Q&A 18.02.2015

– nerf celności nie uczynił czołgów premium z kiepską celnością znacznie gorszymi w kwestii zarabiania
– nowa fizyka ruchu nie będzie mieć żadnego wpływu na wydajność klienta, gdyż jest obliczana przez serwer
– Storm nie ma w głowie wszystkich cyferek, ale różnica w zadawanym przez normalne (nie derpy) armaty pomiędzy 9.5 a 9.6 wynosi mniej niż 1%
– WG nie zmieni obecnych limitów danych typów czołgów w drużynie (a dokładniej artylerii), gdyż jeśli na randomie danych pojazdów pojawia się za dużo, jest to znak dla developerów, iż należy je zrebalansować, a nie ustawiać limity
– klasa niszczycieli czołgów nie zostanie zrebalansowana
– devsi jeszcze nie sprawdzali, jak nerf celności wpłynął na przeżywalność twardych czołgów z niedużymi weakspotami, jak Tortoise itp.
– wczoraj Storm stwierdził, że strefy krytyczne i niekrytyczne czołgów w AW (trafiając w niektóre miejsca, można zadać więcej, lub o połowę mniej dmg, np. wizjery) są głupim pomysłem. Gracz zasugerował, że można to nadrobić odpowiednimi komunikatami głosowymi, np. „trafiłeś w obszar niekrytyczny i zadałeś mniejsze uszkodzenia”. Storm uważa, że to i tak by nie zmniejszyło powstałego bólu dupy
– jeszcze nie zadecydowano, co stanie się z oryginalną Prochorówką
– nowy render graficzny? „Bez komentarza”
– Storm potwierdza, że przedni pancerz IS-3 w HD będzie słabszy ze względu na gorsze kąty nachylenia płyt: dotąd było to 57-60 st (z poziomu horyzontu), a po konwersji do HD kąty będą wynosić 61 st
– Storm osobiście nie zajmuje się e-sportem, gdyż od tego są inni developerzy
– rosyjscy gracze mają ból dupy, że przez finały WGL model HD IS-3 się opóźni
– Q: “Dlaczego do uja wacka ciągle grzebiecie przy artylerii?” A (Storm): “Po to, żeby ją zrypać. Pozdrawiamy cię”
– devsi nie mogą ograniczyć MM tak, aby nie losował graczy na tę samą mapę, na której walczyli ostatnio, gdyż to by totalnie schrzaniło mechanikę MM
– publiczny test nowej fizyki ruchu (nie 9.7) powinien nadejść już niedługo
– po teście nowej fizyki do określonej puli graczy trafi specjalna niepubliczna ankieta
– możliwe, że devsi zaimplementują w garażu mechanizmy Tank Inspectora (podgląd wszystkich czołgów w grze)
– devsi nie ujawnią rozmieszenia wewnętrznych modułów pojazdów
– 9.7 nie przyniesie poprawek w systemie spotowania
– „linia AMX-30” to zasadniczo 2 czołgi: AMX-30B i jego prototyp
– francuska Somua S35 i SARL 42 nie będą powiązane z linią AMX-30, gdyż będą częścią małej odnogi od II do V tieru
– devsi później ujawnią, z którego czołgu będzie można odblokować prototyp AMX-3o (T_J: AMX 13/90, przecież innej logicznej możliwości chyba nie ma)
– nie będzie nowego serwera na Krymie
– WT E-100 nie zostanie podmieniony w 9.7
– przewracanie na dach w nowej fizyce będzie działać tak samo, jak zabawa w łódź podwodną – czołg ulegnie zniszczeniu, jeśli w określonym czasie graczowi nie uda się go postawić z powrotem na gąsienice
– kiedyś tam będą nowe kamuflaże, inskrypcje i emblematy
– publiczny test nowej fizyki wystartuje na przełomie lutego i marca tego roku
– możliwe, że Super Pershing zostanie przerobiony na HD w 9.7
– nowa lista kontaktów wciąż sprawia problemy i zostanie naprawiona
– HD IS-3 nadejdzie w 9.8
– BC 25t nie dostanie większego magazynu amunicji
– publiczny test nowej fizyki ruchu będzie podzielony na dwie tury – fizyka realistyczna i uproszczona
– czołgi z ograniczonym MM będą powoli usuwane ze sklepu
– Type 62 nie dostanie buffa
– A-32 nie zostanie prędko przerobiony na HD, albo w ogóle tykany
– KV-5 nie dostanie buffa
– póki co nikt w WG nawet nie planuje wsparcia Dx12
– alternatywne kadłuby będą, jak będą
– WG zapowiedziało WoT na platformę Xbox One. Ma nadejść jeszcze w tym roku, a razem z nim w wersji na PC pojawią się pewnie ulepszenia graficzne, np. nowy render trawy. Modele HD będą raczej tworzone niezależnie.

