Q&A 07.06.2013, cz.II

– SerB ponownie o SPershingu „Postanowiliśmy nie naprawiać tego problemu 2-3 patche temu z powodu płaczu. Był to błąd.”
Po sieci krąży jednak teoria, że celem tej całej maskarady było po prostu znalezienie byle jakiego pretekstu do usunięcia SP ze sklepu. Celem tego miałoby być zwiększenie jego sprzedaży, jednocześnie robiąc miejsce na nowego prem tanka, T23 o którym zaczyna robić się coraz głośniej (np. tekst The_Chieftain).
– Storm sprawdził modele AMX-13 i ELC i nie znalazł żadnych bugów dotyczących modelu wizualnego, jak i modelu kolizji
– czołgi AFK mogą podświetlać wroga, jeśli podjedzie zbyt blisko
– obecnie RoF wyświetlany w garażu, uwzględnia tylko 100% umiejętności ładowniczego, nie uwzględnia bonusu dowódcy
– SerB nie chce wprowadzenia czwartego slota na sprzęt eksploatacyjny, bo wspierałoby to formułę P2W i także powodowałoby problemy z balansem
– dev’si rozważali pomysł dodania (w kompaniach) tryb obserwatora dla dowódcy kompanii, tak żeby mógł się skupić na dowodzeniu i nie był rozpraszanym przez konieczność grania własnym czołgiem. Pomysł zarzucono.
– jest możliwe, że drużyny otrzymają różne ilości plutonów w losowaniu. Jest to możliwe kiedy mechanizm MM stwierdzi, że różni je mała waga w MM i np. sparuje pluton 3 osobowy, z dwoma plutonami 2 osobowymi
– model pancerza T57 jest w porządku
– SerB stwierdza, że nie ruszają ich jakieś wielkie akcje na forach z „nie kupowaniem złota” – dev’si po prostu nie będą słuchać największych krzykaczy
– Tiger, Jagdtiger i Tiger II będą miały zwiększoną prędkość maksymalną (bez buffa hp)
model Type62/WZ-132 jest zły i powinien zostać naprawiony (wg The_Chieftain)
– Storm także żartobliwie wspomina, że SP może wrócić do sklepu… za wyższą cenę (paczaj plotki o T23)
– RoF Mausa nie dostanie buffa
– system w którym tylko najlepsi gracze będą wynagradzani (jak w sporcie) nie zostanie zaimplementowany, ponieważ WoT to gra zespołowa
– nowe, topowe działo SU-26 ma penetrację AP na poziomie 80mm, z kolei złoty pocisk HEAT ma 74mm. Jest to poprawne ponieważ, AP traci penetracje wraz z odległością, a HEAT nie.
– cena automatycznej gaśnicy na poziomie 10.000sr jest tylko eksperymentem i nie wiadomo czy zostanie na stałe
– mapa „Przedmieście/Bezdroża”, na randomach, zostaje ograniczona tylko do bitew 4 – 6 poziomu (KLIK)
– zmiany w modelu Lorraine @MotorizedPatriot



4 Odpowiedzi do “Q&A 07.06.2013, cz.II

Dodaj komentarz