Czas na lepienie śnieżek i ślizgawki na lodzie!

Święta trwają w najlepsze i taki mamy klimat, że Automat do gier powraca z kilkoma pasującymi do niego, mroźnymi propozycjami typu: Śnieżki i Epoka lodowcowa. 

Oba zestawy zasad zmieniają fizykę w grze, sprowadzając ją do niczym niezmąconej, radosnej zabawy. Bitwy toczą się w pojazdach VIII lub X poziomu na sześciu pokrytych śniegowym puchem mapach.

W trybie Śnieżki pociski zmieniają się w śnieżne kulki szybujące po balistycznych trajektoriach. Rozpryskują się na pojazdach przeciwników – to znaczy, jeśli uda Wam się w nie trafić! W trybie Epoka lodowcowa cała zabawa polega na ślizganiu się. Wasza mamucia maszyna ma mniejszą niż zwykle przyczepność i łatwo wpada w poślizg – stylowo i nie bez konsekwencji, w które wliczyć należy uderzenie z impetem w nieszczęśnika ze strony przeciwnej. Auć!

Dostępność trybów

Zabawowe tryby śnieżny i lodowy będą dostępne według specjalnej rozpiski. Pierwszy, Śnieżki, pojawi się 23 grudnia i zostanie z nami do 25 grudnia. Kolejnym, Epoką lodowcową, będziemy się cieszyć od 30 grudnia do 1 stycznia. Oba tryby pojawią się ponownie i wystąpią jednocześnie: zobaczymy je w grze od 6 stycznia do 8 stycznia.

TRYB POCZĄTEK KONIEC
AUTOMAT DO GIER: SNIEŻKI 23 grudnia, 10:00 CET (UTC+1) 25 grudnia, 23:59 CET (UTC+1)
AUTOMAT DO GIER: EPOKA LODOWCOWA 30 grudnia, 10:00 CET (UTC+1) 1 stycznia, 23:59 CET (UTC+1)
AUTOMAT DO GIER: SNIEŻKI I EPOKA LODOWCOWA 6 stycznia, 10:00 CET (UTC+1) 8 stycznia, 23:59 CET (UTC+1)

Do trybów Śnieżki i Epoka Lodowcowa można przejść przez menu wyboru trybu lub przez specjalne okno w prawym dolnym rogu garażu.

Mapy

Wspomnieliśmy już, że wszystkie śnieżne i lodowe szaleństwa rozgrywać się będą na SZEŚCIU zimowych mapach. Oczywiście w grze znajdują się już trzy takie mapy przystosowane do bitew 15 na 15 – Linia Mannerheima, Erlenberg oraz Lodowiec – lecz zimowe szaty przywdzieją także trzy inne lokacje: Karelia, Prochorowka i Malinowka. Zerknijcie na te klasyczne mapy z otwartym terenem w zimowej aurze!

Śnieżki

W tym trybie zamiast kulami ognia miotamy kulami śniegowymi, które rozpryskują się na pancerzach czołgów przeciwnika! (Jak powszechnie wiadomo, lód może służyć jako narzędzie zniszczenia tak samo dobrze jak ogień). Ze wszystkich typów pocisków te odłamkowo-burzące najbardziej przypominają śnieżki, więc w tym trybie są najefektywniejsze. Zmodyfikowaliśmy również sposób w jakim się poruszają, więc będziecie odnosić wrażenie, że rzucacie prawdziwymi śnieżkami, a nie, że strzelacie. Aby prawidłowo odwzorować w grze brutalność i nieprzewidywalność bitew na śnieżki, skróciliśmy ich czas ładowania i wzmocniliśmy moc silników wszystkim pojazdom.

Modyfikatory bitwy

Łagodne łuki

Pociski poruszą się po łagodnych krzywiznach.

Lodowy szrapnel

Zwiększona efektywność wszystkich pocisków OB. (Jedynym wyjątkiem w tym względzie są pociski OB artylerii).

Pancerz z lodu

Wszystkie pociski wyjąwszy pociski OB mają zredukowaną penetrację pancerza o 25%.

Przyjazna konfiguracja

Czas przeładowania skrócony o 25%.

Domieszki paliwowe

Moc silnika zwiększona o 100%.

Epoka lodowcowa

Ślizg na śliskich zboczach to tylko część atrakcji zapewnianych przez ten tryb! To dość oczywiste, że podczas ślizgu potrzebny jest dokładniejszy system celowania, żeby cała zabawa miała sens. Właśnie dlatego w tym trybie rozrzut podczas ruchu i obrotu pojazdów został zredukowany, zaś wszystkie pociski poruszają się szybciej. (Jest wiele filmów akcji, w których podczas poślizgu oddawane są precyzyjne strzały, ale jakoś dziwnym trafem żaden z nich nie dotyczy czołgów). Połączenie szybszych obrotów wieży, większej prędkości maksymalnej i podwojonej mocy silnika dało efekt neo-czołgów (lub czołgów z Matrixa) – wstrząsający I na lodzie!

Modyfikatory bitwy

Szklanka

Pojazdy ślizgają się tak jak na lodowisku. Łiiiii!

Gaz do dechy

Maksymalna prędkość w przód zwiększona o 10 km/h.

