Q&A 23.02.2015

– reakcje graczy na misje personalne przerosły oczekiwania WG
– szczegółowość modelu oczywiście ma wpływ na wydajność, zależy to głównie od GPU
– (T_J: Ooo, to będzie dobre) możliwe, że przedni pancerz Super Pershinga nie jest poprawny (powinien być bardziej nachylony), więc prawdopodobnie zostanie on poprawiony (buff) przy konwersji na HD, czyli być może już w 9.7 (T_J: A kiedyś znerfili ten pancerz, gdyż był niehistoryczny, lol)
– alternatywne kadłuby to raczej bardzo odległa przyszłość (co najmniej półtora roku)
– nie wszystkie czołgi będą mieć alternatywne kadłuby
– niszczyciele czołgów nigdy nie były na tyle popularne, aby stanowić 30% czołgów na randomie niezależnie od tieru
– Mauschen będzie mieć taki sam skład załogi, jak Maus
– niektóre budynki na Himmelsdorfie mają zbugowany model kolizyjny(w TEJ powtórce od 14:30 do 14:10 widać pociski zatrzymywane przez niewidzialną barierę). Storm zbada sprawę
– E-25 nie zostanie powiększony
– algorytmy RNG dla zadawanych uszkodzeń nie były ruszane od dawien dawna. Poza tym to nieprawda, że niektóre działa częściej od innych zadają minimalne obrażenia
– mapa Overlord powinna pojawić się w 9.7
– po nerfie celności w 9.6 zauważono, że spadek zadawanych przez działa średnich obrażeń jest proporcjonalny do celności działa (im mniej celne działo, tym większy spadek średniej zadawanych obrażeń)
– niektóre działa są w bardzo kiepskiej jakości, ale Storm nie uważa tego za jakiś problem. W końcu i tak przerobią wszystkie czołgi na HD

źródło: FTR

26 Odpowiedzi do “Q&A 23.02.2015

        1. Dziś zagrałem 5 bitew artą i w dwóch bitwach miałem dwa czołgi na strzał z wybuchem. Jedna to wspomniany Maus, a drugi AMX 13 75. Ten pierwszy stał jak kołek, a drugi pędził gdzieś (pewnie w stronę sojuszniczej arty). Ale z racji, że pędził gdzieś, a nie było innych celi, to się nim zająłem. Szkoda, że po wybuchu, wieża tak dziwnie leci (jakby klatek animacji brakowało).

  1. Czekam na buff dla Super Pershinga :P Jak dla mnie to naprawdę przyjemny czołg (fajnie się patrzy na noobków męczących się jak to dziwadło przebić). Przyjemność ta wzrasta gdy pyka się z pocisków premium :)

    P.S.
    Żeby nie było… Na 9 tierach ten pancerz już nie jest tak magiczny. Dość często niemierzone strzały wchodzą w górną płytę, czy wieżę.

    1. kiedyś był przyjemniejszy bo potrafił na pancerz przyjmować pociski z pena i po 230 a teraz już ma z tym spore problemy, jeśli wrócą z kątem pancerza do starego to będzie fajnie ale jakoś im nie wierze, chociaż przy obecnych medach VIII tieru, które można kupić za tą samą kasę wypada bardzo słabiutko więc może wg pomyśli o jakimś fajnym buffie dla persa :D
      a żeby mi tu zaraz ktoś nie napisał co za bzdury gadam to dla informacji z medów nie mam tylko amx cdc więc mam porównanie :)

      1. Na SP mam najwięcej bitew na swoim koncie i dla mnie ten czołg jest genialny, chociaż wydaje się, że atutów nie ma żadnych.
        Pancerz. Nie prawdą jest, że jest słaby i wpuszcza wszystko powyżej 200 peny. Tak samo nie prawdą jest to, że wszyscy walą w wieżę (lepsi gracze w większości próbują walić po włazach, ale NIE WSZYSCY). Wystarczy w odpowiedni sposób kątować się przodem (najlepiej wychodzi to przy jakiś narożnikach) i jesteśmy w stanie przyjąć wszystkie działa przez nas spotykane w tym słynne BL-10 (sprawdzane wielokrotnie). Jeśli chodzi o włazy to jak na każdym czołgu wystarczy chaotyczne poruszanie się i jest spora szansa na strzał w osłonę wieży (nie przebijalną dla większości maszyn). SP ma magicznie celne działo jeśli strzelamy bez skupiania, a za to wali kartoflami na full focusie :lol:
        Działo wystarcza na VIII tiery, na IX jest problem z E75, czy też ST-I, ale kto każe się z nimi strzelać (jeśli nie mamy wyjścia gold załatwia wszystkie problemy). Super Persa nie należy traktować jak meda, a raczej jak HT (które w większości i tak biją go na głowę mobilnością :twisted: ).
        Dla mnie czołg jest bardzo przyjemny (pomimo braku mobilności), jednak od jakiegoś czasu przestałem nim grać ze względu na beznadziejne zarobki bez premium (50-60k za bardzo dobrą bitwę). Czasem wolę wyjechać swoim Typem 62 i zarobić więcej w jeszcze bardziej przyjemny sposób.

