Q&A 19.03.2013

– ktoś zapytał Storma, czy ostatnie wydarzenia na Cyprze (przywłaszczenie przez rząd 10%  wartości depozytów bankowych) miały bezpośredni wpływ na Wargaming, odpowiedział: „to nie jest pytanie do programistów” – większość firm/bogatych rosjan trzymała tam swoje pieniądze, jako iż Cypr był „rajem podatkowym” – trololo
– planowane są nowe moduły, które mogą pojawić się w przeciągu roku (chodzi tutaj głównie o większy wybór np. dział), może także pojawić się zupełnie nowa kategoria modułów
– dmg od splash’a jest obliczany z dmg pocisku (nie jest on wliczany do potencjalnych uszkodzeń, ponieważ jest on obliczany jako drugorzędny)
– obecne arty 8 tieru mają być przeniesione na tier 9 albo 10 (jednakże obecnie rozważany jest tylko tier 10 jako docelowy; tier 9 jest niejako buforem w przypadku, gdy obecne arty 8 tieru okażą się za słabe na tier 10)
– wg Storma to nieprawda, że tylko jeden algorytm odpowiada za wszystkie elementy losowe w grze (uszkodzenia, penetracje itp)
– kto dostanie fraga jeśli strzelamy do czołgu równocześnie? Ten którego strzał serwer obliczy jako pierwszy
– wartość kamuflażu nie zmienia się w zależności od pozycji pojazdu, jest taka sama dla pojazdów widocznych od frontu, jak i z boku
– Wargaming nie używa inteligentnego algorytmu, który ustalał by wartość kamuflażu na podstawie wielkości obiektu. Zamiast tego jest ona z góry określana przez programistów dla każdego pojazdu
– „dodatkowy pancerz/ekran kumulacyjny” jako nowy moduł wyposażenia potwierdzony, chodzi tutaj np. o niemieckie osłony boczne schürzen ^^

0 0 votes
Oceń wpis:
2 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Tytanowy Janusz

Huuura schürzen potwierdzone! Ciekawe tylko kiedy…

cabal512

Co to za działo ma ten PzKpfw IV z fotki?