Q&A 11.02.2015

– devsi kończą wewnętrzne testy nowej fizyki ruchu, tak więc jej publiczny test powinien nadejść już niedługo
– system spotowania nie był zmieniany od bardzo dawna
– obecnie przy ostrych zjazdach można utknąć czołgiem w powietrzu (KLIK), gdyż w obecnej fizyce czołg nie ma technicznego kontaktu z podłożem na całej długości gąsienic, tylko w miejscu kół nośnych (tzw. na jedną gąsienicę przypada bodajże 5 takich punktów) – w załączonym screenie pierwsze koło nośne nie dotyka podłoża
– testy wykazały, że powiększone mapy to więcej jazdy i mniej strzelania, a tego WG nie chce
– pozbycie się problemu ustawianych bitew nie jest takie łatwe – ostrzeganie przed nimi np. w ekranie ładowania przykułoby tylko większą uwagę, a np. blokowanie możliwości walki członków poszczególnych klanów pomiędzy sobą nie ma sensu
– Chieftain Mk.2 nadejdzie w tym roku – choćby dlatego, że Storm osobiście na niego czeka
– nie powinno być problemów z przyciągnięciem graczy do BH z niskotierowymi maszynami (jak pamiętacie, w poprzednich bitwach historycznych wszyscy wchodzili do bitwy najmocniejszymi koksami, bo wyprowadzanie na spacer T-70 przeciwko Tygrysom i Panterom samo w sobie było głupie)
– zmiana częstotliwości odświeżania punktów wykrycia nie jest powiązana z aktualizacją BigWorlda i powinna nadejść w 9.7
– możliwe, że w przyszłości po odbiciu pocisku HE, część jego nominalnego dmg będzie wliczana do dmg odbitego przez pancerz
– Storm uważa, że wahania penetracji pocisków “w realu” były nawet większe, niż 25% RNG w WoT
– PvE jest w planach
– devsi rozważali wyłączenie możliwości uszkadzania sojuszników, ale postanowiono tego nie robić
– devsi nie mogą zdradzić, czy VK4502 (B) w przyszłości pojawi się jako alternatywny kadłub do VK4502 (A) na VIII tierze
– popularność czołgu nie jest bezpośrednio powiązana z jego możliwościami w bitwie, ale przeważnie wolne czołgi są mniej popularne
– ciągle pada propozycja, żeby dodać mechanizm, który po bitwie wystawi 0 exp/kredytów graczom, którzy byli w zasadzie nieaktywni. Devsi niestety nie mogą tego zrobić, gdyż to by dobiło wieeelu graczy ;]
– Storm nie zajmuje się polityką pieniężną w grze (ceny w sklepach itp.)
– nie ma czym zastąpić Jgpz E-100, więc na razie nie zostanie podmieniony (aczkolwiek ten przypadek nie jest aż tak tragiczny)
– prawie na pewno E-25 nie zostanie powiększony: “Nikt tak naprawdę nie zna wymiarów, gdyż nigdy go nie zbudowano” (T_J: Argument trochę z doopy, no bo w końcu istnieje dokładna specyfikacja, ale może to i dobrze, gdyż ilość powstałego jadu byłaby… dość duża)
– devsi rozważą buff do ilości otrzymywanego przez artę expa
– buff T-34-2? “Sprawdzimy jego statystyki.”
– obecna optymalizacja jest wręcz jest bardzo dobra w porównaniu do tej sprzed 0.9.0
– nie będzie można zamrozić konta premium (zatrzymać jego upływ, kiedy nie gramy), gdyż byłoby to skrajnie nieopłacalne dla WG
– nie ma na tyle pojazdów oraz wódki dla wyobraźni SerBa, żeby przeciągnąć linie czołgów lekkich do X tieru
– naprawienie problemu powtarzających się map jest dość ciężkie do naprawienia
– Q: “P******cie się, znerfiliście TD na śmierć i zabiliście je!!” A: “Jupiiiii!” (T_J: I właśnie dla takich perełek warto czytać Q&A :D)
– (kontynuując powyższy ból dupy) Q: “Przestanę kupować konto premium!” A: “Powodzenia.”
– Q: “Celność w 9.6 jest beznadziejna i niemieckie czołgi cierpią!” A: “Straszne.”
– pewien gracz zasugerował losowe rozmieszenie punktów spawnu na mapie dla obydwu drużyn – Storm odpowiedział, że przesunięcie spawnów nawet o 50 metrów stworzyłoby poważne problemy z balansem
– bardzo, bardzo dziwne składy drużyn w niektórych bitwach? “To znaczy, że MM w tym momencie nie mógł wykrzesać niczego lepszego”
– Storm sprawdzał bonusy do kamuflażu dawane przez krzaki na mapie Lotnisko i wszystko jest w porządku
– Storm na temat “znikających” pocisków na dystansie ponad 500 metrów: “Przy takiej odległości mogą wystąpić problemy z dokładnością otrzymywanych z serwera danych. Zaradzenie temu nie należy do łatwych.”
– wsparcie Dx11 dla WoT jest w trakcie opracowywania, ale nad wsparciem Dx12 jeszcze nikt nie zaczął pracować
– prototyp Leoparda 2 z działem 105 mm nie nadaje się jako zastępstwo dla E-50M
– Krupp-Steyr Waffenträger już został ogłoszony następcą E-25, ale prawdopodobnie nie będzie zwykłą premką, tylko nagrodą za jakiś event :)
– mapa Kopalnie w 9.6 została lekko zrebalansowana tak, aby teraz obydwie drużyny miały równe szanse na zdobycie górki
– w którejś z najbliższych aktualizacji Prochorówka zostanie zrebalansowanie – górka zostanie przesunięta, a inny obszar zostanie otwarty
– nalot bombowy i ostrzał artyleryjski wprowadzono do SH po to, aby wyeliminować zbyt defensywne taktyki
– SH w przyszłości doczeka się wielu nowości
– nerf zasięgu widzenia TD ma zwiększyć dynamikę w bitwach i nauczyć grających niszczycielami poruszania się
– nie wszyscy devsi skończyli misje na StuGa IV, gdyż mają dużo pracy
– w przeciwieństwie do zwykłej Prochorówki, w jej klimatycznej wersji nie zmieniano “wyspy”, z której można ostrzeliwać górkę
– na rosyjskim serwerze jest zaplanowana akcja mająca na celu wypromowanie oficjalnego modu do streamowania od WG – w planach jest wiele transmisji z e-sportu, a dzięki modowi będzie można znaleźć kod bonusowy w specjalnym okienku
– zmiany w kontaktach i czacie w 9.6 są pierwszym krokiem do wprowadzenia “czatu 2.0” – w przyszłości będzie można komunikować się z graczami pomiędzy innymi grami WG, a nawet tymi nie będącymi w danym momencie w grze (będzie można czatować w jakimś zewnętrznym interfejsie)

