Po aktualizacji 1.6 uszkadzanie wrogów sojusznikòw przez ostrzelanie lub taranowanie ich zostanie wyłączone we wszystkich rodzajach walk losowych. Ta zmiana sprawdziła się już w bitwach rankingowych. Obejrzyj nowy film, aby dowiedzieć się więcej o zmianach w systemie uszkodzeń.

Czy wyłączenie ognia sojuszniczego w bitwach losowych to dobry pomysł?

pokaż wyniki

Loading ... Loading ...

24 Responses to 1.6: wyłączamy sojuszniczy ogień w walkach losowych

  1. Kierowca_Bombowca Kierowca_Bombowca pisze:

    Jak to dobrze, że „…. uszkadzanie wrogów przez ostrzelanie lub taranowanie ich zostanie wyłączone we wszystkich rodzajach walk losowych.” hahahaha….
    Teraz będziemy strzelali wyłącznie do swoich z drużyny 😀 😀 😀 :):):)

  2. Fajnie ciekawe co zrobić z AMEBAMI które wypychają cie na wrogów lub z skarpy

  3. Bartlomiej pisze:

    Lepiej jak by wprowadzili na stałe coś takiego jak w modach jest że (ten gracz zablokował jego strzał itp nie pamiętam jak się ten mod nazywa) na pewno będziecie wiedzieć ocb . Pisze z tel

  4. Czolg E100 pisze:

    Wreszcie, czas najwyższy

  5. czarrny1 czarrny1 pisze:

    No to teraz złote typki będą szaleć? 🙂 .

  6. Odmóżdżanie Wota ciąg dalszy bo po co myśleć i przycelować czerwony arty debil i tak kliknie bo zrobi dmg i miałes szansę ze druzyna przeciwna jak jesteś w walce face to face może nie strzeli bo uszkodzi swojego a teraz bedą walic jak popadnie bo i tak nie poniosą za to jakiejkolwiek kary 🙁 .Kolorowe różowe kamuflaże fizyka z kosmosu kołowce na łąkach i pagórkach jeżdżą szybciej niż auta po asfalcie ( i do tego piszczą im opony na łące XD ) podpalenie po strzale w garnek z znikające w Amebach pociski strzały za zero skopane aim pointy na mapach matchmaking losowania dla 8ek na niższe tiery co 20ta 30ta walka vs 6 tiery ( Może poprawili losowania z X tierami Fakt i chyba jedyny 😉 plus ) i wincyj klonów Premek.i te laaagii od serwerów przy większych eventach i na doje… anie artyleria która trafia z voleya nieważne ile jesteś po spocie w jakimkolwiek miejscu na mapie trafi Cię szybciej niż Ty ją 🙁 bywa często

  7. hp!s pisze:

    a co z medalem kolega z wojska?:P

  8. esenpe pisze:

    Bardzo zla wiadomosc. Juz nie mozna bedzie ukarać idiotę co blokuje itp

  9. czarujacysmok pisze:

    Wreszcie wyłączone uszkadzanie , bo dużo razy kogoś walnełem przypadkowo bo wjechal mi pod celownik a potem gosc mnie zglosil i bana dostalem :/

  10. czarujacysmok pisze:

    Tylko jest jeden problem , co jak jakiś gracz będzie mnie wypychał na przeciwników to co mam niby zrobić ? :/

  11. Fox Fox pisze:

    Co z tego jak dalej będą przepychać, zastawiać i ogólnie przeszkadzać a do tego teraz jak będzie jakiś ogryzek to nawet go nie sprzątniesz za ten jeden frag mniej żeby mieć spokojną grę i do końca będziesz się z takim męczył.

  12. Moottley Moottley pisze:

    Strzelanie w amebę, która cię wypycha i tak nic nie daje, za to sojusznicze klikacze wreszcie nie będą mnie ogłuszać i rozwalać kiedy jestem lightem przyklejony do zadka jakiegoś TD no i nie będzie takich spartolin życiowych jak miałem kilkanaście minut temu w bitwie, które pompują magazynek z Somuy SM w sojusznika bo im nie ustąpił drogi. Nie jestem zwolennikiem tego typu rozwiązań ogólnie, ale biorąc pod uwagę zezwierzęcenie w Wot to jestem na TAK.

  13. Overlord pisze:

    Typowo komunistyczne podejście 😉 jakiś problem ? nie ma problemu ;D

  14. Marian Kuffa Abungo pisze:

    I właśnie 3/4 filmików z wota poszło się jebać xd

  15. muggggg pisze:

    własnie trzy bitwy pod rząd laity stoją na czerwonej lini zamiast spotowac i kto jest wnerwiny cały teams oprucz lajtow a pozniej przegrans

Dodaj komentarz