Zmiany i nowości w nadchodzącej aktualizacji i test publiczny.
WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie mają charakter umowny i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Do czasu wprowadzenia aktualizacji niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać całkowicie usunięte bądź wprowadzone w innej formie. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wprowadzeniu aktualizacji.
Uwaga: Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą odbiegać od tych na serwerze głównym.
Brytyjskie pancerniki
Aktualizacja 0.11.6 wprowadza do wczesnego dostępu całkiem nową gałąź brytyjskich pancerników od III do X poziomu. Te, wyposażone w mocarne torpedy oraz działa główne o szczególnie dużym zasięgu, nowe stalowe giganty pokażą swoją wartość w pojedynkach na średnim i minimalnym dystansie. Sprzęt eksploatacyjny Grupa naprawcza, który mają na pokładzie, regeneruje więcej utraconych PW.
Pancerniki strzelają pociskami OB o standardowych parametrach przebicia oraz średniej celności, natomiast pociski PP cechują się typowym dla Brytyjczyków czasem uzbrojenia. Baterie główne są potężne, a kalibry sięgają 457 mm na X poziomie. Okręty powyżej V poziomu cieszą się Doładowaniem silnika. Poczynając od VI poziomu, pancerniki te będą twardym orzechem do zgryzienia dla samolotów, ze względu na sprzęt eksploatacyjny Obrona przeciwlotnicza. Od IX poziomu Grupę naprawczą zastępują Wyspecjalizowane grupy naprawcze.
Nowe brytyjskie pancerniki nie będą dostępne na serwerze testu publicznego.
Tytani przemysłu
Jedną z kluczowych cech aktualizacji jest tymczasowe wydarzenie o nazwie Tytani przemysłu. Stocznie Chatham, Elswick oraz Clydebank będą rywalizować o prawo do miana najlepszych stoczniowców służących potrzebom Royal Navy.
Dokonajcie wyboru i wesprzyjcie jedną ze stoczni! Pamiętajcie, że każda z nich będzie oferować unikalną nagrodę — jednego z brytyjskich dowódców z sześcioma pkt. umiejętności oraz możliwy do zbadania brytyjski okręt V poziomu ( V Hawkins, V Emerald lub V Acasta).
Wydarzenie Tytani przemysłu będzie podobne do poprzednich wydarzeń, które przygotowaliśmy, m.in. Noc sylwestrowa, Rywalizacja Biur Projektowych, Bitwa bestii i Próby męstwa.
Weźcie udział w wydarzeniu na serwerze głównym, by zdobyć żetony brytyjskie, które możecie wymienić na wczesny dostęp do okrętów, stałe kamuflaże i inne przedmioty.
Dla uczczenia wydarzenia port w Londynie został zaktualizowany.
Oddzielenie wyglądu okrętów od premii ekonomicznych
Ekonomia w grze to jeden z kluczowych składników World of Warships. Minęło już niemal siedem lat od opublikowania gry, ale od tego momentu kluczowe aspekty ekonomii pozostawały niezmienne. W tym czasie pojawiło się mnóstwo problemów, które warto naprawić lub usprawnić.
W ramach aktualizacji 0.11.6 przygotowaliśmy remont generalny ekonomii w grze, rozdzielając wygląd okrętów i premie ekonomiczne.
Pracując nad aktualizacją, chcieliśmy osiągnąć kilka celów:
- Zaoferować możliwość wyboru premii ekonomicznych i elementów wyglądu (kamuflaży) osobno.
- Uprościć zarządzanie premiami ekonomicznymi.
- Upewnić się, że przejście ze starego systemu na nowy będzie możliwie bezproblemowe.
- Utrzymać obecny stan ekonomii w grze pod względem kosztów i zarobków.
Poprawiliśmy interfejs, zarządzanie premiami, wygląd Inwentarza i wiele więcej! Kluczowym założeniem stojącym za naszymi planami było sprawienie, że Wy, jako gracze, nie stracicie swoich ogólnych zarobków. W niektórych przypadkach nawet zyskacie w stosunku do poprzedniego systemu.
Poniżej zamieszczamy krótką listę głównych zmian. Aby zagłębić się w proces rozdzielania, zajrzyjcie do naszego blogu deweloperskiego.
Ta zmiana oraz wprowadzenie nowej grupy przedmiotów w grze spowoduje zrewidowanie wszystkich nagród w grze. W misjach bojowych, kampaniach, operacjach i kolekcjach sygnały ekonomiczne i specjalne zostaną zastąpione premiami. Kamuflaże również ustąpią miejsca premiom.
Zawartość wszystkich kontenerów, z których można zdobyć sygnały lub kamuflaże, również ulegnie zmianie.
Poza tym dodamy poniższe poziomy dostępu konta, związane z omawianymi zmianami:
- 5. poziom, odblokowanie premii bojowych dla okrętu
- 7. poziom, odblokowanie premii ekonomicznych dla okrętu
W ten sposób zwiększymy łączną liczbę poziomów dostępu do 17. Zaznaczamy przy tym, że łączna liczba bitew do rozegrania, by odblokować wszystkie poziomy dostępu, nie ulegnie zmianie. Wasze aktualne postępy w odblokowywaniu poziomów dostępu zostaną zachowane. Nie utracicie żadnych postępów i otrzymacie wszystkie nagrody, które przegapiliście po drodze.