      1. @Grzegorz Barczyk
        Pozwolę się z Toba nie zgodzić. T34 nadal jest jednym z najlepszych prem HT (bez ograniczeń MM). Bardzo dobra pena, niezła mobilność, zasięg widzenia, dobry pancerz wieży, „elewacja” armaty, etc. Nie rozumiem, czego jeszcze chcesz. Mam go od czasòw gdy był jeszcze IX tierem w drzewku i złego słowa o nim nie powiem.

        1. Dobra mobilność ? zasię widzenia – 360m ? czym ty grasz ? bo na pewno nie T34. Owszem ma dobre działo ale… przeładowanie – ponad 12sek, czas celowania – 3,4sek, fatalna mobilność – w zasadzie nie objedziesz tego wanną ale każdym innym czołgiem sobie poradzisz :) Pancerz kadłuba – jeśli nie da się zrobić hull down to jest po tobie. Ten czołg to padaka.

        2. Proszę Cię… Pograj nim coś więcej niż „zbicie gwiazdki” a się przekonasz. I jeszcze jedno, jeżeli T34 to „padaka”, to podaj mi przyklad czołgu, który spełnia Twoje wymagania…

  2. W imię „historyczności” SuperPampers dostał nerfa pancerza. Teraz w imię „historyczności” dostanie bufa wcześniej znerfionego pancerza. Ta historyczność to nic innego to brak zysków z niego. Ceny obniżyć nie mogą, a przy nowych wygląda biednie. Mimo że jest on w garażu u naprawdę wielu osób, bo misja na niego nie była trudna, to jednak na randomach jest rzadszym gatunkiem niż „rzadki/specjalny” E25.

    Może będą na tyle konsekwentni, że może zmniejszą Lwa do początkowych wymiarów. Obecnie to wolno poruszająca się stodoła wołająca „celuj we mnie, nie sposób nie trafić”.
    E25 powiększą, mogą się zarzekać, bo właśnie jego wymiary powodują że jest taki OP. Po nerfie celności to małe coś dostało automatycznie bufa, bo jeszcze trudniej w niego trafić. Obecnie E25 może bez najmniejszych problemów zjeść każdą panterę w grze. Dojeżdża do przodu, przykleja się i ogień ciągły. Przy takiej akcji może wyłapać najwyżej jedną pestkę, ale całe HP pantery jego. Jest za mały aby go trafić, a pantera nie jest wstanie go w żaden sposób z siebie zrzucić. W normalnych wymiarach musiał by kampić, tak nie musi. Przy jego DPM wraz ze strzałami na dojeździe jest w 20s po zawodach.

    Najprostrzy sposób na zrobienie OP czołgu, to zrobienie go małym i szybkim. Pancerza tylko tyle aby koła i działo się trzymały. I na ten wzór jest zrobiony E25. W drugą stronę robi się słabe czołgi – wolne i duże. Pancerz też ma drugorzędne znaczenie.

    1. Problemem E25 jest to, że nie ma wad. Ma genialną mobilność, kamo, jest mały (trudno go trafić), ma porażający DPM, wystarczającą penetrację i na dodatek ograniczony MM – wszystko, czego OP tenk potrzebuje. Nawet więcej – pancerz, który jest także magiczny. Ze względu na małe rozmiary łatwo jest trafić w całkiem spore jarzmo, albo złapać dziwny kąt powodujący rykoszet. Dodatkowo dochodzi to, o czym, pisałeś, czyli w pewnych sytuacjach, kiedy przyklei się do przeciwnika, jest niezniszczalny…
      btw. wydaje mi się, że historycznie Super Pers miał górną płytę bogatszą o jedną warstwę, ale ekspertem nie jestem.

  3. „E-25 nie zostanie powiększony”
    I bardzo dobrze. Wara mi od niego. Jedna z moich ulubionych zabawek (zaraz po Stugu)
    „algorytmy RNG dla zadawanych uszkodzeń nie były ruszane od dawien dawna. Poza tym to nieprawda, że niektóre działa częściej od innych zadają minimalne obrażenia”
    Minimalne, to może nie ale te poinżej średnich już tak.
    Przykład: Moim Sta-1 mam średni dmg bodajże 240, taki sam jak w Panther II. Ciekawe jest, że w STA dmg powyżej średniej wchodzi o wiele częściej niż na panterce, natomiast dmg poniżej o wiele rzadziej.

  4. – reakcje graczy na misje personalne przerosły oczekiwania WG

    Przerosły przerosły. Spodziewałem się misji w których dzięki umiejętnościom określony gracz zdobędzie określony czołg. Tymczasem mamy misje w których albo trzeba psuć gre (lightem wyspotuj nie będąc wykrytym. i kampi taki przy bazie), albo nie masz na nie żadnego wpływu (podpal 2x, traf 3 jednym pociskiem ).

    Najwiekszym problemem są misje których robienie powoduje że dany gracz psuje mecz innym. Chcieli dobrze a wyszło jak zawsze. Zrobiłem Stuga i misje na T28 wyłączyłem. Mogli zostac przy misjach dmg/spot/przyjęte – czyms na co mamy wpływ. Chcieli byc „kreatywni”.

Dodaj komentarz