World of Warships: nowe okręty

Kolejny raz Wargaming ma dla nas nowe zabawki. Zabawki premium rzecz jasna.

Japoński pancernik Yashima, poziom X

Xlrxwou7wja411

Szczegóły:
Punkty wytrzymałości – 97200
Główna bateria – 3×2 510 mm
Zasięg ognia – 26,6 km
Maksymalne obrażenia pociskami odłamkowo – burzącymi – 8100
Szansa na pożar – 40%
Maksymalne obrażenia pociskami przeciwpancernymi – 19400
Prędkość wylotowa pocisków OB i PP – 720 m/s
Czas przeładowania – 35 s
Prędkość maksymalna – 27 węzłów. Promień skrętu – 900 m. Czas przestawienia steru – 18,7 s
Wykrywalność z powierzchni – 18 km
Wykrywalność z powietrza – 12,8 km
Wykrywalność po wystrzale w dymie – 20,9 km

Materiały eksploatacyjne:

Slot 1 – Grupa naprawczo – ratunkowa
Slot 2 – Grupa naprawcza
Slot 3 – Myśliwce katapultowe/samolot zwiadowczy

Europejski niszczyciel Orkan, poziom VIII

Xlrxwou7wja411

Szczegóły:
Punkty wytrzymałości – 15900
Główna bateria – 3×2 120 mm
Zasięg ognia – 11,6 km
Maksymalne obrażenia pociskami odłamkowo – burzącymi – 1750
Szansa na pożar – 9%
Maksymalne obrażenia pociskami przeciwpancernymi – 2250
Prędkość wylotowa pocisków OB i PP – 774 m/s
Czas przeładowania – 4,5 s
Uzbrojenie torpedowe – 1×4 533 mm
Maksymalne obrażenia – 10700
Zasięg – 12 km
Prędkość torped – 76 węzłów
Czas przeładowania – 70 s
Zasięg wykrywalności torped – 1,6 km
Prędkość maksymalna – 35 węzłów
Promień skrętu – 590 m
Czas przestawienia steru – 3,7 s
Wykrywalność z powierzchni – 7,0 km
Wykrywalność z powietrza – 3,0 km
Wykrywalność po wystrzale w dymie – 2,5 km

Materiały eksploatacyjne:

Slot 1 – Grupa naprawczo – ratunkowa
Slot 2 – Doładowanie silnika
Slot 3 – Grupa naprawcza [czas działania 10s, przywraca 157HP na sekundę, przeładowanie 120s (80s premium) 1 ładunek (2 premium)]
Slot 4 – Radar dozorowania (Czas trwania 15s; zasięg 7,5km;przeładowanie 180s (120s premium). 2 ładunki (3 premium)

Japoński niszczyciel Arashi, poziom VIII

Xznfu5hiwja41

Szczegóły:
Punkty wytrzymałości – 13300
Główna bateria – 3×1 150 mm
Zasięg ognia – 11,4 km
Maksymalne obrażenia pociskami odłamkowo – burzącymi – 2500
Szansa na pożar – 11%
Maksymalne obrażenia pociskami przeciwpancernymi – 3900
Prędkość wylotowa pocisków OB i PP – 875 m/s
Czas przeładowania – 5,0 s
Uzbrojenie torpedowe – 2×4 610 mm
Maksymalne obrażenia – 20967
Zasięg – 10 km
Prędkość torped – 67 węzłów
Czas przeładowania – 112 s
Zasięg wykrywalności torped – 1,7 km
Prędkość maksymalna – 35 węzłów
Promień skrętu – 640 m
Czas przestawienia steru – 4,0 s
Wykrywalność z powierzchni – 6,8 km
Wykrywalność z powietrza – 3,1 km
Wykrywalność po wystrzale w dymie – 2,5 km

Materiały eksploatacyjne:

Slot 1 – Grupa naprawczo – ratunkowa
Slot 2 – Generator dymu (Czas działania 20s, czas rozproszenia 69s; przeładowanie 240s (160s premium). 2 ładunki (3 premium)
Slot 3 – Doładowanie silnika
Slot 4 – Sonda hydroakustyczna (Czas trwania 100s; wykrywanie torped 3,5km;wykrywanie okrętów 5,0km; przeładowanie 180s (120s premium). 2 ładunki (3 premium)

Niemiecki krążownik Ägir, poziom IX

Ghv842vowja41

Ten sam kadłub co na Siegfriedzie. Okręt dzięki szybkiemu przeładowaniu, ulepszonej secondarce i torpedom ma być dobry do walki na krótki i średni dystans.

Szczegóły:
Punkty wytrzymałości – 62850
Główna bateria – 3×3 305 mm
Zasięg ognia – 18,5 km
Maksymalne obrażenia pociskami odłamkowo – burzącymi – 3600
Szansa na pożar – 27%
Maksymalne obrażenia pociskami przeciwpancernymi – 9400
Prędkość wylotowa pocisków OB i PP – 865 m/s
Czas przeładowania – 22,0 s
Uzbrojenie torpedowe – 2×4 533 mm
Maksymalne obrażenia – 13700
Zasięg – 6 km
Prędkość torped – 65 węzłów
Czas przeładowania – 90 s
Zasięg wykrywalności torped – 1,3 km
Prędkość maksymalna – 33,5 węzłów
Promień skrętu – 880 m
Czas przestawienia steru – 14,0 s
Wykrywalność z powierzchni – 15,1 km
Wykrywalność z powietrza – 10,7 km
Wykrywalność po wystrzale w dymie – 11,7 km

Materiały eksploatacyjne:

Slot 1 – Grupa naprawczo – ratunkowa
Slot 2 – Sonda hydroakustyczna (Czas trwania 120s; wykrywanie torped 4,0km;wykrywanie okrętów 6,0km; przeładowanie 180s (120s premium). 2 ładunki (3 premium)
Slot 3 – Grupa naprawcza(Czas trwania 28s; przywraca 314,25 HP na sekundę; przeładowanie 120s (80s premium). 2 ładunki (3 premium)

5 Odpowiedzi do “World of Warships: nowe okręty

  1. Agir nie będzie spełniał swojej roli chyba, że w okolicy nie będzie absolutnie żadnych pancerników. Arashi to jakiś kiepski żart. Orkan potencjalnie dobry, ale poza skutecznym zwalczaniem innych DD nie ma wiele do zaoferowania. Działa 510mm… bardziej tym wkurzą społeczność (znowu) niż to w ogóle warte. Kolejny zbędny okręt w grze.

Dodaj komentarz