supertest: ST-II i IS-3-II, czołgi dwulufowe

Kolejne czołgi dwulufowe pojawiły się na superteście: ST-II (tier X) oraz IS-3-II (tier IX).
Być może będzie to nowa linia czołgów dwulufowych lub też część zmian powiązanych z zapowiadaną modyfikacją linii IS-4.

Qqkq5fD5QF8

ST-II

Wstępna charakterystyka:
Tier: X, HT ZSRR
DMG: 440/440/530
Penetracja: 258/340/68 mm
Czas przeładowania: 11,7/11,7 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2,5 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 5 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 3 s
Celność: 0,4
Czas celowania: 2,9 s
Obrót wieży: 16 °/s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
Pojemność magazynu amunicji: 40 szt.
V-max: +40/-13 km/h
Moc silnika: 800 KM
Stosunek mocy do masy: 12,2 KM/t
Obrót kadłuba: 26 °/s
Ilość HP: 2.500
Pancerz kadłuba: 150/140/100 mm
Pancerz wieży: 250/160/160 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 730 m
Liczba załogantów: 5

IS-3-II

Wstępna charakterystyka:
Tier: IX, HT ZSRR
DMG: 390/390/530
Penetracja: 243/292/68 mm
Czas przeładowania: 10,7/10,7 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 3 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 7 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 3,5 s
Celność: 0,4
Czas celowania: 3 s
Obrót wieży: 22 °/s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
Pojemność magazynu amunicji: 74 szt.
V-max: +38/-15 km/h
Moc silnika: 750 KM
Stosunek mocy do masy: 12,5 KM/t
Obrót kadłuba: 28 °/s
Ilość HP: 1.800
Pancerz kadłuba: 130/90/60 mm
Pancerz wieży: 250/150/130 mm
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg radia: 625 m
Liczba załogantów: 5

15 Odpowiedzi do “supertest: ST-II i IS-3-II, czołgi dwulufowe

  1. Dlaczego na przykład M3 Lee nie ma do użytku dwóch dział tylko jedno w kadłubie? Działa mogły by być do przełączania pomiędzy nimi lub strzelania z obu na raz. Mogli by nad tym lepiej popracować, a nie dodali dwa nowe czołgi ( w dodatku ruskie ).

    1. Nowa mechanika dotyczy dwóch IDENTYCZNYCH dział i dlatego łatwo ją wprowadzić do gry (ale czy zbalansować, to sie okaże).
      Przy 2 różnych armatach (inny kaliber, przeładowanie, celność) programiści wg musieliby się nagimnastykować osobno nad każdym takim pojazdem. A po co to robić, skoro można skopiować lufę w modelu, suwaczkami poregulować czas ładowania i wypuścić nową premkę 8 tieru albo dodać do paczek świątecznych.

        1. Użytkownik pikawka prawdopodobnie ma rację. Dla sowieckich programistów jest to nierozwiązywalny problem. Dlatego nie ma T-35.

        2. Grałem w tryb halloweenowy, ale to była zupełne inna bajka.
          Ktoś dał przykład M3 Lee, gdzie różnica rozmieszczenia, kalibrów dział i czasu ładowania wymuszałaby przełączanie się trwające co najmniej kilkanaście sekund. Z drugiej strony są pojazdy wielowieżowe jak wspominany T-35, który mógł prowadzić ogień jednocześnie na wszystkich stanowiskach. Prędzej spodziewam się szybowca zespolonego z T-60 niż implementacji obsługi wielu wież lub różnych dział.

Dodaj komentarz