Q&A 15.08.2014 + screeny z WoWs

– ilość HP modułów zależy od rodzaju pojazdu, tieru i nacji. Częstotliwość ich uszkadzania zależy natomiast od ich rozłożenia i stylu gry gracza
– kółko celowania nie zmienia się po zmianie trybu widoku
– w przyszłości SH zostanie poprawione i ulepszone
– nie będzie można zdobywać wrogich farm – będzie je można wyłącznie ograbiać
– devsi spodziewają się, iż WoWs osiągnie sukces nawet na miarę WoT
– idea stworzenia gry o bitwach okrętów jest nawet starsza niż bitwy czołgów
– studio Lesta zostało wybrane jako developer WoWs. Ich siedziba znajduje sie w St. Petersburgu (miasto związane z marynarką), mają doświadczenie w tworzeniu efektów specjalnych do filmów. Poza tym, pracowali wcześniej nad rzeczami w klimacie WoWs
– WG ma mnóstwo konsultantów ds. okrętów, poza tym osobiście zwiedzali okręty w USA i Japonii
– najstarszy okręt pochodzi z 1904 roku, najmłodszy natomiast z późnych lat 50-tych
– gra zostanie wydana z okrętami amerykańskimi i japońskimi, później zostanie dodany arsenał Wielkiej Brytanii, Niemiec, ZSRR i coś jeszcze
– łodzie podwodne mogłyby pojawić się w grze, ale musiałyby być jakoś zbalansowane i mieć konkretny cel w grze
– w WoWs trzeba cały czas manewrować tak, aby mieć wycelowane we wroga jak największą ilość swoich dział i wyrzutni torped
– zamknięta beta okrętów planowana jest na najbliższą zimę
– minimalne wymagania gry spełni procesor Core 2 Duo, 2 GB RAM, grafika 8600GT, Intel HD4000 lub Radeon HD2600.
– kilka screenów:

źródło: FTR

21 Odpowiedzi do “Q&A 15.08.2014 + screeny z WoWs

  1. “- ilość HP modułów zależy od rodzaju pojazdu, tieru i nacji. Częstotliwość ich uszkadzania zależy natomiast od ich rozłożenia i stylu gry gracza”. Jaaasne. Czy ustawię się bokiem czy przodem ammo rack w IS-3 bada mi z taką sama częstością. Bujać to my, WG.

Dodaj komentarz