1.12: Škoda T 45, cz.VII

Zmiany w charakterystyce pojazdu.

Poprzednie informacje o czołgu

Zmieniono cenę czołgu ze 100 na 6 900 złota.

9FRD-xgm5pg

Charakterystyka pojazdu:
Tier: VII, HT, Czechosłowacja
DMG: 220/220/270
Penetracja: 194/250/44 mm  (w tym: penetracja PP z odległości 500 m: 172 mm)
Czas przeładowania: 7,38 s
Celność: 0,36
Czas celowania: 2,40 s
Obrót wieży: 25,03°/s
Wychył pionowy działa: -7/+15°
Pojemność magazynu amunicji: 64 szt.
V-max: +30/-14 km/h
Moc silnika: 660 KM
Stosunek mocy do masy: 14,1 KM/t
Obrót kadłuba: 26,08°/s
Ilość HP: 1.400
Pancerz kadłuba: 110/70/40 110/80/60 mm
Pancerz wieży: 160/70/50 160/80/80 mm
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg radia: 741 m
Liczba załogantów: 5
Maskowanie stacjonarnego pojazdu (%): 7,75/1,74
Maskowanie pojazdu w ruchu (%): 3,88/0,87
RoF: 8,13
DPM: 1.788
Masa: 48,4 t
Rozrzut w ruchu (przy maksymalnej prędkości): 0,18 (5,40)
Rozrzut podczas obrotu kadłuba (przy maksymalnej prędkości): 0,18 (4,69)
Cena pocisku PP: 330 kredytów
Cena pocisku HEAT: 4 400 kredytów
Cena pocisku OB: 180 kredytów

ź: WoT Express

10 Odpowiedzi do “1.12: Škoda T 45, cz.VII

  1. Podnieść jego wartość w goldzie dwukrotnie to może się niektórym przyda do Trade-in. A tak poważnie to buff praktycznie nieistniejący, z przednim umiejscowieniem wieży efektywny sidescrape i tak odpada. Pancerz byłby przyzwoity na VII tierach i niżej, ale jako iż jest to czołg VII tieru to będzie on widywał prawie wyłącznie VIII i IX tiery, a tam będzie po prostu pod każdym względem gorszym Tygrysem. Jedyna zaleta to chyba gold ammo, w przypadku tej amunicji WG nigdy nie żałuje.

  2. po przeanalizowaniu wyglada dosc dobrze ale widać ze bedzie lał nizsze tiery i równocześnie niedomagał przeciwko tak isom jak i tygrysom juz nie mówiąc o 8 tierach i 252u który ma dosłownie dwa razy wieksze obraznia na strzal od których bedzie zbierał straszne baty moja propozycja
    opcja 1
    dmg z 220 do 240
    obnizyc szybkostrzelnosc do 7,45/min
    dpm wyjdzie taki sam tylko średnie obrazenia sie zwiększą
    vmax z 30 do 32
    zmniejszyc pule hp z 1400 do 1300

    1. ewentualnie moznaby go wprowadzic tak jak jest teraz a co najwyzej potem buffowac

  3. Pancerz przy losowaniu na topie lub z samymi 7 będzie naprawdę ciekawy, ale niestety idealnie zostanie dojechany po przerzuceniu na 2 😛

    Ogólnie dość ciekawy pojazd jedynie dmg na strzał powinien mieć już minimum 240 jak to w przypadku innych dział 88 na tym poziomie (oczywiście poza Tigerem po zmianach)

    1. dokładnie, szykuje sie ciekawa maszynka no ale na seal clubbing a nie normalne granie

  4. Będzie tym czym znakomita większość VII premium czyli czołgiem dla ludzi którzy zbierają piksele i uważają się za „kolekcjonerów”. Przy losowaniu w VIII nie mówiąc o IX darmowy dmg do udojenia. Może nie taki crap jak VK 45.03 lub FV201 (A45) ale to jednak VII więc każde losowanie powyżej swojego tieru sprawi że przyjemność z gry znika. A VII tiery mają dość słabe szczęście do losowań. Inna sprawa że nawet do szkolenia załogi się nie nadaje w nacji która nie ma czołgów ciężkich w drzewku. Czyli pojazd totalnie bez sensu. Prócz randomów żadnego zastosowania. Ni zarabiarka ni fun tank. I ta słaba mobilność. 30 w przód i 14 w tył. Albo nie dojedziesz albo nie uciekniesz.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.