Aktualizacja AI
W aktualizacji 0.11.6 znacząco usprawniliśmy AI stojące za naszymi okrętowymi botami w bitwach treningowych i kooperacyjnych.
- Poprawiliśmy AI botów odpowiedzialne za poruszanie się, strzelanie oraz korzystanie ze sprzętów eksploatacyjnych w bitwach treningowych.
- W bitwach kooperacyjnych lotniskowce kierowane przez AI będą teraz przemieszczać się do najbliższego punktu zajęcia, jeśli w bitwie pozostanie tylko kilku sojuszników.
- Boty będą teraz rzadziej wpadać na siebie lub strzelać w wyspy podczas bitew kooperacyjnych.
Aktualizacja modeli amerykańskich niszczycieli
W aktualizacji 0.11.6 kontynuujemy prace nad amerykańskimi niszczycielami. Tym razem nowe modele otrzymają okręty VII Sims, VII Sims B, II Sampson, III Wickes, IV Clemson, V Nicholas i VI Farragut.
Zmiany interfejsu
W aktualizacji 0.11.6 zmieniliśmy interfejs użytkownika przy otwieraniu kontenerów na barce. Będziecie teraz mogli przejrzeć wszystkie dostępne kontenery, pogrupowane według ich rodzaju. Możecie otworzyć wszystkie kontenery danego typu za jednym zamachem. W przypadku wielu kontenerów dostępna jest informacja o prawdopodobieństwie znalezienia w nich rozmaitych przedmiotów.
Ulepszymy interfejs trybu widza, który uruchamia się po zatopieniu Waszego okrętu. Będzie przekazywać więcej informacji i łatwiejszy w obsłudze. Zaktualizujemy blok skrótów klawiszowych i dodamy kilka podpowiedzi. Okno potwierdzenia wyświetlane podczas wychodzenia z bitwy będzie teraz informować o konsekwencjach wyjścia.
Zdobywajcie żetony społeczności i wymieniajcie je na kontenery, stałe i jednorazowe kamuflaże, a także inne cenne przedmioty. Wszystkie informacje o tym, jak dołączyć do testu publicznego, są dostępne na naszej oficjalnej stronie w specjalnym artykule.
Aktualizacja 0.11.6 wprowadza brytyjski pancerniki we wczesnym dostępie, rozdziela wygląd okrętów od premii ekonomicznych, poprawia modele amerykańskich niszczycieli z poziomów II–VI i dodaje kilka innych nowości! Rzućcie okiem na Biuletyn deweloperów i witajcie w teście! Do zobaczenia na serwerze testu publicznego!
Harmonogram rundy 1
Misje bojowe i nagrody
Możecie zdobywać żetony społeczności poprzez pokonywanie kolejnych misji bojowych na serwerze testu publicznego. Wymienicie ja na różnorodne nagrody w Zbrojowni, w tym rzadkie stałe kamuflaże, kontenery i inne przedmioty w grze.
Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na serwerze głównym.
Runda | |||
---|---|---|---|
1 | 2 | ||
Zdobyć 250 bazowych PD w bitwach losowych lub kooperacyjnych.
Nagroda na serwerze głównym: 100 żetonów społeczności. |
|||
Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych lub kooperacyjnych.
Nagroda na serwerze głównym: 200 żetonów społeczności. |
|||
Zdobyć dowódcę w ramach nagrody za uczestnictwo w wydarzeniu Tytani przemysłu.
Nagroda na serwerze głównym: 1 kontener Wargaming. |
|||
Ukończyć specjalną grupę misji bojowych w bitwach losowych lub kooperacyjnych.
Nagroda na serwerze głównym: 1000 żetonów społeczności. |
|||
Zadać 700 000 pkt. uszkodzeń okrętom przeciwnika w bitwach losowych lub pomóc zadać 250 000 pkt. uszkodzeń przeciwnikom poprzez wykrywanie w bitwach losowych.
Nagroda na serwerze głównym: 500 żetonów społeczności. |
|||
Zdobyć 70 baretek „Podpalenie”, „Spowodowanie zalania”, „Trafienia w cytadelę” lub „Trafienia torpedami” w bitwach kooperacyjnych.
Nagroda na serwerze głównym: 450 żetonów społeczności. |
|||
Zdobądź 10 gwiazd w operacjach.
Nagroda na serwerze głównym: 250 żetonów społeczności. |
Każdy kontener Wargaming zawier 1 dzień konta premium Warships., 3 sygnały Papa Papa i 3 sygnały Juliet Charlie.
Premie początkowe
- Koszt badań okrętów i modułów będzie znacznie obniżony.
- Będziecie mogli resetować umiejętności dowódców za darmo.
Jeśli dołączacie do testu publicznego po raz pierwszy od aktualizacji 0.11.5, zostaniecie nagrodzeni następującymi premiami:
- Na początku testu publicznego każdy uczestnik na swoim testowym koncie posiadać będzie wszystkie możliwe do zbadania okręty VI i VIII poziomu, za których sterami zasiądą dowódcy z 19 punktami umiejętności.
- 500 000 000 kredytów; 30 0000 dublonów; 250 0000 jedn. węgla i 90 dni konta premium Warships.
- Zestawy z jednorazowymi premiami ekonomicznymi.
Jeśli rozegraliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 0.11.5, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera głównego na serwer testu publicznego.