dodano pozycje do drapania boków i bezpiecznego przejazdu, który umożliwia przedostanie się do centralnego obszaru miejskiego. Niektóre osłony zostały przeniesione w centralnym obszarze mapy, natomiast nowe osłony pojawiły się na polu, co powinno pomóc pojazdom w przetrwaniu w centralnej strefie.

Dodatkowo teren został dostosowany w taki sposób, aby ułatwić graczom z dolnej drużyny bezpieczne przemieszczanie się wzdłuż flanki.

Fishing bay location

1. Przerobiono przejazd z górnej bazy do miasta. Dodano bezpieczne przejście do centralnego obszaru miejskiego, a główne pozycje stały się dogodniejsze dla taktyki side-scrappingu.

 

 

 

2. Zmieniono układ struktur w centralnej strefie miejskiej i usunięto punkty umożliwiające przestrzał ze środka górnej bazy na głównej drodze.

 

 

 

3. Z dolnej bazy zostały usunięte zarośla. Zmieniono narożnik konstrukcji, aby zapobiec długiemu ostrzeliwaniu centralnej strefy. W kwadracie F9 wprowadzono zmiany w narożniku budowli, z którego gracze wcześniej mogli korzystać. Teraz współgra on z konstrukcją po przeciwnej stronie.

 

 

 

4. Dodano kilka obiektów w centralnym obszarze mapy (z obu stron), aby pomóc pojazdom w przetrwaniu w tej strefie.

 

 

5. Dodano krzaki i nierówności terenu przy dolnej bazie, aby przejście wzdłuż środkowego obszaru było bezpieczniejsze (i odpowiadało temu z górnej bazy).

 

 

6. Z górnej bazy usunięto krzaki i punkty umożliwiające przestrzał.

Feedback

5 1 vote
Oceń wpis:
2 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Jisaburo Ozawa

To są kosmetyczne zmiany. Dlaczego nie powiększyli mapy i nie włączyli drugiego brzegu z mostem? Brak odwagi w przyznaniu się że wraz z rozwojem czołgów w grze ewolucja map stoi jak koń w piachu i nadal tworzone są znaczki pocztowe o wymiarach 1km x 1km.

Sinecode

Bo bitwy mają być szybkie i tyle. Pamiętasz co było jak tryb 30×30 było dostępny też dla 8 tierów? 3/4 kampiła i większość bitew kończyła się remisem bo misie pysie nie wiedziały jak grać danym czołgiem i gdzie się ustawiać…