Zimowe łańcuchy

Maksymalna prędkość jazdy w tył zwiększona o 30 km/h w pojazdach gąsienicowych.

Zimowe opony

Maksymalna prędkość jazdy w tył zwiększona o 10 km/h w pojazdach kołowych.

Smarowanie mechanizmu obracania

Prędkości obrotu wieży zwiększona o 100%.

Domieszki paliwowe

Moc silnika zwiększona o 50%.

Stabilizator celownika

Rozrzut podczas obrotu wieży, poruszania i obracania pojazdu zmniejszony o 50%.

Wiatr w plecy

Prędkość pocisków zwiększona o 50%.

Zasady

Z wyjątkiem zmienionej fizyki Śnieżki i Epoka lodowcowa dzielą ten sam zestaw zasad:

  • Wszystkie bitwy są toczone pojazdami tego samego poziomu, to znaczy albo VIII, albo X.
  • Za bitwy otrzymacie PD i kredyty, możecie także używać wszelkich typów rezerw (osobistych i klanowych).
  • W tych trybach działają mnożniki PD za pierwsze zwycięstwo dnia, a kredyty wpadają do sejfu.
  • Bitwy w trybach Śnieżki i Epoka lodowcowa nie wliczają się do misji dziennych ani osobistych, choć mają wpływ na postępy w trybie.
  • Bitwy w trybach Śnieżki i Epoki lodowcowej nie zapewnią obligacji z wyjątkiem tych wchodzących w skład nagród za postępy w trybie – szczegóły poniżej.
  • Premie Operacji świątecznych do zdobywania PD i kredytów działają również w bitwach trybów Śnieżki i Epoka lodowcowa.
  • Jeśli chcecie, możecie grać w plutonach (które kwalifikują się do premii, jeśli wy się kwalifikujecie).

Nagrody

W każdej edycji trybów możecie ukończyć krótkie serie misji bojowych i zdobyć obligacje.

MISJE BOJOWE WARUNKI NAGRODA
Krok I Wygrać dwie bitwy i za każdym razem znaleźć się w pierwszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych PD 100 obligacji
Krok II Wygrać trzy bitwy i za każdym razem znaleźć się w pierwszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych PD 100 obligacji
Krok III Wygrać pięć bitew i za każdym razem znaleźć się w pierwszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych PD 200 obligacji

Trzecia odsłona „połączonych” trybów Śnieżki i Epoki lodowcowej traktowana jest jako pojedyncze wydarzenie, co oznacza, że maksymalna liczba obligacji, które można zdobyć podczas trzeciej odsłony, wynosi1 200.

Gotowi na białe szaleństwo? Załóżcie ciepłe, wyściełane hełmy i przygotujcie się na bitwę na śnieżki i ślizgawki na lodzie!

ź: WoT

5 Odpowiedzi do “Czas na lepienie śnieżek i ślizgawki na lodzie!

  1. Po obejrzeniu tego filmu jak można sztucznie zmienić parametry gry ktoś ma jeszcze wątpliwości że umiejętności odgrywają ważną rolę czy RNG?

    1. Oczywiście że można. Nawet gorzej- można to wykorzystywać jako cheaty, o których przez lata się milczy i twierdzi że nie istnieje żadna tundra, auto aim, cyber tanki czy inne badziwia i CC-ki twardo zaprzeczają że to niemożliwe…

  2. Nie grasz w tą grę to morda i wypadzik z dom1na. Nikt cię nigdy o nic nie pytał więc japa

  3. Akurat w tym przypadku szogun ma trochę racji, pomijając kwestię umiejętności (bardziej chodzi o logiczne myślenie- tak strzelać żeby nie było jeden za jeden albo wyjebka bo za wszelką cenę trzeba strzelić za 300 a oberwać za full hp). Czy to na randomach czy to twierdzach, grach klanowych, nie raz miałem sytuacje że zostawał np. Defender sam, wszyscy go walą i oklepują i magicznie mu zostaje 15 czy 20 hp i przez 10 kolejnych strzałów NIKT mu nic nie robi bo wchodziło za zero albo rykoszetowało mimo że celownik był na zielono albo celowało się w takie miejsca że na 100% powinno to się skończyć. W drugą stronę- sam zostawałem na ogryzku i nagle po spompowaniu całego hp odpalał się tryb Immortal który powodował że kończyłem typów w spektakularny sposób (tak jak to szogun opisał- podpalenia, wysadzenia) aż do momentu kiedy kwadraciarz nie skończył zabawy.
    Ponadto jeśli wiem że dany pojazd ma powiedzmy 500 średnich uszkodzeń a strzelam typa za 350 (mniej nawet niż te plus-minus 25% RNG…) to już wiem że coś jest nie tak i bitwa zgodnie z przewidywaniami kończy się po 3 minutach 15:2 w najlepszym wypadku… RNG to „córa Koryntu” która powoduje że snajperskie czołgi zachowują się jak pijane a kompletnie rozrzutniki gnoju walą snapshooty przez całą mapę w pełnym ruchu. W żadnej innej grze nie ma aż tak dużej rozbieżności tego „Russian Number Generator”…

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.