poradnik: naucz się grać IS-2-II

IS-2-II jest pierwszym standardowym pojazdem w nowej podgrupie dwudziałowych czołgów. Nowa mechanika czyni te radzieckie ciężkie klasyki bardziej wszechstronnymi i uniwersalnymi.

Rozgrywka

Dwa działa to na pewno wyjątkowa cecha, ale pojazdy w tej linii nadal pozostają immanentnymi ciężarkami, zachowując typowe wady i zalety podobnych radzieckich czołgów ciężkich. Oznacza to, że IS-2-II raczej nie będzie snajperem i nie nada się do ataków z zaskoczenia. Na szczęście, jego mobilność pozwoli Wam nadążyć za tłumem, a nawet dostać się do pierwszej linii ataku, gdzie zdecydowanie będziecie potrzebni. Użyjcie zaskakującej precyzji i mocnej wieży tego czołgu do walk na średnim dystansie lub krótkodystansowych pojedynków, ale pamiętajcie, że pancerz boczny stanowi Waszą największą słabość.

Jak jego nazwa sugeruje, IS-2-II został stworzony na bazie kadłuba IS-2 z prostym i lekko pogrubionym przodem. Dodatkowe koło daje więcej miejsca na większą wieżę, która mieści dwa możliwe zestawy dział: podstawowy, o kal. 85-mm, idealny do pojedynczych strzałów, które zmaksymalizują Wasze uszkodzenia na minutę, lub zestaw o kal. 100-mm, który da Wam mocne podwójne uderzenie. Zapoznajcie się z nowymi sposobami na użycie Waszych dział, aby w pełni wykorzystać ich potencjał w każdej sytuacji.

Wyposażenie

ZALECANA KONFIGURACJA

Mechanizm dosyłający nie może usprawnić działania czołgów z dwoma działami. Jednak Stabilizator pionowy oraz Ulepszony system naprowadzania bardzo dobrze wpłyną na prowadzenie działa, a Ulepszona wentylacja da małą premię do ogólnej skuteczności całego czołgu.

Mechanizm dosyłający nie może usprawnić działania czołgów z dwoma działami. Jednak Stabilizator pionowy oraz Ulepszony system naprowadzania bardzo dobrze wpłyną na prowadzenie działa, a Ulepszona wentylacja da małą premię do ogólnej skuteczności całego czołgu.

Umiejętności załogi

DOWÓDCA
CELOWNICZY
KIEROWCA
PIERWSZY ŁADOWNICZY
DRUGI ŁADOWNICZY

Dodatkowe działo zmieni kształt załogi. Zamiast radiooperatora, którego obowiązki zostały przejęte przez dowódcę, będziecie mieli na pokładzie drugiego ładowniczego. Pomimo tej niecodziennej kombinacji rozmieszczenie umiejętności załogi nadal będzie raczej standardowe. Skupcie się na usprawnieniu celności działa, szczególnie podczas ruchu.

0 0 votes
Oceń wpis:
14 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Jisaburo Ozawa

Często są to boty w dwururkach, odda salwę i garaż.

Januszwota

Po wczorajszym dniu mam wrażenie że ponad połowa ludzi grająca tym dwu pindolowcem to jakieś boty lub ludzie bez pojęcia. Większość z nich albo kampi w krzakach z TD-kami, jadą na szybkie miejscówki dla medów lub po prostu yolo do przodu jak niezniszczalni. Bitwy po 4/5 szt w drużynie teraz norma i zazwyczaj ta drużyna przegrywa która ma ich więcej :/

Sinecode

Bo się gamonie napalili „kurła, dubeltuffka, dawaj pjoter, expim!” i myśleli że będzie to jakieś strasznie OP i nie do pokonania. Tymczasem 8 tier ma kadłub z 7 tierowego IS-a 2 i każdy go dziurawi jak chce bez zbędnego wysilania się (dlatego mają tak dobrą jak na ruski złom depresję). Wbrew oczekiwaniom linia nie jest zbyt wybitna i widać to po gamoniach walących goldem na lewo i prawo i kampiących z tyłu.