źródło: FTR

33 Odpowiedzi do “Q&A 18.02.2015

        1. Co kto lubi, może jest tak jak mówisz i na topowych tierach wygląda to inaczej, ale prawda jest taka że „fizyka” WT jest męcząca

        2. ludzie narzekają na fizykę lolków w WT, a sami zapomnieli jak wyglądały rajdy T-50-2. A w WT po erze lolków mamy Tygrysy, Pantery i Isy, gdzie poruszanie się wygląda… epicko. Samo jeżdżenie. A strzelanie to poezja, wliczając w to filmiki pokazujące trafienia, zarówno zadane jak i otrzymane, i uszkodzenia modułów. WoT nigdy tego nie zrobi, bo BugWorld tego nie uciągnie, a poza tym to było by zdradzenie mechaniki działania RNG.

        3. @Elbereth Gram ostatnio całkiem sporo w WT i fakt, na wyższych tierach wygląda to lepiej, ale ciągle są problemy z dziwnym podskakiwaniem czołgów, sklejaniem się obu maszyn, czy dziwnymi gwałtownymi zwrotami podczas skręcania. Nie wiem jak wy, ale ja nie czuję jakby czołgi miały jakąś masę. W WoT fizyka jest mocno uproszczona, ale to akurat sprawdza się w mocno arcadowej grze, która nie aspiruje do miana „sYMÓLATORA”, jak WT. Boję się, że wprowadzenie „realistycznej” fizyki w WoT może się odbić negatywnie na e-sporcie, dlatego pewnie devsi zadecydują się na wariant uproszczony

        4. Z elberth nie masz co dyskutować o WT bo on uważa że to szczyt ideału a tego że przez zwaloną fizykę w WT czołgi potrafią już w momencie rozpoczęcia bitwy leżeć na boku bo zrespawnowało tuż przez sojusznikiem i któraś z osób nie zdążyła zahamować a 40 tonowe potwory przy zawrotnej prędkości 20 km/h podnoszą się wzajemnie jak resoraki nie zauważa.

  1. Emmm… Czemuuu Tajp 62 nie dozdanie bófa???!111oneone!!! :lol: Btw. to już niszczy jak z 60m nie wykrywa go ani Kromka albo ELC :fuck_off2:
    A KW-5 mogłoby dostać minimalnego buffa do pancerza, bo chyba od czasu gelda za kredki nic się nie zmieniło i czeba się o wiele bardziej kątować… :shock: I tak jezd OPe xD

    1. Żeby wykryć LT dobrze ustawionego i zrobionego pod pasywnego spota musisz podjechać na te 50m, żeby go zaświecić. To nie jest tak, że tylko Type 62 ma OP camo. To samo możesz zrobić grając jakimkolwiek Francuzem, Chinolem i jeszcze niektórymi wyjątkami w innych liniach…
      Nie zmienia to faktu, że Typek jest genialny :cool:

  2. No sprytnie, dali misje, arty jest przez to więcej …a teraz:

    „WG nie zmieni obecnych limitów danych typów czołgów w drużynie (a dokładniej artylerii), gdyż jeśli na randomie danych pojazdów pojawia się za dużo, jest to znak dla developerów, iż należy je zrebalansować, a nie ustawiać limity”

    Brawo.

    Po aktualizacji moim 212A trafiam (nawet na pół mapy) raz na 3-4-5 razy. Tragedia.
    Arta była w sam raz …za czasów, kiedy jeszcze do 8T max była. Wystarczyło delikatnie jej RoF znerfić i dać ograniczenie do 2 pojazdów na drużynę i byłoby wszystko idealnie…

    1. Arta do 8 tieru z MM LT to jest akurat jeden z lepszych pomysłów na zbalansowanie tej klasy. Nie wiedzieć czemu ostatnio mam coraz częściej losowania typu 10 VIII, 3 IX i dwie arty X tieru na topie. To jest dla mnie chore, że czasami takie bydle samym splashem kasuje ci 3/4 hp. Generalnie jestem przeciwko arty płaczkom, ale tego typu sytuacje nie są normalne. Wiem, że trzeba unikać arty, sporo nią gram i wiem jak to robić, ale czasem trzeba się wychylić, aby oddać strzał i pokazać czubek nosa skrzętnie chowany za kamieniem/budynkiem, po to aby boleśnie oberwać splashem od was/od nas klikaczy. Zauważyłem też znaczny wzrost ilości arty na bitwę, zwłaszcza na X tierach, co nawet po kilku meczach na JPz. E100 z zerowym dmg spowodowało zmianę klimy na osłonę przeciw odłamkową :grin:

