piaskownica: zmiany uszkodzeń pocisków HE, cz.II

Tak przedstawiają się przykładowe zmiany uszkodzeń pocisków HE.

UWAGA: w tej iteracji piaskownicy testujemy zmiany pocisków HE konwencjonalnych czołgów, nie będzie zmian w artylerii; różnica w wartościach obrażeń niektórych pocisków artyleryjskich jest błędem

Znacznik średniej penetracji dla pocisków HE został usunięty – wskazuje praktycznie 0 mm; za wyjątkiem artylerii.
RNG +/-25% pozostało

Przykładowe zmiany wartości:

FV4005 Stage II
działo: 183 mm L4
DMG: 1.150/1.750/1.750 1.440/480
penetracja: 310/230/92 310/0 mm
pocisk 182,9 mm HE Mk.1
średnia penetracja: 92 brak danych
średni DMG: 1.312 – 2.188 360 – 600
promień rażenia odłamków: 5,05

KV-2
działo: 152 mm
DMG: 700/700/910 870/700/330
penetracja: 110/136/86 110/136/0 mm

T110E3
działo: 155 mm AT T7E2
DMG: 750/750/1.100 930/750/345
penetracja: 295/375/90 295/375/0 mm
pocisk 6,1″ HE M101E1
średnia penetracja: 90 brak danych
średni DMG: 825 – 1.375 258 – 432
promień rażenia odłamków: 3,78


• KV-2 (HE)
– zmiana DMG pocisków HE z 910 na 330

• T49
– zmiana DMG pocisków podstawowych HE z 910 na 365
– zmiana DMG pocisków alternatywnych HE z 910 na 330

• Panhard EBR 105
– zmiana DMG pocisków HE z 500 na 180

• Jagdpanzer E 100
– zmiana DMG pocisków HE z 1400 na 415

• E 100
– zmiana DMG pocisków HE z 950 na 320

• O-Ho
– zmiana DMG pocisków HE z 890 na 320

• Type 5 Heavy
– zmiana DMG pocisków podstawowych HE z 900 na 330
– zmiana DMG pocisków alternatywnych HE z 900 na 365

• FV4005 Stage II
– zmiana DMG pocisków HE z 1750 na 480

• T110E3
– zmiana DMG pocisków HE z 1100 na 345

• Object 268
– zmiana DMG pocisków HE z 1100 na 330

• Object 268 4
– zmiana DMG pocisków HE z 840 na 330

• Strv 103B
– zmiana DMG pocisków HE z 480 na 170

• IS-7
– zmiana DMG pocisków HE z 640 na 230

• Object 261
zmiana DMG pocisków HE z 900 na 1000

• T92 HMC
zmiana DMG pocisków alternatywnych HE z 1300 na 1440

ź: WoT Express

26 Odpowiedzi do “piaskownica: zmiany uszkodzeń pocisków HE, cz.II

  1. To raczej nie będzie poprawa tylko pogorszenie rozrywki. Gdzie będzie zabawa w KV2 wtedy kiedy jednym strzałem niszczymy czołg lekki?

  2. ja to tak rozumiem, masz mniejszy dmg, ale zawsze wejdzie. Taki kw2 walił po te 300-400, w twarde cele za mniej, w miękkie z przebiciem za więcej, a teraz będzie zawsze wchodziło po 330 +/- RNG. Czyli kolejne udebilnianie rozgrywki, zastanawia mnie tylko jedno, czemu niby „za wyjątkiem artylerii”

  3. Zastanawiasz sie czy nie wypierdolic tej gry i nie sprzedac konta? WG wlasnie ułatwiło Ci decyzję! Juz teraz mozesz znowu sie cieszyc zyciem i niczego nie żałować!😁 Spieszmy sie kochać HEki, tak szybko odchodzą [*] rip F

