przyszłe patche: zmienne warunki pogodowe

W ostatnich dziennikach twórców odnośnie zakończenia wsparcia dla Windowsa XP i DirectX 9 w okolicach @6:52 filmu możemy zauważyć padający śnieg, czy też deszcz.
Prawdopodobnie po zakończeniu wsparcia dla DirectX 9 będzie można w końcu zaimplementować dynamiczne warunki pogodowe do World of Tanks na PC, w tym burze i zamiecie śnieżne ograniczające widoczność i zasięg radiowy na mapach.

Tak to wygląda w wersji konsolowej:

12 Odpowiedzi do “przyszłe patche: zmienne warunki pogodowe

  1. A czy jak któryś z załogant pierdzi to załogi traci zdolność bojową ? Też można wprowadzić, iż natychmiast pozostali czołgiści sp….ją w popłochu. Jakby co to był mój pomysł więc drogie WG proszę mnie uwzględnić przy skorzystaniu z pomysłu. 😉

    1. To by było coś. Dodatkowo rozgraniczenie racji bojowych na 2 wersje – „lekkostrawne racje bojowe” dodaje 5% do umiejętności i nie powoduje dodatkowych efektów ubocznych, druga wersja dodaje 10%, ale przy każdym otrzymanym trafieniu 5% szansy na „gaz bojowy” w środku maszyny i statystyki o 10% w dół, na czas 30 sek (ulepszona wentylacja skraca czas o 10s, a otwarta konstrukcja o połowę).

      1. Dobre:P To wam się udało dawno się tak nie uśmiałem czytając komentarze na dominie:P

  2. Obecnie wg planuje wprowadzić warunki pogodowe w postaci gownoburzy 😀

  3. Zapowiada się spadek fps na słabszych maszynach? Czyli pozbywamy się kolejnej reszty graczy, którą zastąpi jeszcze większa ilość botów?! WG dąży do upadku równią pochyłą….
    Niech się lepiej zajmą optymalizacją gry i poprawią wydajność serwerów, bo przez lagi grać ostatnio przestałem…. Do tego system RNG woła o pomstę do nieba!

    1. Optymalizację gry sprawdzisz jutro, po wprowadzeniu patcha 1.4. RNG oczywiście woła o pomstę do nieba, gdy nie trafiasz, ale gdy w Ciebie ktoś nie trafi, to już jest własna zajebistość i skill…

  4. Ooo to mój radeon 6800 series usmaży się na maksa. Czekam na 1.4 czy coś zmieni na lepsze/gorsze po wprowadzeniu tego przetwarzania wielowątkowego na grafiki ale mam obawy, że znowu będzie hujnia jak po wprowadzeniu 1.0

  5. Implementacja warunków pogodowych minimalnie wpłynie na wydajność. Śnieg czy deszcz to będą białe albo szare płaskie gówienka spadające z nieba , a drzewa i krzaczory po prostu będą się mocniej gibać (na wietrze) niż teraz. Zmieni się oświetlenie, tekstura nieba i ziemi, podczas deszczu wzrosną opory gruntu. Proste.
    Mam nadzieję, że WG nie planuje wdrożenia fizyki spływających strumieni wody po zboczach pagórków albo wolno zamarzających kałuż. Przy okazji jest pomysł na nowe perki: „odśnieżanie” (zwiększa zasięg widzenia zasypanych śniegiem kamperów) , „bałwan” (zakopanie czołgu w zaspie aż do momentu skapowania włąsnej bazy), „błotna kąpiel” (bonus do maskowania po wjechaniu całym kadłubem w błoto) czy „wodnik szuwarek” (bonus do wentylacji przy wylewaniu za burtę wody lejącej się włazami).

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.