1.11.1: Kampfpanzer 07 RH, cz.IV

Kolejne screeny i drobne zmiany.

Poprzednie informacje o czołgu

  • Usunięto oznaczenie czołgu: „Tajny”
  • Cena pocisku AP: z 345 na 355 kredytów
  • Cena pocisków OB: z 490 na 260 kredytów
  • Koszt naprawy czołgu: z 7 695 na 13 500 kredytów

ZlOyBIwsBFI

W4Ftu3SUawI

UqKxvwouofQ

-Ti6TuU-tDw

SYbaA4Lgn8k

CzgLlUuCGek

BIoh-C9vNGw

A7LMZBqEA2U

1r0HUsgsRIY

ź: WoT Express

9 Odpowiedzi do “1.11.1: Kampfpanzer 07 RH, cz.IV

  1. Dopóki nie dadzą 240 alphy, dopóty będzie on słabszym HWK 30. Iluzoryczna namiastka pancerza, 200 hp i trochę lepszy DPM nie wynagrodzą utraty alphy, kamuflażu, zasięgu widzenia, -1 depresji i mobilności. Nawet celność, ktoś by pomyślał lepsza ze względu na niskie obrażenia jest praktycznie ta sama. Czasami zastanawia mnie jak oderwany od rzeczywistości jest dział projektowy Wargaming. Skoro HWK 30 jest co najwyżej przeciętny, to jak będzie sprawować się jego gorsza wersja w kategorii czołgu średniego?

    1. Problem z tego rodzaju pojazdami byłby taki, że były by kompletnie nieefektywne przeciwko opancerzonym pojazdom i zbyt mocne przeciwko pojazdom papierowym. Jak sama nazwa wskazuje były one zaprojektowane przeciw lotnictwu, a więc często nie są one mobile, gdyż miały być zaledwie platformami, a praktycznie zawsze nie mają pancerza. W mapach korytarzowych pojazdy których pociski znikają po 500 metrach, które nie mają pancerza, penetracji i mobilności w celu okrążenia przeciwnika nie miałyby racji bytu. Inną ewentualnością jest (zwłaszcza w realiach WoT-a), iż otrzymalibyśmy coś pokroju PZ II J, bezużyteczne bez golda, przesadzone z nim.

        1. Tylko że zwiadowcy po 7 tierze tracą rację bytu. Na IX-X dominują kołowce oraz medy z często takim samym zasięgiem widzenia, więc jaki sens dodawać klasę której zadaniem było by kontrować i tak już najsłabszą rolę w grze? A czołgi do pasywnego spota i tak by tego nie odczuły bo zgodnie z przeznaczeniem nie są zwykle wykrywane. Zyskały by na tym tylko kołowce bo z racji swej prędkości oraz pocisków HE zjadały by pojazdy AA na śniadanie.

        1. W Wot istnieją często grane/wybierane pozycje, już obecnie często są ostrzeliwane na ślepo, gdyby dodali karabiny to spotęgowały by tylko ten efekt, gdyż strzelając po krzakach będziemy wiedzieli na którym zatrzymują się nasze kule, a więc w których jest przeciwnik.

Dodaj komentarz