Q&A 27.02.2015

– możliwe, że w WoT (prawdopodobnie tylko w wersji konsolowej) pojawi się specjalny IS-6 o nazwie „Nieustraszony”, różniący się od zwykłego tylko malowaniem
– w planach jest nowy sowiecki HT VIII tieru (IS-5?), który miałby normalny MM i działo z penetracją na poziomie BL-9 w ramach ewentualnego zastępstwa dla IS-6
– w planach jest nowy okazjonalny tryb gry związany z Księżycem. W trybie tym walczylibyśmy m.in. specjalnym księżycowym Chaffee na księżycowej strefie lądowania, gdzie panowała by znacznie mniejsza grawitacja (1/6 obecnej wartości w WoT). Oczywiście czołgi w tym trybie byłyby mniej wrażliwe na upadki. Nie zabraknie również specjalnych misji. Devsi wpadli na ten pomysł oglądając bugi związane z wyrzucaniem czołgów dosłownie w kosmos. Jeszcze nie wiadomo, czy ten tryb pojawi się również na konsoli
– polski T-34/85 “Rudy”, który pojawił się na superteście wygląda „fajni”e – technicznie to zwykły T-34/85 z (chyba) ulepszonym działem 85 mm i normalnym MM. Inskrypcje na nim są bardzo podobne do tych, które można już nabyć w grze. Cena będzie wynosić mniej więcej tyle samo, co Pz IV Schmalturm
– M56 Scorpion, nadchodzący amerykański prem TD VII tieru będzie miał normalny MM i współczynnik kamuflażu podobny do E-25 (poza wartością przy wystrzale, która będzie gorsza). Mobilność i zwinność będą bardzo dobre mimo małej mocy silnika, gdyż pojazd niewiele waży. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to pojawi się w 9.7
– Churchill GC dostanie małego buffa
– devsi cały czas pracują nad nową fizyką ruchu – właśnie zaczynają analizować ogrom danych w poszukiwaniu problemów. Na wstępie można powiedzieć, że bezwładność czołgów ciężkich zostanie zmniejszona
– założenia nowej fizyki ruchu są „prawidłowe” – czołgi lekkie mogą realistyczniej się ślizgać (a nie tak, jak obecnie przy dużych prędkościach), czołgi średnie również mogą się ślizgać i być bardziej dynamiczne, a ciężkie pojazdy mogą przekoziołkować przy poślizgu (znane są przypadki, jak w 1944 roku w czasie inwazji na Włochy czołgi ciężkie Churchill przy stromych przeprawach czasem zaczynały się ześlizgiwać do tyłu/w bok, co mogło skończyć się fatalnym w skutkach koziołkowaniem, jeśli czołg na czas się nie zatrzymał)
– devsi chcieliby kiedyś dogłębnie zbadać historyczne możliwości wspinaczkowe czołgów, a następnie zaimplementować to w grze. Dla przykładu wspomniane wyżej czołgi Churchill mogły wjeżdżać na naprawdę wymagające przeszkody, a np. taki Maus już niezbyt
– tej nocy devsi omówią kwestię europejskiego supportu – wygląda na to, że nie mogą się tego doczekać, skoro zwołują spotkanie w nocy
– Storm uważa, że publiczny test nowej fizyki ruchu przebiega zgodnie z planem – devsi zbierają dane i wyłapują bugi. Jeden z nich to efekt „zmiany biegów” – czołg przy przyśpieszaniu zwalnia, tak jakby miał wrzucić kolejny bieg. Zostanie to naprawione być może jeszcze w czasie trwania testu. Poza tym stwierdzono, że mobilność niektórych czołgów znacząco spadła – to również doczeka się poprawki
– Super Pershing w HD nie dostanie nerfa i nie będzie można znów sprzedać go za złoto
– niehistoryczna armata M62 nie zostanie usunięta z IS-4 (T_J: Nawet SerB nic nie wskórał)
– zamiennik VK 4502 (B), Mauschen będzie miał jednego załoganta więcej. Jeszcze nie zadecydowano, czy ten fakt zostanie jakoś zrekompensowany
– Pantera z turbiną gazową póki co nie zostanie wprowadzona
– pierwsza runda testu fizyki potrwa łącznie trzy dni
– fizyka ruchu nie jest zależna od tego, czy wszystkie czołgi będą w HD
– Storm nie wie, czy model HD Super Pershinga będzie odzwierciedlał dociążenie zawieszenia z przodu spowodowane dodatkowym pancerzem
– parametr oporu gruntu nie będzie używany w nowej fizyce ruchu. Zamiast niego zostanie wprowadzony nowy, odpowiadający za przyczepność podłoża. Zasadniczo jednak zmienia się tylko nazwa, gdyż większość wartości pozostanie bez zmian
– devsi nie wprowadzą uszkodzeń od np. uderzania o ściany, czy głazy
– obecny na publicznym teście obowiązuje realistyczny wariant fizyki ruchu. Devsi przygotowali też uproszczony na drugą rundę, ale okazał się zbyt zbugowany
– nawet w nowej fizyce ruchu za kontakt z podłożem będą odpowiadać określone punkty na zawieszeniu – wymodelowanie kontaktu całej gąsienicy z podłożem wymagałoby zbyt dużo zasobów
– żeby lepiej opracować nową fizykę ruchu, WG kazało wszystkim odpowiedzialnym za nią developerom przejechać się w T-72
– możliwe, że kiedyś STB-1 dostanie hydrauliczne zawieszenie (T_J: Pomagało ono w podnoszeniu/opuszczaniu działa – obecnie jest to rekompensowane większym wychyłem działa)
– w planach są testy kilku wariantów fizyki ruchu
– pociski nie staną się materialne
– niezależne zawieszenie jest niezależne ;) zarówno od fizyki ruchu i Havoka – to po prostu render, który swoją drogą nie działa na starej grafice
– jeszcze nie wiadomo, czy w finalnej wersji fizyki czołgi nadal będą miały takie możliwości terenowe, jak na obecnym teście publicznym

