Q&A 10.03.2014

– Storm potwierdza, że część czołgów będzie mieć realistyczne dźwięki silnika bazujące na historycznych oryginałach, a reszta maszyn pewnie je zapożyczy
– według WG pocisk wystrzeliwany w zupełnie innym kierunku, niż wskazywałby na to kierunek działa nie jest bugiem. Jest to rezultat spawnowania się pocisku w jarzmie (T_J: tak, pocisk przy wystrzale spawnuje się w jarzmie) przy strzelaniu bez celowania

– waaaait… WG znalazło jeszcze lepszą wymówkę na sytuację powyżej: „Taka sytuacja jest rezultatem kompromisu pomiędzy mechaniką gry a historycznym realizmem.”

(T_J: Istna komedia. Sam kilka razy doświadczyłem tego problemu, gdy po zwariowanej przejażdżce zatrzymywałem się i zanim mogłem strzelać w normalnym kierunku, to musiałem czekać kilka sekund, aż celownik wróci tam gdzie trzeba =] a dużego pingu i lagów nie było. Problem póki co jest dość rzadki, ale mimo wszystko warto mieć włączony celownik serwerowy, chociaż… w niektórych przypadkach i on się myli. Pytanie tylko – kiedy WG dostrzeże problem?)

– okazjonalne desynchronizacje pomiędzy klientem, a serwerem są nieuniknione przy obecnym rozwoju sieci internetowej
– bug z pociskami trafiającymi poza celownik satelitarny zostanie naprawiony w 9.0
– rosyjskie głosy załogi nie zostaną przerobione

źródło: FTR

0 0 votes
Oceń wpis:
25 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
esiukw

a czy ktos ma problem przelatujacych pociskow ??:)

Anonimowy Wotowiec

Tytanowy, to co się dzieje z desynchronizacją teraz to nic w porównaniu do tego co się szykuje jak wejdzie w życie 0.9.któryśtam, gdzie serwer będzie monitorował ileśtam punktów styczności gąsienic z podłożem… albo to bzdura w Q&A była, albo wycofają się tego pomysłu, albo czeka nas parodia gry o czołgach…

Habanina

Tak, ja mam taki problem. Pociski na pewnych odległościach po prostu znikają. Snajpisz do czołgów, które w dodatku stoją nieruchomo a po drodze pocisk porywa chyba ufo z jednego z artykułów, które można przeczytać u Dom1na…

Fireho

Też tak miałem. Strzelałem karnawałem do borsuka i pestki przepadały… na ekranie wyników bitwy okazało się że ktoś stał przed nim niewykryty i to mu zadałem DMG.

Mateo912

„- według WG pocisk wystrzeliwany w zupełnie innym kierunku, niż wskazywałby na to kierunek działa nie jest bugiem. Jest to rezultat spawnowania się pocisku w jarzmie (T_J: tak, pocisk przy wystrzale spawnuje się w jarzmie) przy strzelaniu bez celowania”
TJ to nie jest żaden „spawn” pocisku w jarzmie a po prostu różnica między celownikiem na serwerze a tym na kliencie. Grafika(ruch wieżą działem itp) synchronizuje się z celownikiem na kliencie a nie serwerowym.
Włączenie „celownika serwerowego” nic nie daje. trzeba użyć moda do tego.
Swoją drogą jakiś czas temu wrzucałem w komentarzach screeny z mojego testu.

szymek

Było mówione kilkukrotnie. Pocisk nie wylatuje z działa tylko z jarzma.

Mateo912

a przeczytałeś w ogóle co napisałem? 😉

szymek

Tak.

Mateo912

w takim razie widzę że masz problem ze zrozumieniem tego co czytasz.
nigdzie nie napisałem że pocisk nie jest liczony od jarzma tylko że w/w nie jest rozwiązaniem ani odpowiedzią na ten problem.

Xenlin

według WG pocisk wystrzeliwany w zupełnie innym kierunku, niż wskazywałby na to kierunek działa nie jest bugiem. Jest to rezultat spawnowania się pocisku w jarzmie (T_J: tak, pocisk przy wystrzale spawnuje się w jarzmie) przy strzelaniu bez celowania waaaait… WG znalazło jeszcze lepszą wymówkę na sytuację powyżej: „Taka sytuacja jest rezultatem kompromisu pomiędzy mechaniką gry a historycznym realizmem.” Czyli najprościej ujmując – gdy za przeproszeniem upier*olimy w czołgu lufę przy samym jarzmie ten nagle zacznie strzelać pod kątami 90 stopni? Dziwne, że do dzisiaj nikt tego nie opatentował, czołgi mogłyby strzelać za budynki bez wychylania się i nie byłoby ryzyka… Czytaj więcej »

matibu06

– bug z pociskami trafiającymi poza celownik satelitarny zostanie naprawiony w 9.0

Dobrze że przynajmniej się przyznali, a nie jakieś lagi czy coś.

dzieciol1989

Celownik satelitarny zostanie powiększony pięciokrotnie i po problemie;) Kurde grałem w trochę strzelanek w sieci i przez neta i tylko w wocie mam takie dziwne problemy.

szymek

Ja to samo :/ Gorzej wspominam tylko granie na modemie w zeszłym tysiącleciu.