  4. To jaki będzie sens wgl tego działa co mają type 4 i 5 bezsensowna zmiana to niech wgl usuną ten rodzaj pocisku wszystko nerfia ale nie pociski premium które są toksyczne. I dlatego bardzo dawna nie gram w tą grę bo psują ja i nie wiadomo w jakim kierunku ta gra idzie. To już lepiej w statki grać albo AW xdd

  5. Jprdl na tych statystykach nie dość że zjebia he to jeszcze „nerf golda” widać.. szkoda że ten ich nerf golda rozpierdol te grę.. Dlaczego? Im wyższy tier tym większy dmg X tier trafiając na VIII będzie miał w chuj hp i bił za połowę 1 strzałem No nieźle nieźle. Jeśli trafisz na mm +2 będziesz mógł kliknąć 3x r i nara bo nie będzie sensu.. Albo zacznie się siedzenie po krzakach bo każdy będzie się bał dostać za tyle.. Narzekanie że lekki nie spotuje to teraz taka VIII może dostać one shota od większości X 🙂 Ale tak krzyczcie dalej o wasz ukochany nerf golda zobaczymy jak będziecie płakać wtedy

    1. A co do samych HE mam rozumieć że skoro mają 0 penetracji zawsze za tyle będzie wchodzić? Jeśli dobrze myślę będzie można w skątowanego mausa walić zawsze po 230 takim is7?
      Zabieramy golda bo nie trzeba celować w słabe punkty pancerza i gracze płaczą. Zmieńmy HE żeby nie trzeba było celować i zawsze wchodziło za stały dmg XD Nie no WG widzę same dobre decyzje zwłaszcza z pokazanym nerfem golda ^^ dół tabeli przy mm +2 nie będzie mięsem armatnim i gracze nie zaczną kampic by nie umierać

      1. bo to nie nerf golda, gdyby tylko znerfili golda byłoby spoko ale nie muszą kombinować robić piaskownice
        i pay2 win znowu na t4h i t5h

  6. Już nie mają pomysłu co zrobić to tylko psują czołgi co ludzie zmarnowali czs na zrobienie ich.

  7. …spokojnie to tylko piaskownica, zbiorą dane i będą myśleć dalej. Część narzeka na krótkie rozgrywki i z góry dające się do przewidzenia, bo ten przywali za 1000 a tamten za 1200 i pozamiatane. Teraz trzeba będzie się ruszyć pomyśleć gdzie i jak przywalić …na pewno nudniej nie będzie 🙂 ja akurat uważam że to gold rozwala całą rozgrywkę bo przecież wszystko musi wejść w każde miejsce ale ten temat wałkowany jest od lat i dobrze że ktoś się nad nim wreszcie pochylił…

    1. gold byl zawsze, duze dziala tez. a jednak od kilku miesiecy mamy 15-0 0-15 na porzadku dziennym.
      powodem są bardzo slabi bracze na wyższych tierach. odkad wprowadzon konto WoT i ogromne bonusy do EXP, każdy pomidor robi dyche w miesiac od niechcenia. grind nie istnieje skoro dostajesz 10k+expa za walke. wot to gra zespolowa – jeli lepszy gracz widzi, ze pomidory robia cos glupiego, to przestaje ufac druzynie i gra zachowawczo albo leci w lemming train. pozycje strategiczne nie sa zajmowane, bo są zbyt ryzykowne. dominuje red line fapping albo yolo train = 0-15

  8. Na type 4 i 5 znowu będzie pay 2 win no popatrzcie tylko
    • Type 5 Heavy
    – zmiana DMG pocisków podstawowych HE z 900 na 330
    – zmiana DMG pocisków alternatywnych HE z 900 na 365<-gold ammo

  9. sporo graczy grających od dawna odejdzie kiedy zaczynają zmieniać podstawowe mechaniki tej gry HE i pule hp pojazdów oraz obrażenia standardowych pocisków. To już nie będzie wot, a k w artach nadal będą tak samo wkurzające. rip wot

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.