  3. – Storm potwierdza, że przedni pancerz IS-3 w HD będzie słabszy ze względu na gorsze kąty nachylenia płyt: dotąd było to 57-60 st (z poziomu horyzontu), a po konwersji do HD kąty będą wynosić 61 st

    Oczekuję również historycznego pancerza bocznego. Ktoś mi wytłumaczy jak to WG zmierzyło, że wyszło im w pancerzu warstwowym 90+30mm? Ja tutaj widzę max 3mm drugiej warstwy: https://i.imgur.com/KXzAJNf.jpg

  4. No mistrzowie robienia hajsu. Najpierw dodają czołgi z limitowanym MM, robią ludziom w głowach bajlando, że muszą koniecznie je kupować i co? Wycofują je ze sklepu – aby jeszcze więcej zarobić. Człowiek pomyśli – „kupie takiego IS-6, 112 czy tam FCM 50t, a kiedyś, jak będę chciał sprzedać konto to napiszę, że mam unikatowy czoug nie do zdobycia.” a WG cieszy papę, że nikt się nie domyśla, czemu chcą te czołgi wycofać, komu limitowany MM tak naprawdę przeszkadza. Mistrzostwo w perfidii.

    P.S. IS-6 mam z misji, na grę nie wydałem ani grosza. Nie dlatego, że nie mam, ale dlatego, że po prostu według mnie nie jest tego warta. Aczkolwiek czasem gra się fajnie. Czasem…(rng) :fuck_off2:

    1. czyli tak zwany „chwyt marketingowy” i nie wiem co w tym dziwnego ,gra ma zarabiać kasę ,będąc prezesem jakiejś firmy też byś stosował różne zabiegi by zwiększyć zyski(chyba ze byłbyś kiepskim prezesem)
      a co do „bajlando”, ja jakoś nie doświadczyłem by ktoś mi spluwę do głowy przystawił i kazał kupić jakiś czołg premium ,mało tego ,nie doświadczyłem jakiegokolwiek przymusu(nie licząc kiepskich zarobków zwykłych czołgów)

        1. Hehehe spoko. Nie wiem, jak dla Was brzmiała moja wypowiedź aczkolwiek miałem na myśli dokładnie to, co napisał Kyko, że to po prostu świetny chwyt marketingowy. A co do „bajlando” – źle zrozumiałeś – chodzi o to, że jak wprowadzają nowy czołg premium, to go zachwalają i w ogóle. Ot tyle.

          P.S. Kamil Lepianka – wyczuwam hejt. Czy ja napisałem, aby nie płacić im ani grosza, czy też nie kupować czołgów itp? Pokaż mi, gdzie. Właśnie. To jest moje zdanie, mam prawo nie płacić (nie kupować) i mieć takie zdanie na temat firmy. No ale to już chyba podpada pod ból d*py…

  5. takiego steku bzdur to chyba jeszcze z siebie nie wydalili.

    „- nerf celności nie uczynił czołgów premium z kiepską celnością znacznie gorszymi w kwestii zarabiania”
    a myślałem że zarobki zależą głównie od dmg!

    „– klasa niszczycieli czołgów nie zostanie zrebalansowana”
    a jak nazwać grzebanie przy penetracji, zasięgu widzenia i kamuflażu

    „– nie będzie nowego serwera na Krymie”
    ludzie jeść nie mają co a i prąd parę godzin na dobę ale co tam w WoTa na swoim serwerze by pograli (nie maja dostępu do ruskiego!)!

    „– BC 25t nie dostanie większego magazynu amunicji”
    a jeśli tak to od razu 10 pestek w ramach historyczności i balansu.

