1.6.1: przegląd aktualizacji

Serwery gry będą wyłączone 9 października w godzinach 2:30–09:00 CEST (UTC +2)

Wypróbujcie nową funkcjonalność wielonarodowego pojazdu T-34-85 Rudy, poznajcie nowy historyczny wygląd swoich czołgów i zobaczcie zwiastuny ekscytujących wydarzeń, które przygotowujemy!

Pojazdy wielonarodowe

W wersji 1.6.1 występuje pierwszy pojazd z możliwością zmiany przynależności narodowej: legendarny czołg średni VI poziomu T-34-85 Rudy. Nadjeżdża w dwóch wersjach – polskiej i radzieckiej. Możecie się pomiędzy nimi przełączać nieograniczoną liczbę razy w swoim garażu. Możliwe, że nie jest to ostatni tego typu pojazd.

FAQ

Czy każda wersja T-34-85 Rudy (polska i radziecka) ma swoje własne statystyki?

Nie, statystyki będą miały wspólne. Czyli, ponieważ faktycznie jest to ten sam pojazd, jeśli został kupiony przed wprowadzeniem wielonarodowych pojazdów, efektywność T-34-85 Rudy będzie przeniesiona na wersję polską.

Czy mnożnik za pierwsze zwycięstwo dnia (x2) będzie się stosował do każdej wersji pojazdu?

Nie, nie będzie. Mnożnik za pierwsze zwycięstwo dnia jest liczony dla pojazdu jako pojedynczej jednostki.
Przykład: Gracz wygrał bitwę, prowadząc polskiego Rudego i wykorzystał mnożnik. Po przejściu na wersję radziecką mnożnik jest już wykorzystany (został już zastosowany względem Rudego i nie będzie ponownie aktywowany).

Czy PD zdobyte na pojeździe będą współdzielone między jego wersjami?

Doświadczenie bojowe zdobywane na wszystkich wersjach pojazdu będzie wspólne.

Czy liczba przejść między narodowościami będzie ograniczona?

Liczba przejść nie będzie ograniczona.

Czy gracze będą mogli przełączyć narodowość (w garażu), gdy pojazd jest nadal w bitwie?

Gracze będą mogli przełączyć narodowość, tylko gdy pojazd jest w garażu.

Jeśli kupię pojazd, czy dostanę dwie załogi, polską i radziecką?

Szczegóły oferty na pojazd będą podane przed rozpoczęciem sprzedaży.

Czy pojawią się inne wielonarodowe pojazdy? Jakich można się spodziewać?

Wszystko zależy od odbioru przez graczy tej opcji. Mamy w planie dodać pojazdy, ale teraz jest za wcześnie na jakieś szczegóły. Bądźcie czujni, informacje będą się pojawiać.

Jak będzie działać mnożnik x5 (mowa o misjach za PD x5 za zwycięstwo, które są dostępne po zakupie pojazdu)?

Mnożnik x5 będzie liczony dla wszystkich wersji Rudego (polskiej i radzieckiej). Nie będzie oddzielnych mnożników dla każdej narodowości.

Mam już T-34-85 Rudy, czy dostanę polską załogę?

Po wprowadzeniu aktualizacji 1.6.1 wszyscy właściciele T-34-85 Rudy otrzymają załogę z atutem zerowym „Braterstwo broni”.

Historyczne style 2D

Dodaliśmy dwa nowe zestawy stylów wyglądu zawierające w pełni historyczne style 2D. Pierwszy zestaw oferuje 11 stylów, jeden dla każdej nacji, do zastosowania na dowolnym pojeździe i na każdej mapie. Drugi zawiera „Łowcę”, niezwykły specjalny wygląd z godną podziwu historią, także pasujący do wszystkich krajów i typów pojazdów. Style dla obu zestawów są dostępne za złoto w kliencie gry.

Już wkrótce

Na horyzoncie widać mnóstwo aktywności. Miejcie oczy otwarte na te, nadchodzące wkrótce, nowe wydarzenia:

• Halloween, gdzie będziecie walczyć ze złem w ponurej lokalizacji zmieniającej się w miarę trwania bitwy
• Bitwy rankingowe z ostateczną nagrodą: niemieckim czołgiem średnim IX poziomu Kampfpanzer 50 t
• Odcinek 10 Linii frontu (ostatni)
• Nowa iteracja piaskownicy ze zmienionymi pociskami OB dla zwykłych czołgów

Konto premium

Gracze posiadający konto premium otrzymają dodatkowe 24 godziny konta premium WoT, aby zrekompensować okres konserwacji. Jeśli chcecie dokonać zakupów w grze, poczekajcie na ponowne uruchomienie serwerów.

Czas konserwacji

Serwery gry będą wyłączone 9 października w godzinach 2:30–09:00 CEST (UTC +2), abyśmy mogli sprawnie przeprowadzić aktualizację.


PATCH NOTE

Główne zmiany

Pojazdy wielonarodowe

  • Teraz gracze mogą zmieniać kraj przynależności niektórych pojazdów premium. Mówimy przede wszystkim o znanych pojazdach zdobycznych, pojazdach dostarczanych w ramach Lend-Lease, a także przedstawicielach dziedzictwa historycznego i kulturowego takich jak polski czołg T-34-85 Rudy.
  • Ta funkcjonalność umożliwia graczom wypełnianie misji z ograniczeniem kraju. Po zmianie kraju pojazdu jest możliwe użycie załogi, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych z odpowiedniego kraju. Konfigurację pojazdu gracza dla innego kraju (załoga, zamontowane wyposażenie) można zapisać, a operacja przełączania pomiędzy krajami jest darmowa dla graczy. Legendarny T-34-85 Rudy będzie pierwszym wielonarodowym pojazdem. Jego kraj można przełączać pomiędzy Związkiem Radzieckim i Polską.

