WoT: PS4 & X: tryb Loaded Dice, czyli zmiany RNG

To, że konsolowe World of Tanks nastawione jest stricte na zysk i zarządzane jest bez ładu i składu – wszyscy wiemy. Konsolowa wersja zaczyna podążać śladami WoT: Blitz, które już dość dawno na stałe obniżyło wartość RNG (do 5%), a nawet wprowadziło tryb bitew realistycznych (więcej informacji TUTAJ).
Tak więc na konsolach, od 6 do 12 sierpnia, zostanie wprowadzony nowy tryb gry „Loaded Dice„, który zredukuje RNG:
• uszkodzeń z 25% na 10%
• penetracji z 25% na 0%
• obrażeń od pożaru z 25% na 0%

Więcej szczegółów:
• Obrażenia niepenetrujące od pocisków HE nadal będą się różnić, jako że zależą od grubości pancerza.
• Penetracja zawsze będzie wynosiła tyle ile stanowi jej teoretyczna wartość bez względu na odległość.
• Obrażenia od pożaru będą stałe, jedynie długość pożaru będzie różna, jak i każdy pojazd ma określony indywidualny współczynnik obrażeń od pożaru.

Oznaczenia wskaźnika penetracji:
• kolor czerwony: 100% szans na penetrację pancerza
• kolor pomarańczowy: 50% szans na penetrację pancerza
• kolor żółty: 0% szans na penetrację pancerza

4VPjjGbWSr0


ź: WoT Express

Jedna odpowiedź dla “WoT: PS4 & X: tryb Loaded Dice, czyli zmiany RNG”

Dodaj komentarz