supertest: zmiany w drzewkach i pojazdy kolekcjonerskie

Jak być może pamiętacie, po tym jak zaktualizowane zrównoważenie przeszło przez gruntowane testy w piaskownicy, podjęto decyzję o wdrożeniu dwóch z nowo wprowadzonych zmian. W tej odsłonie supertestu będziemy mieli do czynienia ze zmianą w drzewach technologicznych.

Mamy na uwadze, że interesuje Was przede wszystkim przeniesienie pojazdów z poziomów VI-X do kategorii kolekcjonerskich. Nie podjęliśmy jeszcze wiążących decyzji – gdy skończymy, damy Wam znać. Jedno jest pewne: te maszyny będzie można kupić za kredyty. Supertest jest ograniczony do pojazdów z niższych poziomów.

W ramach niej pewna liczba pojazdów zostanie zaliczona do kategorii kolekcjonerskich, co oznacza, że nie będziecie musieli wydawać PD, aby wprowadzić je do garażu. Niektóre pojazdy zostaną przeniesione do innych poziomów, a nawet do innych klas. Ponadto w grze pojawią się całkowicie nowe pojazdy! Całe to przetasowanie zapewni spójniejsze postępy w drzewie technologicznym. Szczegółowa lista wszystkich nowych pojazdów i tych, które zostaną zmodyfikowane, znajduje się poniżej.
Warto zauważyć, że test jest obecnie zawężony do zmian związanych z samymi pojazdami; zmiany w drzewach technologicznych i statusie pojazdów zostaną wprowadzone w późniejszym terminie. Jeśli chodzi o sposób wprowadzenia tych zmian w klasach i poziomach w życie, rozważamy obecnie różne rozwiązania. Poinformujemy Was wkrótce po podjęciu konkretniejszych decyzji w tym temacie.

Pojazdy, które zostaną przeniesione do innych poziomów (łącznie 12):
• Cruiser Mk. I — z poziomu II na poziom I
• Cruiser Mk. II — z poziomu III na poziom II
• Cruiser Mk. III — z poziomu II na poziom III
• Cruiser Mk. IV — z poziomu III na poziom IV
• Valentine — z poziomu IV na poziom III
• Valentine AT — z poziomu III na poziom IV
• Crusader — z poziomu V na poziom VI
• Covenanter — z poziomu IV na poziom V
• BT-7 — z poziomu III na poziom IV
• KV-1S — z poziomu V na poziom VI
• А-20 — z poziomu IV na poziom V
• SU-76 — z poziomu III na poziom IV

Pojazdy, które zostaną przydzielone do innych klas (łącznie 5):
• Crusader (czołg średni zostanie przeklasyfikowany na lekki)
• T54E1 (czołg średni zostanie przeklasyfikowany na ciężki)
• VK 30.01 (H) (czołg ciężki zostanie przeklasyfikowany na średni)
• VK 30.01 (P) (czołg średni zostanie przeklasyfikowany na ciężki)
• Type 97 Chi-Ha (czołg średni zostanie przeklasyfikowany na lekki)

Pojazdy, które zostaną dodane do gry (łącznie 3):
• BT-5 — radziecki czołg lekki poziomu III Pod względem rozgrywki ma on wiele wspólnego z czołgiem BT-2, który od dawna przebywa na liście pojazdów w grze.
• T6 Medium — amerykański czołg średni IV poziomu Mówiąc krótko, to właściwie Sherman, i tak należy go traktować.
• Cavalier — pojazd brytyjski V poziomu, który przypomina sławetnego Cromwella.

Wszystkie pojazdy wyszczególnione powyżej zostaną zrównoważone, co oznacza, że pojawią się w superteście. Pamiętajcie, że żadna ze zmian nie jest wyryta w kamieniu, a ich statystyki mogą zostać zmienione.

BT-5
R174 BT-5 4096x2304 006

R174 BT-5 4096x2304 005

R174 BT-5 4096x2304 004

R174 BT-5 4096x2304 003

R174 BT-5 4096x2304 002

R174 BT-5 4096x2304 001

T6 Medium
T6 Medium 1

T6 Medium 2

T6 Medium 3

T6 Medium 4

T6 Medium 5

T6 Medium 6

Cavalier
Cavalier 01

Cavalier 02

Cavalier 03

Cavalier 04

Cavalier 05

Cavalier 06

Cavalier 07

Cavalier 08

Cavalier 09

Cavalier 10

7 Odpowiedzi do “supertest: zmiany w drzewkach i pojazdy kolekcjonerskie

  1. Mnie się nie podoba robienie wszystkiego pod te zwalone drzewka, zmienianie charakterystyki, klasy itp by tylko pasowało i linia była pełna, prosta, a czołgi zrobione pod jedno kopyto, żeby kretyn jeden z drugim, uczyli się grać X od V tieru…
    Jak dla mnie gra powinna się dostosować do czołgów, a nie na odwrót. Dal mnie to i mogłyby być dziury w drzewkach byle by czołgi były logicznie rozłożone.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.