    „– rosyjscy gracze mają ból dupy, że przez finały WGL model HD IS-3 się opóźni”
    niech się kacapy cieszą, że po zdobyciu Debalcewe

    „– WT E-100 nie zostanie podmieniony w 9.7”
    o dzięki ci Serbie. rok expienia linii i miesiąc dłużej pogram X

  6. wczoraj Storm stwierdził, że strefy krytyczne i niekrytyczne czołgów w AW (trafiając w niektóre miejsca, można zadać więcej, lub o połowę mniej dmg, np. wizjery) są głupim pomysłem. Gracz zasugerował, że można to nadrobić odpowiednimi komunikatami głosowymi, np. „trafiłeś w obszar niekrytyczny i zadałeś mniejsze uszkodzenia”. Storm uważa, że to i tak by nie zmniejszyło powstałego bólu dupy

    Bullshit. Jako Alfa tester AW mogę powiedzieć tyle – pociski wchodzą tak jak w WoT, z tym, że krytyki potrafią zadać 2x tyle dmg co normalnie. Fajny system gdyż uczy jak wykorzystywać swoją maszynę a nie jeździć jak wotowska pizda odsłaniając się z każdej strony na ostrzał.

  7. „– Type 62 nie dostanie buffa”

    Moim zdaniem ten czołg zasługuje na buffa. Niekoniecznie do zasięgu widzenia, a silnika. Ten zamontowany jest taki kiepawy, że czołg dużo wytraca na skręcie. Pominąłbym to, gdyby miał ograniczenie do IX tierów. Spotkanie ruskiego meda X tieru nie kończy się dobrze dla tego czołgu, bo ciężko wymanewrować tak opornym pojazdem. Ogólnie zły nie jest, bo fajnie się spotuje nim pasywnie, ale spot aktywny na niektórych mapach to koszmar (np.: Prohorovka).

    1. Buffa nie dostanie, bo nie ma z czego mu dodać. Typek to jest stockowa WZ-131. Każda zmiana sprawi, że nie będzie różnicy między tymi czołgami. O dziwo mam na nim lepsze wyniki niż na bracie z drzewka. Ja akurat deficytu tej mobilności nie odczuwam, powiem więcej, braki w ruchliwości tego pojazdu sprawiają, że nie jeżdżę tak agresywnie i robię więcej. Fakt, Bulldog to nie jest, ale tragedii nie ma. Pokaż mi LT, w którym spotkanie z MT X czy IX tieru kończy się w większości przypadków dobrze…
      Dla mnie Type 62 jest jednym z najlepszych i najlepiej zarabiających premiumów. Z pewnością znajduje się w moim osobistym TOP10 ulubionych tenków :cool:

  8. po prostu zajebiście, czytam te wypociny defsów i się zastanawiam czy my gramy w ta sama grę ?

    przykład z dzisiaj

    gra na piaszczystej rzecze, ja w typie 59 w połowie stawki, maszyna z 5 perkami i co ?

    startujemy z capa przy górce, piszę im spot i wjeżdżam na te górkę koło przejazdu od strony wroga, by pospotować maszyny które chcą przejechać wzdłuż wydmy i na przepychacz

    pospotowałe 2 maszyny, i świece te na wydmach na lewo, pełne skupienie celownika, odległość 150-200m i strzelam, wchodzi co 2 pocisk, przeciwnik zrobił leming trein i się pcha lewa stroną, podjechał do tych 1 domków od capa z naszej strony, ja stoję na górce, to ile tam jest 60-80m /
    nie więcej

    strzelam w isa1 w bok, i ding!!!, poprawiam i przestrzelenie, na pełnym skupieniu !!!!

    w końcu 3 wszedł, i zong, is ZNIKA

    WTF, widzę pojazdy za nim, które jada wzdłuż linii mapy, czyli jakieś 120-150m a isa z ~80 nie :{

    ok może ktoś go zgonskował, poczekam aż się ruszy albo strzeli i go dobije

    i nagle, jep, ~350hp spadło

    co jest ?

    sprawdzam od kogo dostałem i co ?

    oczywiście is, ok mija chwila i znowu ~350, DWA STRZAŁY OD ISA Z 80M i nawet się nie zaświecił a stał na otwartej przestrzeni :{

    w końcu ich skończyliśmy

    podsumowanie, ~2,5k dmg zadane, ~1500 podświetlone, zarobek…..

    80 brutto i ~60k srebra na czysto

    taaaa

    nerf celności i widoczności wcale, ale to wcale nie wpłyną na zarobki czołgów prem :{

    oczywiście mówimy o grze na prem koncie, na zwykłym to by było 30k srebra :[

    i żeby było weselej na typie mam optykę oraz perki na większy zasięg, jeden na 100%a drugi na 98% i w garażu wyświetla ni się spot prawie na 600m :{

Dodaj komentarz