Fighting Cookie

dobrze, że jedno naprawią ale innego tykającego każdy czołg problemu nawet z serwerowym celownikiem – wręcz głównie z tego co ludzie pisali – to tylko feature.. ;p parę dni czekać na Q & A i dostać taką głupotę ;p to jak oglądać filmiki na YT pokroju ziemia nie krąży wokół słońca itp ;p

BrianPL

„według WG pocisk wystrzeliwany w zupełnie innym kierunku, niż wskazywałby na to kierunek działa nie jest bugiem. Jest to rezultat spawnowania się pocisku w jarzmie (T_J: tak, pocisk przy wystrzale spawnuje się w jarzmie) przy strzelaniu bez celowania (…) waaaait… WG znalazło jeszcze lepszą wymówkę na sytuację powyżej: „Taka sytuacja jest rezultatem kompromisu pomiędzy mechaniką gry a historycznym realizmem.”” Wow, a to ciekawe, historycznie proste lufy krzywo wystrzeliwywały pociski? Ja rozumiem że istnieje rozrzut, ale w tym wypadku tego się nie tyczy… WG powinno pomyśleć nad takim systemem jak w WT, albo jeśli cholernie chcą mieć te RNG, to niech… Czytaj więcej »

StalinB

Celownik serwerowy – mod, pomaga, pociski lataja celniej, co jednak nie daje pewnosci ze papier nie zdinguje z 30m od is3.
Arta- to juz wiem co sie dzieje z moimi pociskami, co jakis czas trafia w tunel czaso-przestrzenny. Obserwuje duzzzzyyyy kawal mapy, a nigdzie pocisk nie spadl……

Heheszki

No jaaaaasne. Teraz o wyjechania zza winka, strzeleniu i natychmiastowym schowaniu się nie ma mowy, pocisk poleci gdzieś w bok. Kampmy więcej więc…

Anonimowo

„Kampmy więcej więc…” Mądrze piszesz ty.

maryan

WG jak zawsze ma z was beke a wy sie cieszycie 😀

tchopz

Przy strzałach z lufy pod absurdalnymi kątami nakłada się kilka spraw. Po pierwsze, działa w grze mają rozrzut dużo większy niż możliwy w rzeczywistości. Po szybkiej przejażdżce celownik przecież nierzadko zajmuje większą cześć ekranu. To uwzględnienie umiejętności załogi w celowaniu w ruchu. Po drugie, mamy błędy synchronizacji. Bez celownika serwerowego nie wiemy tak na prawdę gdzie celujemy. Po trzecie wreszcie, ze względu na niematerialne lufy tor pocisku liczony jest od jarzma, a renderowany od końca lufy. Przy uwzględnieniu wszystkich trzech elementów czasem kąt wylotu pocisku musi wyjść absurdalny. Rzućcie okiem na poniższy szkic sytuacyjny. Celujemy w obiekt w tle. Celownik… Czytaj więcej »

zly_

„Podczas otwierania strony, wykryto próbę wyłudzenia informacji.”
„Program G Data InternetSecurity 2014 zablokował dostęp do strony.
Jest to znana, niebezpieczna strona stosująca phishing.”

😀

tchopz

zly, ja Ci już mówiłem, żebyś zmienił tego antywira? No, to mówię… Nie mogę wszystkiego specjalnie dla ciebie wrzucać na dysk google. Ostatni raz: https://drive.google.com/file/d/0B9VS64GU3MH3cEppNVNrVzRmQlk/edit?usp=sharing

zly_

Ja najchętniej bym go wywalił w cholerę, ale szef mi nie pozwala 🙂

Miszczu

Osobiście polecam to http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/security-essentials-download Pracuję w tle, nie wywala żadnych dziwnych komunikatów i błędów. Daje znać, dopiero, gdy coś znajdzie. Nie zabiera dużo danych przy aktualizacji. Działa, mimo, że jest od Mcrosoft’u.

M4ckr0

zabawne jest to, że często nie ma w ogóle lagów (choć ostatnio bardzo rzadko), a i tak widać jak celownik serwerowy wlecze się za tym właściwym nie dość, że wkurza gracza, to jeszcze powoduje chwilową konsternację, bo – w którym momencie ja mam ^&%$#a strzelić ?? Wczoraj doświadczyłem tego na własnej skórze jak odkupiłem T-34 i zacząłem z ZIS-4 strzelać z biodra coś objeżdżając. Istna porażka :D.