źródło: FTR

21 Odpowiedzi do “Q&A 27.02.2015

  1. „– możliwe, że kiedyś STB-1 dostanie hydrauliczne zawieszenie (T_J: Pomagało ono w podnoszeniu/opuszczaniu działa – obecnie jest to rekompensowane większym wychyłem działa)”

    czyżby KOLEJNY czołg, który ekspiłem miesiącami, przedzierając się przez niegrywalne modele zostanie ZNERFIONY przez ograniczony wychył działa !!!!!

  2. „– niezależne zawieszenie jest niezależne ;) zarówno od fizyki ruchu i Havoka – to po prostu render, który swoją drogą nie działa na starej grafice”

    Na test serwerze kiedy wprowadzano niezależne zawieszenie działało elegancko na standardowej jak i ulepszonej grafie

  3. „– Super Pershing w HD nie dostanie nerfa i nie będzie można znów sprzedać go za złoto”
    Pewnie biedni (i to bardzo) gracze krzyczą by dostać za niego golda, kiedyś dostał „porządnego nerfa” i było uzasadnione sprzedawanie go za golda (ja kupiłem SP w dniu premiery i mam go do dzisiaj), a teraz większość użytkowników SP, zdobyła go z eventu (czyt. za FREE) i jeszcze żąda golda.

  4. – polski T-34/85 “Rudy”, który pojawił się na superteście wygląda „fajni”e – technicznie to zwykły T-34/85 z (chyba) ulepszonym działem 85 mm i normalnym MM. Inskrypcje na nim są bardzo podobne do tych, które można już nabyć w grze. Cena będzie wynosić mniej więcej tyle samo, co Pz IV Schmalturm a będzie polski czy w drzewku ZeSRRanym?

Dodaj komentarz