supertest: 114 SP2

Chiński niszczyciel czołgów X poziomu 114 SP2 wkrótce dołączy do supertestu.

Po pierwsze należy wspomnieć o jego relatywnie słabym pancerzu. Nawet przednie płyty jego pancerza nie przekraczają grubości 135 mm. Jego moc na tonę wynosi 15,6 KM/t, co pozwala mu osiągnąć prędkość do 45 km/h. Całkowita pula PW: 2000.

Ten niszczyciel czołgów wyposażony jest w działo kal 152 mm zamontowane na obrotowej wieży i zadaje 650 pkt. uszkodzeń od strzału, a standardowe pociski przeciwpancerne i APCR przebijają odpowiednio 273 i 329 mm pancerza. Czas celowania pojazdu to 2,3 s, przy celności 0,35 i czasie przeładowania 16, 6 s.

Jak na tak sporą maszynę, 114 SP2 łączy w sobie dobrą mobilność i dużą siłę ognia. Pamiętajcie jednak, że zawsze możecie sobie zrekompensować słaby i podatny pancerz walką pozycyjną.

114

Wstępna charakterystyka:
Tier: X, TD, Chiny
DMG: 650/650/950
Penetracja: 273/329/90 mm
Czas przeładowania: 16,6 s
Celność: 0,35
Czas celowania: 2,3 s
Obrót wieży: 18°/s
Wychył pionowy działa: -7/+20°
Kąt obrotu wieży: 360°
Pojemność magazynu amunicji: 35 szt.
V-max: +45/-15 km/h
Moc silnika: 980 KM
Stosunek mocy do masy: 15,6 KM/t
Obrót kadłuba: 30°/s
Ilość HP: 2.000
Pancerz kadłuba: 75/75/50 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 720 m
Liczba załogantów: 5

9 Odpowiedzi do “supertest: 114 SP2

  1. Buff do obrotu wieży to raczej pewne. Ciekawe jak będzie z kamuflażem. Da radę choć na chwilę się schować? Bo ze zdjęcia wygląda na dłuższego niż Type 5.

  2. Przy istnieniu FV 4005, jaki jest cel tego pojazdu? Mobilność przeciętna, brak pancerza, duży rozmiar, czyli słaby kamuflaż, słaba jak na TD penetracja, 650 a nie 750 alpa damage, ochrona jedynie przed HE, bardzo słaby DPM. No chyba, ze to taki T-103 na X tierze gdzie tylko wieża ma mieć pancerz. Grille nawet wygląda przy tym nader dobrze. Zwykle pojazdy wyróżniają się pozytywnie choćby w jednej kategorii, w przypadku tego pojazdu ma to być?

    Edit.: Plus za wygląd.

      1. Dla WG jest sens – niemal wszystkie czołgi wysokich tierów zmyślone, więc mają pełną swobodę tworzenia pojazdów i sprawdzania reakcji graczy.

      2. Rzucą go jako jakąś nagrodę za kampanię i tyle. Kolejny zapychacz „kolekcjonerski”, o ile tak można nazwać zbieranie pikseli które znikną jak serwery padną/zostaną skasowane.

        1. Dotychczas jako nagrody na Linii Frontu były ósemki i dziewiątki. Jeśli nagrodą mają być dychy to chyba wyłamią się ze schematu co jest co najmniej idiotyczne. Dlaczego? Juz teraz granie dychami to jakaś patologia gdzie jest od wuja graczy którzy w wilczym pędzie mają zrobiony top tier ale nie mają pojęcia jak nim grać bo nie idzie to w parze z umiejętnościami. Jeśli byle bot może mieć teraz dychę to idź pan z taką gierką…

  3. Daliby mu chocby 220 pancerza, 75… przeciez to kazda X bedzie rąbała w niego po 1000

    1. nie no co ty bo wtedy by mógł rywalizować z cziftejnami i innymi ebolami a tego przeciez byśmy nie chcieli 😉

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.