Krótkie info: w styczniu 2018, w aktualizacji 4.6, zdecydowano o zmniejszeniu RNG penetracji do poziomu 15% (LINK).
Tymczasem, w nadchodzącej aktualizacji 6.0 mobilnego World of Tanks, developerzy mają zamiar zmniejszyć „przypadkowość” penetracji pocisków do poziomu zaledwie 5% – można?
RNG w World of Tanks powinno wynosić:
- człowiek strzela, Pan Bóg kule nosi (29% - 672)
- 5% (23% - 527)
- 15% (23% - 514)
- 0% (15% - 332)
- 25% (10% - 233)
głosujących: 2 278
Loading ...
Bardziej irytujące jest rng celności
Z jednej strony RNG dodaje ten „smaczek”, raz się uda raz nie. Z drugiej uniemożliwia prawdziwie wyrównaną walkę „na skilla” a co za tym idzie rozgrywki w e-sporcie… :/
Niskie RNG nie wypali już w wot. Większość graczy nie skorzystała by na tym 😉 a mała grupa tych najbardziej skillowych mogła by zacząć masakrować na randomach.
Mały wot upada… Serwery tej gry to kpina wysokie pingi i utraty pakietów rebalans lol tierów (usunięcie z drzewka i zmiana na kolekcjonerki i to 1-5 wszystko ponerfione) MM dla plutonów leży dół tabeli w 4/5 losowaniach Pozdrawiam wolę grac w dużego 😉🙄
Dajcie spokój przez ten RNG dochodzi do sytuacji anormalnych. Sheridan przewrócił się na bok ja strzelałem od spodu i na 4 strzały jeden nie wszedł? Druga akcja T103 decydujący strzał w Grile nie wchodzi. Toż to porażka. Przez takie akcje odechciewa się gry a nie przez przegrany mecz.
Bardzo ciekawa inicjatywa WG, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, ze Blitz jest niejako poligonem doświadczalnym – WG nie boi się tam testować nowych/radykalnych rozwiązań.
Czyżby szansa na zmiany w WoT?
Imho doskonały ruch i chętnie bym to zobaczył w wersji PC.
Apropo RNG, dzisiaj grając Centkiem Rakiem dostałem 3 razy pod rząd ammo rack: 1 naprawiony, 2 kolejny ammo rack i 3 strzał to było wysadzenie i to wszystko w 6 sekund… Więc niech sobie ten zje… system wsadzą w piździ… lub właśnie go zredukują do 5%, ale na wszystko i będzie git.
Ale przynajmniej te chmary utrzymają grę i nowe biuro!