najmniej lubiane mapy World of Tanks

Jako, że niedługo do World of Tanks wprowadzona zostanie możliwość wykluczenia nielubianych map z trybu losowego, mam dla Was ankietę.

Czarna lista map. Jak już wcześniej wspominaliśmy, już niedługo wprowadzimy możliwość tworzenia czarnych list map. Teraz będziecie mogli zablokować jedną wybraną przez siebie mapę i omijać ją w kolejce mechanizmu losującego. Ale wszyscy posiadacze konta premium WoT będą mieli dodatkowe miejsce na tej liście, czyli będziecie mogli zablokować łącznie 2 mapy. Grajcie tylko na mapach, które lubicie!

Ta funkcjonalność będzie działać tylko podczas gry pojazdami przynajmniej IV poziomu i będzie wyłączona dla wszystkich trzech map do Wielkich bitew (Klondike, Nebelburg i Zaplecze).

Można zaznaczyć maksymalnie dwie mapy.

Najgorsza mapa w World of Tanks to:

  • Paryż (15% - 751)
  • Granica Imperium (14% - 712)
  • Mińsk (8% - 405)
  • Miasto Duchów (7% - 354)
  • Ensk (6% - 290)
  • Lodowiec (5% - 277)
  • Prochorowka (4% - 188)
  • Himmelsdorf (4% - 187)
  • Malinówka (4% - 183)
  • Zatoka Rybacka (3% - 152)
  • Erlenberg (3% - 145)
  • Studzianki (3% - 134)
  • Overlord (2% - 119)
  • Autostrada (2% - 113)
  • Prowincja (2% - 112)
  • Tundra (2% - 90)
  • Piaszczysta Rzeka (2% - 88)
  • Pilzno (2% - 88)
  • Fiordy (1% - 77)
  • Urwisko (1% - 66)
  • Lotnisko (1% - 63)
  • Klondike (1% - 58)
  • Kopalnie (1% - 58)
  • Klasztor (1% - 50)
  • Linia Zygfryda (1% - 43)
  • Linia Mannerhaiema (1% - 40)
  • Ruinberg (1% - 35)
  • Przedmieścia (1% - 35)
  • Westfield (1% - 32)
  • Redshire (1% - 30)
  • El Haluf (1% - 30)
  • Przełęcz (1% - 28)
  • Murowanka (1% - 27)
  • Cichy Brzeg (0% - 24)
  • Karelia (0% - 21)
  • Nebelburg (0% - 21)
  • Dębina (0% - 16)
  • Zaplecze (0% - 14)
  • Lakeville (0% - 11)
  • Step (0% - 10)

głosujących: 3 970

Loading ... Loading ...
0 0 votes
Oceń wpis:
13 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Paweł Pilski

Niczego mi się nie chcę zaznaczać. Nie mam pięciu latek. Gdyby w puli było ponad sto map, można by dyskutować nad poprawą, przebudową niektórych. Teraz map jest mniej niż przed wprowadzeniem patcha 1.0. Mapy w pętlach powtarzają się niezwykle często. Na niskich tierach, tych historycznych, można mieć tę samą mapę cztery, pięć razy z rzędu. Ta gierka zdycha, dodatkowe ograniczenia dla map (zamiast przywrócić wszystkie usunięte i dodawać nowe, tak by osiągnąć pulę 100) to jest nonsens. Wszystkie usunięte mogłyby wspomóc tiery historyczne, sęk w tym, że w Mińsku czyli w stolicy Rosji, jak niektórzy twierdzą, tiery historyczne nie mają… Czytaj więcej »

Jisaburo Ozawa

Początkowy błąd twórców było tworzenie map gotowych zamiast systemu RANDOM MAP. Wtedy każda mapa jest inna, gracze mogą wybierać charakter terenu, stopień zurbanizowania, zalesienia, itp.

doom7ord

, Randomowo tworzone mapy…Wot staje się coraz gorszy, własnie przez tego typu pomysły.

herhor67

Jedyna nadzieja wota to proceduralne mapy.

mickey93

nie chciało ci się nic zaznaczać ale chciało ci się kilka minut poświęć na napisanie komentarza? dziwna logika ale ok.
co to jest tier historyczny? skąd ilość 100 map? dlaczego nie 50 albo 200 ? usunięte mapy wracają w nowej ładniejszej odsłonie często ulepszone, ale jest to proces czasochłony bo to nie jest jak rysowanie w paincie

Karczek Wieprzowy

Ej a da sie jedna mape dac dwa razy?

Konrad

heh granica imperium to dla mnie jedna z najfajniejszych map

Karczek Wieprzowy

Jak sie ma golda po dach i gra tylko ciężkimi… to tak całkiem przyjemna

Wastar

czemu nikt nie glosuje na fiordy? widac tu chodzi o najmniej lubiane a nie najmniej zbalansowane 😛

paryz to syf zgadzam sie

megami

Z tych do usunięcia – Lodowiec, natomiast chciałabym żeby wróciła Ukryta wioska.

Ten_warrior_

widać po wyborze map, że pokolenie camperów i krzaczkojebców.
Granica imperium, jedna z ulubionych map, nawet lekkimi i szybkimi medami bardzo dobrze mi się na niej gra.
Paryż, tu ok, jednak dla cięzkich, cięzkich medów, ciezki TD bardzo dobra mapa, to samo Ensk.
Jak dla mnie najgorsza to zatoka rybacka, tam nawet w mieście krzaczki upierdolili, że można niewidzialnie strzelać lol.
Od mapy wymagam jednego, wchodzę do bitwy, jestem w stanie znalezć odpowiednią taktykę i ją zrealizować.

mickey93

idealnie by było gdyby mapy były tego typu co w linii frontu, raz każdy typ tam się odnajdzie i coś zdziała 2 wielkość i mechanika tych map wymuszają dynamiczną grę (chodzi o to że 3/4 temu nie stoi przy bazie)

Marcin

Dla mnie to dziala prosto.jak mi mapa nie lezy to sie ide utopic albo wychodze z bitwy i po bolu. Gram tam gdzie ja chce.Place i wymagam