Niemieckie lotniskowce: część 2.
Kapitanowie! W związku z instalacją aktualizacji serwery będą niedostępne:
NIEMIECKIE LOTNISKOWCE: CZĘŚĆ 2.
Każdy gracz może teraz zbadać niemieckie lotniskowce! Nowe okręty posiadają szybkie, ale mało wytrzymałe samoloty. Do ich uzbrojenia zaliczyć można rakiety i bomby przeciwpancerne, a także szybkie torpedy.
Nowa kolekcja „Marynarka Niemiec” podzielona jest na sześć sekcji, do każdej należy sześć elementów. Poznajcie historię niemieckiej Marynarki Wojennej z pierwszej połowy XX wieku — okręty i samoloty, osobistości i emblematy, odznaczenia i mundury. Nagrodą za zebranie kolekcji jest możliwość montażu dwóch flag lub alternatywnych wzorów kamuflażu na niemieckich okrętach.
Pierwszy element kolekcji znajdziecie w kontenerach Marynarka Niemiec, które zdobyć można wypełniając dyrektywy lub poprzez Dostawy codzienne. Możecie kontynuować gromadzenie elementów kolekcji z kontenerów codziennych po aktywacji subskrypcji. Kolejny kontener zdobyć można klikając na przycisk w artykule dotyczącym kolekcji, który opublikujemy w przyszłym tygodniu.
Nagrody za wypełnianie dyrektyw: do pięciu kontenerów Kriegsmarine, które mogą zawierać okręty IX Pommern, VIII Mainz, VII Z-39, VIII Admiral Hipper lub inne wartościowe nagrody. Nagroda główna: stały kamuflaż Żelazny krzyż dla okrętu Pommern.
Zaktualizowany został port w Hamburgu.
Uwaga: żetony niemieckie można wymieniać w Zbrojowni do:
SPRINT RANKINGOWY
Format: 3 na 3, okręty IX poziomu
Nagrody: 10 000 jedn. węgla; 500 000 kredytów i znaczna liczba sygnałów.
Mapy: Gorący punkt, Pasmo górskie, Rozbicie, Droga Wojownika i Wody Północy o zmniejszonym obszarze działań zbrojnych.
Szczegółowe informacje o sprincie rankingowym zostaną przedstawione w osobnym artykule.
USTALANIE KOLEJNOŚCI SPRZĘTU EKSPLOATACYJNEGO
Dodano możliwość ustalania kolejności sprzętu eksploatacyjnego dla każdego okrętu. Wszelkie zmiany zapisywane będą na serwerze, nie trzeba więc będzie ich ponawiać, jeśli uruchomicie grę na innym komputerze.
UNIKALNE ULEPSZENIA
W zakładce „Agencja badawcza” w Zbrojowni dodano nowe unikalne ulepszenia dla okrętów X Daring, X Kléber, X Harugumo, X Kremlin, X Audacious, X Midway oraz X Hakuryū. Można je otrzymać w zamian za 19 200 punktów badawczych. Obecny zamysł stwarza dodatkowo możliwość zamontowania ulepszenia ze specjalnymi, ale zrównoważonymi premiami w porównaniu do standardowych ulepszeń.
Kontynuujemy prace nad istniejącymi unikalnymi ulepszeniami. Zmiany te zbalansują ich efektywność, a jednocześnie rozgrywka każdym okrętem pozostanie unikalna. Nazwy i ikony ulepszeń również zostały zmienione.
BAZA MORSKA
- Wprowadziliśmy ulepszenia w Skarbcu, co pozwoli przywódcom klanu na regularną wymianę ropy na nagrody dla klanu.
- Centrum badawcze, które zapewnia premię do otrzymywanych PD, zmieniło nazwę na „Uczelnia wojskowa”. Dodany został nowy budynek o nazwie „Instytut badawczy”. Zwiększa on liczbę punktów badawczych otrzymywanych przez klan.
- Żeby pokazać wynik aktywności klanu, obszar wodny bazy wypełniać się będzie okrętami wojennymi i pomocniczymi, a ich liczba uzależniona będzie od liczby stoczonych bitew. Im więcej bitew losowych, rankingowych i kooperacyjnych stoczą w ostatnim miesiącu członkowie klanu, tym więcej okrętów pojawi się na wodach Bazy morskiej. Liczba okrętów wojennych uzależniona jest od liczby bitew klanowych stoczonych w ostatnich 3 miesiącach.
ZBROJOWNIA
Dodano dwa nowe sygnały bojowe, które zdobyć można za kredyty, węgiel i punkty badawcze.
- X-Ray Papa Unaone: wydłuża czas działania Wytwornicy dymu o 15%.
- Sierra Bravo: wydłuża czas działania Sondy hydroakustycznej o 10% i skraca czas przeładowania Obrony przeciwlotniczej o 10%.