Zmiany w bitwach rankingowych

  • Zmieniono logikę kwalifikacji. Dodano bitwy bonusowe za liczbę szewronów zgodnie z wynikami kwalifikacji.
  • Wprowadzono zmiany do równowagi systemu doświadczenia roli.
  • Zaimplementowano bonusy do doświadczenia bojowego i obligacji za dobre wyniki po przejściu kwalifikacji.

Wygląd

Dodano nowe style, które można kupić za złoto w interfejsie Wyglądu zewnętrznego:

  • Jeden styl na kraj (seria szkół: Amerykańska szkoła, Radziecka szkoła itd.)
  • Uniwersalny styl 2D (Łowca) dla wszystkich krajów i typów pojazdów.

Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów

ZSRR

  • Dodano następujące pojazdy do testowania przez graczy supertestu:
    • Poziom IX – Object 703 Version II (122)
    • Poziom IX – Object 703 Version II (100)

Niemcy

  • Dodano następujące pojazdy do testowania przez graczy supertestu:
    • Poziom IX – Kampfpanzer 50t

Wielka Brytania

  • Dodano następujące pojazdy do testowania przez graczy supertestu:
    • Poziom VIII – Turtle Mk. I

Naprawione błędy

  • Zaktualizowano warunek misji Unia-6. Nie zatrzymam się
  • Naprawiono błąd z nagraniem dowódcy w trybie Linii frontu.
  • Usunięto przycisk (X) do zmiany pomiędzy trybami ruchu i ostrzału w trybie pośmiertnym.
  • Efekt rozeznania w sytuacji jest wyświetlany poprawnie w interfejsie porównania pojazdów.
  • Naprawiono wyświetlanie medalu Za wyróżniającą służbę.
  • Naprawiono wyświetlanie obszaru uderzenia ostrzału artyleryjskiego podczas gry pojazdami z automatycznym przeładowaniem w trybie Linii frontu.
  • Naprawiono błąd niezgodności liczby punktów zajęcia bazy w odznace osiągnięć w bitwie i w wynikach bitwy.
  • Naprawiono błąd powodujący brak aktualizacji czasu zajęcia bazy po opuszczeniu strefy i ponownym wjechaniu do niej.
  • Naprawiono błąd powodujący, że blokada kadłuba nie działała dla niszczycieli czołgów po grze w pojazdach kołowych w trybie Linii frontu.
  • Dodano szczegółowy opis rezerw bojowych w oknie wyświetlanym po naciśnięciu prawego przycisku myszy.
  • Znacznie zmniejszono częstość zawieszeń klienta gry podczas badania pojazdów i modułów.
  • Pojazdy dla modułów specjalnych nie są już wyświetlane jako odpowiednie do wypełnienia misji.

Znane problemy

  • Gracze mogą przekwalifikować członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
  • Ikony typów pojazdów w rozszerzonych panelach pojazdów nie zmieniają swoich kolorów dynamicznie przy wyborze trybu alternatywnego zestawu kolorów bitwie.
  • Kolejność zdarzeń dla otrzymanych uszkodzeń jest czasem przemieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli w warunkach misji jest podany wymagany typ pojazdu.
  • Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Kiedy pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszonych uszkodzeń.
  • Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
  • Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
  • Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
  • W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, kiedy na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
  • W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
  • Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
  • Powiadomienia o przyznaniu konta premium WoT za czas wyłączenia serwera w pewnych przypadkach nie są poprawnie wyświetlane.
  • Podczas podglądu pakietu w sklepie wyświetlana jest wartość rekompensaty dla wypożyczanego pojazdu.
  • W wynikach bitwy brakuje informacji o odjęciu obligacji w przypadku automatycznego uzupełniania dyrektyw.
  • W pewnych przypadkach podczas gry w plutonie i zmiany czarnej listy map, nie jest ona aktualizowana.
  • Pojazdy ponoszą uszkodzenia, kiedy taranują stacjonarne obiekty na mapie (drzewo, kamień lub dom) po upadku z niewielkiej wysokości.
  • Klasy nagród w bitwach rankingowych za „Krucjatę sezonową” i „Szybciej, wyżej, mocniej!” są niepoprawnie wyświetlane na portalu.

8 Odpowiedzi do “1.6.1: przegląd aktualizacji

    1. Nie, znów w chuja lecą mimo że mają gotowe. Jakby dodali już by był temat na 100% bo ruskie już mają tego patcha

      1. Ale jakby nie patrzeć to to miało wejść w aktualizacji 1.6.1 a w wot jak włączasz ustawieniajest ciągle 1.6.0.8 i ciągle mody na tą wersje również działają

        1. U ruskich już jest 1.6.1 więc powinny być ss że jest coś takiego a jk rano czytałem ruskie forum to się też pytali czy będzie sklep za obligacje odpisał jakiś mod że nie w tym patchu później się napierdalali że dalej go nie ma

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.