WoT RU: czołg z miotaczem ognia, cz.II

Szczegółowa charakterystyka czołgu z nową mechaniką miotacza ognia.

Pojazd testowany jedynie w regionie RU przez studio Lesta.

Opis mechaniki i wstępna charakterystyka pojazdu.

Pojazd użyty w teście to niemiecki Kanonenjadgdpanzer, wygląd działa zaczerpnięto z Durchbruchswagen 2, a mechanika pochodzi z opancerzonego miotacza ognia, który można było spotkać w trybie Sztuka strategii.

UVuxRGwAIWQ

Wstępna charakterystyka:

Od9C1he7-xgTier: VIII
DMG: 40
Penetracja: 85 mm
Minimalny czas ogłuszenia: 11,88 s
Maksymalny czas ogłuszenia: 12 s
Czas przeładowania magazynka: 19,18 s
Czas pomiędzy wystrzałami: 4 s
Ilość wystrzałów na magazynek: 3
Ilość pocisków używana na jeden wystrzał: 14 szt.
Całkowita ilość pocisków w magazynku: 42 szt.
Pojemność magazynu amunicji: 1400 szt.
Czas celowania: 2,88 s
Rozrzut na 100 m: 2,4 m
Zasięg: 150 m
Wychył pionowy działa: -5/+20°
Kąty wychyłu działa: -30/+30°
V-max: +50/-20 km/h
Moc silnika: 700 KM
Stosunek mocy do masy: 19,97 KM/t
Obrót działa: 10,43°/s
Obrót kadłuba: 47,98°/s
Ilość HP: 1200
Pancerz kadłuba: 190/90/8 mm
Zasięg widzenia: 300 m
Zasięg radia: 730 m
Liczba załogantów: 4
RoF: 74,83
DPM: 2 993
Maskowanie stacjonarnego pojazdu (%): 23,6/5,62
Maskowanie pojazdu w ruchu (%): 14,14/3,36
Rozrzut w ruchu (przy maksymalnej prędkości): 0,04 (2,00)
Rozrzut podczas obrotu kadłuba (przy maksymalnej prędkości): 0,04 (1,92)
Rozrzut podczas obrotu działa (przy maksymalnej prędkości): 0,00 (0,01)
Masa: 35,06 t

VG0z9amajsA

sagk CUAKXo

L7NnkmUeLZU

QartpEpP8LU

YMxkS AjBm0

zbOUy 3Ucj8

ź: WoT Express

5 2 votes
Oceń wpis:
11 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marek

OB XXX xD

Pewien_O

Z początku myślałem, że to będzie osobny moduł do zamontowania na jakimkolwiek pojeździe (jak wenta, dosyłacz itp) i sam pomysł wydał mi się nawet ciekawy. Ale osobny czołg i linia z „nową mechaniką’ nie wygląda zbyt interesująco.

Tommy_Gun

Cytując klasyka: „Niektórzy ludzie chcą po prostu patrzeć, jak świat płonie.”

Q_TaZ_Kozl4

Na filmiku wyglądało to trochę jakby dmg leciał za każdym trafieniem w czołg, niekoniecznie tylko przy przebiciu. Jeśli natomiast by tak było, to wiele REDtardów tej gry by to ucieszyło, że nie muszą przebijać, żeby zadać dmg. Czy idea jest słuszna? Ciężko jednoznacznie wypowiedzieć się na ten temat. Z pewnością będzie ona miała swoich zwolenników, jak i przeciwników. Uważam jednak, że jesli na EU myśleliby nad tym rozwiązaniem i „nową mechaniką”, to dobrze by było początkowo wprowadzić to w formie jakiegoś eventu, aby każdy bez wyjątków mógł się zapoznać z owymi „miotaczami ognia”, systemem zadawania uszkodzeń, jak i łatwości zabijania… Czytaj więcej »

Miś Coralgol

A może by tak wprowadzić piechotę ? I pancerfausty ?

Q_TaZ_Kozl4

Wiesz, taki syf jak kołowiec już jest w grze, to co stanie im na przeszkodzie wprowadzić kolejny syf?!

Sinecode

Bojowe Wozy Piechoty i specjalny moduł „piechota z ręcznymi granatnikami przeciwpancernymi”. Albo rakietowe niszczyciele czołgów strzelające PPK przez całą mapę za full HP. W tej produkcji już wszystko jest możliwe, każdy absurd.

Miś Coralgol

E tam … myślę że WG nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa ….

Grytek1

Poczekaj na czołgi z rakietowym turbo 😛