Q&A 15.05.2014

– przypadki, gdzie pociski premium stanowią 20-30 % wszystkich w bitwie, są rzadkie
– na niskich tierach lata mniej amunicji premium
– T-54, FV 215b (183) i T69 nie należą do grupy czołgów, które bardzo często wypluwają z siebie pociski premium
– możliwe, że FV304 dostanie nerfa
– Churchill i IS HD nie są jeszcze gotowe
– Storm będzie śledzić sytuację z celnością arty, ale nie obiecuje niczego
– Tiger P zasługuje na nerfa, gdyż poziom jego niezbalansowania systematycznie rośnie
– render drzew nie będzie ruszany w 9.1
– Veider potwierdza, że przyjmowanie na klatę dmg będzie nagradzane kredytami
– devsi nie będą nerfić pancerza niektórych czołgów premium mimo pewnych niezgodności
– Konfrontacja nie wpływa na balans czołgów
– w 9.1 zostanie naprawiony bug, przez który gra zarzyna GPU mimo zminimalizowania gry
– 9.1 nie poprawi optymalizacji hangaru
– w Ardenach i Balatonie było tylko kilka Tygrysów, które nie brały udziału w walce
– devsi obecnie ciężko pracują nad osobnymi statami dla czołgów na potrzeby BH
– nowe MT USA w tym roku? „Póki co tylko LT.”
– Storm potwierdza, że sowieckim LT VIII tieru będzie LTTB c
– render powierzchni czołgu zostanie poprawiony w 9.2
– przecieki z mapy Charków są stare, obecnie mapa jest jaśniejsza (T_J: szkoda, bo był bardzo fajny klimat)
– devsi chcieliby, aby nacje różniły się między sobą (każda ma coś „specjalnego”), ale jest to trudne
– gracze nie będą decydować o zmianach w grze, gdyż „oni widzą tylko kawałek zdjęcia”
– mała wydajność związana z dźwiękami? „Sprawdzimy to, ale w końcu nie ma nic za darmo.”
– Veider potwierdza, że gówniane pojazdy w drzewkach rozwoju (np. Chi-Ri, albo Leopard PT) służą dla WG jako źródło dochodu (free exp też kosztuje), aczkolwiek niektóre beznadziejne przypadki są sprawdzane
– Storm potwierdza, że w 9.1 dźwięki wystrzałów zostaną kompletnie przerobione, poza tym na teście 2 pojazdy będą miały całkowicie przerobione dźwięki silnika i gąsienic na potrzeby testów

źródło: FTR

41 Odpowiedzi do “Q&A 15.05.2014

      1. Niestety chi-to i chi-ri jest dość „nijaki” czy inaczej „no-fun” co pcha tych z nieco zasobniejszymi portfelami do konwersji expa za golda. W tej linii dopiero STA-1 i wyżej są w porządku czołgami (choć ke-ho z 4 tieru też był niczego sobie bo w elicie jeździło się nim podobnie do tetracha).

  1. Przecież każda nacja ma jakąś tam specjalność:
    – kacapy dmg
    – fryce penetracja
    – hamburgiery wieże
    – herbaciarze pancerz
    – żabojady magazynki
    – ryżojady to kopia ruskich – dmg + pancerz, takie bylejakie
    – japońce to chyba dobre medy

  2. ” devsi chcieliby, aby nacje różniły się między sobą (każda ma coś „specjalnego”), ale jest to trudne” Przeciesz już mają Niemch-Co chwila pada silnik + mały grill Ruscy-Paliwo Amerykanie-Pociski Francja-Wieża japania-100% dmg od arty

    1. Dobry gracz wie, że FV bez „golda” jest osłabieniem dla drużyny, niestety cała masa „przeciętniaków” w końcu doczłapała do tego TD… a że granie nim kosztuje, to grają takie „kredyto-ubogie nooby” na AP albo HE – więc żadne tam ha ha ha…

    2. Brak gold ammo na t69 czy 183-ce sprawia, że jest mało przydatny w drużynie a fajnie czasem poczytać jak dostajesz epitetami w postaci gold nooba od jakiegoś pomidora gdy zjedziesz go t69 na „czterotakt” czy TDkiem na hita ;p.

  3. ‚ – Storm będzie śledzić sytuację z celnością arty, ale nie obiecuje niczego’

    Rozumiem, że mówimy o nefie? Arty z ogromnym dmg bazujące na splashu walące centralne hity raz za razem to nie jest coś normalnego.

Dodaj komentarz