Q&A 27.12.2013

– to, jakim pojazdem jeździsz nie ma znaczenia na jakość połączenia z serwerem (pewien gracz narzekał, że ma lagi wyłącznie na arcie)
– 15mm BESA nie posiada pocisków premium w imię balansu
– to, że Rh-B WT z działem 12,8cm obraca wieżą w pełnym zakresie, jest historyczne
– wygląd śladów po penetracji i rykoszetach nie zostanie poprawiony, gdyż „już teraz są całkiem ładne”
– rozważana jest zmiana metody balansowania pojazdów, aczkolwiek jeszcze brak konkretów
– Storm na temat strony technicznej czołgów od G: „System jest najzwyklejszy, różni się od naszego jedynie stożkiem odłamków i dostępnością APHE” (później dodaje jeszcze, że zapomniał wspomnieć, iż pociski HEAT działają jak HE)
– Storm uważa, iż mechanizm APHE (i stożka) nie jest potrzebny do gier arcade
– Storm stwierdził, że stworzenie mechanizmu bitew garażowych zajęłoby tydzień, interfejsu już nieco dłużej. Zatem dlaczego jeszcze tego nie wprowadzili? Gdyż według Storma obecnie mały odsetek graczy na prawdę chciałby tego trybu, a WG celuje w gusta mas.
– w następnym roku ujrzymy maksymalnie 3 gałęzie czołgów
– 7/42 cieszy się dość dużą popularnością
– Pz V/IV oraz Tiger (P) nie pojawią się w bitwach historycznych
– devsi kiedyś rozważali opcję, aby pociski HEAT wybuchały tak jak HE (tak jak ma to być w WT), ale odrzucili tą propozycję, gdyż powodowałoby to zdezorientowanie graczy
– w planach jest rebalans działania pocisków HESH: zachowają swoje obecne właściwości, ale będą miały znacznie większą szansę na zranienie załogi lub zniszczenie modułów
– Storm twierdzi, że nikt nie będzie śledził odłamków, zresztą model w WT również będzie uproszczony i będzie używał prawdopodobieństw (np. w sferze A istnieje szansa na X% obrażeń modułu, w strefie B istnieje szansa na Y% obrażeń modułu)
– devsi nie zdecydowali się, aby wprowadzić do gry pociski APHE, gdyż „to wszystko byłoby zbyt skomplikowane dla graczy”
– według Storma 25% RNG wpływa na bitwę znacznie mniej, niż rozrzut celownika po wystrzale (nooo nie byłbym tego taki pewien…)
– SerB zapytany w sprawie o konta bez bitew zajmujące „fajne” nazwy użytkownika: najprawdopodobniej zostanie wprowadzony system, który automatycznie je przemianuje (chodzi o to, że kiedyś WG bardzo intensywnie podbijało sobie ilość zarejestrowanych kont)
– SerB nie sądzi, że event z „darmowym” IS-6 wywoła powódź pokroju tej z Type 59
– niskie tiery doczekają się wszystkich rodzajów map (pustynna, zimowa i letnia)
– Q: “Jak bardzo mniejsze czołgi są w grze, względem rzeczywistości?” A: “To zależy od twojego monitora. Na dwudziesto-metrowym ekranie kina proporcja wynosiłaby około 1:1.″
– statystycznie przeciętny czołg w WoT ginie w bitwie po 4 minutach – najdłużej arta, a najkrócej samobójcy zwiadowcy. Natomiast statystycznie przeciętny samolot w WoWp ginie w bitwie po 2 minutach.
– WG uczestniczące/sponsorujące Czołgowy Biatlon? Nawet nasz dział PR nie wtyka w to nosa, tutaj przydałby się dział GR (Goverment/rząd Relations), który jest jeszcze dalej niż nasz dział PR.
– wybuch magazynu amunicji w pojazdach bez wieży nie będzie efektowny, gdyż zwyczajnie nie ma co odpaść
– nie ma w planach dodania, jako bonus w bitwach historycznych, wygrindowanych 2 lub 3 umiejętności – trzeba zrobić je samemu
– Storm w sprawie czołgów od G dodał, że jakiś czas temu WG testowało podobny model kolizyjny w WoT i nie przyniosło to zbyt dobrych rezultatów, ale stwierdził, że i takie rozwiązanie będzie mieć swoich fanów
– bitwy historyczne w kwestii mechaniki nie będą wyróżniać się od zwykłych randomów (system HP itp. itd.)

źródło: FTR

8 Odpowiedzi do “Q&A 27.12.2013

  1. to, że Rh-B WT z działem 12,8cm obraca wieżą w pełnym zakresie, jest historyczne.- Chce zobaczyć to żywo
    wygląd śladów po penetracji i rykoszetach nie zostanie poprawiony, gdyż „już teraz są całkiem ładne”.- Hahaha ładnie wygląda jak dziura do szamba
    według Storma 25% RNG wpływa na bitwę znacznie mniej, niż rozrzut celownika po wystrzale (nooo nie byłbym tego taki pewien…).- też nie jestem pewien

  2. „devsi nie zdecydowali się, aby wprowadzić do gry pociski APHE, gdyż „to wszystko byłoby zbyt skomplikowane dla graczy””
    LOL po prostu powiedzcie że właściwości tych pocisków zeżrą wam resztę zasobów na serwerach…

    „w planach jest rebalans działania pocisków HESH: zachowają swoje obecne właściwości, ale będą miały znacznie większą szansę na zranienie załogi lub zniszczenie modułów”
    Dla mnie to i tak żadna różnica bo moje dwie dziewiątki (AMX 50 120 i T-54) schodzą od FV na strzał, możecie buffować.

  3. „- to, że Rh-B WT z działem 12,8cm obraca wieżą w pełnym zakresie, jest historyczne”
    – Pojazd już nie ^^

    „to, jakim pojazdem jeździsz nie ma znaczenia na jakość połączenia z serwerem (pewien gracz narzekał, że ma lagi wyłącznie na arcie)”
    – Wina Tuska, YY znaczy SerBa

    „rozważana jest zmiana metody balansowania pojazdów, aczkolwiek jeszcze brak konkretów”
    – Przecież w Q&A od WG nigdy nie ma konkretów, taka zabawa w ciuciubabkę

    „- devsi nie zdecydowali się, aby wprowadzić do gry pociski APHE, gdyż „to wszystko byłoby zbyt skomplikowane dla graczy””
    – Oczywiście skomplikowane Dla Europejczyków i Amierykanów

    „SerB zapytany w sprawie o konta bez bitew zajmujące „fajne” nazwy użytkownika: najprawdopodobniej zostanie wprowadzony system, który automatycznie je przemianuje ”
    – Oczywiście nie USUNIE tylko ZMIENI NAZWĘ kont, bo WoT nagle straciłby 80% graczy ^^

    „wybuch magazynu amunicji w pojazdach bez wieży nie będzie efektowny, gdyż zwyczajnie nie ma co odpaść”
    – górna część korpusu ferdynanda, JgTigera, JgPanthery, (I)SU-150, stugIII, Itp. Itd. To też jest wieża, tylko nieruchoma

    BTW, zauważyliście, że Storm wydaje się mówić o konkurencji z szacunkiem? W odróżnieniu od SerBa ^^

Dodaj komentarz