źródło: FTR

21 Odpowiedzi do “Q&A 11.02.2015

  1. ”– na rosyjskim serwerze jest zaplanowana akcja mająca na celu wypromowanie oficjalnego modu do streamowania od WG – w planach jest wiele transmisji z e-sportu, a dzięki modowi będzie można znaleźć kod bonusowy w specjalnym okienku” – problem w tym że cała ta apka jest strasznie słabo zrobiona i pożera strasznie dużo zasobów. To tak jakby kupić najmocniejszego kompa i zrobić z niego kalkulator streamując tą apką.

    1. Na miejsce E-50m wskoczyłby aktualny E-50 a na IX tier coś w stylu Panther GT-101? (projekt pantery z turbiną gazową) 28koni na tonę mocy, świetny view range z racji zamontowanego noktowizora i 8.8cm l/100 jako topowe działo z jakimś niezłym rofem rekompensującym niską alfę. To byłaby taka pantera 7 tieru na mega speedzie. :like:

        1. Jedynym nie produkowanym seryjnie czołgiem z GuP był Tiger P. I ewentualnie włoski P-40. To Coś prawie na pewno jest niemieckim projektem.
          Ale swoją drogą przypomina Edelweissa z “Valkyrie Chronicles”.

        2. faktycznie nie było to GuP ale też managa bowiem :
          -79 lub VK6600 (h) Panzerkampfwagen E-79 jest fikcyjna zbiornika , który został zaprojektowany przez japońskiego manga artysty Mamoru Nagano do gry wideo Panzer Przednie . [3] projekt jest zdalnie na podstawie niemieckiego Entwicklungsserie z I wojny światowej II

  2. Dawno sie tak nieusmialem czytajac QA :D

    – Q: “P******cie się, znerfiliście TD na śmierć i zabiliście je!!” A: “Jupiiiii!” (T_J: I właśnie dla takich perełek warto czytać Q&A :D)
    – (kontynuując powyższy ból dupy) Q: “Przestanę kupować konto premium!” A: “Powodzenia.”
    – Q: “Celność w 9.6 jest beznadziejna i niemieckie czołgi cierpią!” A: “Straszne.”

  3. – prawie na pewno E-25 nie zostanie powiększony: „Nikt tak naprawdę nie zna wymiarów, gdyż nigdy go nie zbudowano” (T_J: Argument trochę z doopy, no bo w końcu istnieje dokładna specyfikacja, ale może to i dobrze, gdyż ilość powstałego jadu byłaby… dość duża)

    no już była duża tutaj po info, że być może nerf :D

    – Krupp-Steyr Waffenträger już został ogłoszony następcą E-25, ale prawdopodobnie nie będzie zwykłą premką, tylko nagrodą za jakiś event :) fuck yeah może nowe personalne? :D

  4. Może mi ktoś wytłumaczyć nagonkę na “ustawianie bitwy” ? Wszyscy mogą to zrobić, nie jest to oszukiwanie, bo każdy widzi o co chodzi i co się dzieje i każdy, dokładnie każdy też może sobie policzyć bitwę. Jeszcze mogę zrozumieć walkę z ustawianiem bitew pod misje, ale to też nikomu nie szkodzi…

Dodaj komentarz