Swiezy875PL

Grają tym jacyś bezmyślni ludzie. Koniecznie chcą strzelić salwą a zanim to zrobią wyparowują.

FenikX

Dlatego czekam aż się sytuacja z dwulufami się uspokoi i dopiero wyjadę nimi 😀

Arek

Ja tam nie narzekam 😛
Swietny czolg i Mka juz na nim 🙂

General battles 15
wins 12 80%
losses 3
survived 7
WN8 2585

Pray2Win

Naucz się używać minimapy. Naucz się podstaw pocisków. Naucz się oczywistych weakspotów. Naucz się mniej oczywistych weakspotów (jak np. IS -7 prosta płytka nad gąsienicami, ale co ja tam wiem). Naucz się, że istnieją kamuflaże, nawet za srebro. Naucz się kątować pancerz. Uczyć się grać danym czołgiem nie trzeba, wystarczy powyższe. Dojdź do najlepszych modułów, zbadaj załogę chociaż na 1 pełny perk, wtedy oceniaj, czy dany czołg pasuje, czy przeskakujemy. Nie da się nauczyć myślenia, kwestia wychowania i szkoły. Jak nie myślisz, nie graj i nie dawaj powodów do tego, aby inni – nawet w myślach – kazali ci się… Czytaj więcej »

BloodWolF

Po kiego stabilizator na czołgu który ma sam w sobie dobrą stabilizację a ślepy jest jak kret ? :>

Dispersion
0.36
… moving
0.15
… tank traverse
0.15
… turret traverse
0.08
… after firing
3.84
… damaged
1.92

Dla porównania staty z 703 II

Dispersion
0.42
… moving
0.12
… tank traverse
0.12
… turret traverse
0.06
… after firing
3.84
… damaged
1.92

Oczywiście przedstawia się trochę słabiej ale oba mają „chory” bazowy zasięg widzenia 350m 🙁 Bez „google” albo też lornety skazani jesteśmy w nich na drużynę która jak wiemy czasami nic dobrego do gry nie wnosi…

Marek

Ciekawe jak mam grać tym czołgiem skoro odłożony exp z kv-3 został mi wyzerowany wtaz z wejściem patcha :/

Sinecode

To mało prawdopodobne. Nie kliknąłeś wymiany expa za złoto?

Laknat Tanker

Mnie tym wynalazkiem chorej wyobraźni twórców WG rzuca ciągle między IX i X.. Więc ze stockowym działem mogę sobie strzelać …. na wiwat. Poza tym mocno mi przeszkadza tryb snajperski, w którym po strzale przełącza na drugie działa i w tym samym monecie przesuwa się lekko obraz. Co wygląda tak jak by ktoś potrącił czołg. Ogólnie … gram tym czymś, aby wykończyć tę linię, ale wątpię abym sobie zachował choć jedną padlinę z tych wynalazków. Bo i po co? To coś ani nie jest jakoś fajne ani przydatne, ani dobrze zarabiające … ot, taki wybryk pancernej natury …. No i… Czytaj więcej »

Pray2Win

RNG wali po dupie jedno działo aby potem dawać korzystne szanse dla obu. I tak w kółko.

Klucznik47

„… a nawet dostać się do pierwszej linii ataku, gdzie zdecydowanie będziecie potrzebni. Użyjcie zaskakującej precyzji i mocnej wieży tego czołgu do walk na średnim dystansie lub krótkodystansowych pojedynków, ale pamiętajcie, że pancerz boczny stanowi Waszą największą słabość.” Coooo??? Hahahaha. Mocna wieża?? 😀 😀 😀 No to pojechali. Mocna to może jest w starciu z 6-7 tierami. Na pierwszą linię ataku się nie nadaje ten czołg, no chyba że grasz przeciwko 6-7 tierom. Jeśli rzuci na 10 tiery to lepiej się jechać utopić albo wyjść bo szkoda nerwów. Na pierwszą linię się nie nadaje w zwarciu przeciwko ciężkim 8 tierom… Czytaj więcej »

Jisaburo Ozawa

Przecież to jest IS z dwoma lufami. Na VII tierze to jest dobry czołg ale jak rzuca na IX i X to tylko spierdalać w krzaki za murkiem.