marzenia czołgisty: nowa mechanika uszkodzeń

Dzisiaj poruszymy temat mechaniki uszkodzeń w World of Tanks. Niektórzy woleliby pewnie, żeby w ogóle nie było punktów uszkodzeń, niszczenia modułów i tak dalej. Spróbujmy więc podyskutować i wymyślić coś innego! Uwaga! Przedstawiony w filmiku system, szczególnie w swojej najbardziej hardkorowej odmianie, podchodzi do realizmu dość swobodnie. Miłego oglądania!

5 Odpowiedzi do “marzenia czołgisty: nowa mechanika uszkodzeń

    1. Kolego, czy Ty baitujesz? Na samym początku, jak byk napisane: „Wszystkie wymienione w filmie pomysły mają charakter humorystyczny i nie odzwierciedlają planów twórców gry”. Po za tym, to nie pierwszy odcinek i cała ta seria polega na gdybaniu. Czy naprawdę, czytanie ze zrozumieniem jest aż tak ciężkie?

        1. Jakby wcale nie było tak że pojazdy kołowe były już wtedy testowane na super teście od dłuższego czasu. A myśleć, myślę i to jak widać bardziej od Ciebie, bo nie potrzebuje obrażać drugiej strony w dyskusji, w przeciwieństwie do Twojej osoby.

  1. Śmiechem żartem, ale te graficznie wodotryski byłby przyjemne, znaczy ślady po pociskach, uszkodzenia itp. Ale takie coś pewnie dopiero byliby w stanie wprowadzić wraz z nowym, kolejnym, silnikiem graficznym, za powiedzmy 10 lat 😉

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.