WoT Blitz: aktualizacja 6.7, pojazdy z pociskami ATGM

Wraz z aktualizacją 6.7 do gry wchodzą dwa nowe czołgi możliwe do zbadania. Co prawda tylko dwa, ale warto je sprawdzić!

Po pierwsze, są to lekkie czołgi IX i X poziomu, które są niezwykle rzadkimi egzemplarzami. Po drugie, to niezwykle szybkie lekkie czołgi, zwłaszcza Sheridan, a działa są ich klejnotami koronnymi – dużego kalibru i zdolnymi do odpalania Przeciwczołgowych Pocisków Kierowanych (ATGM).

ATGM są wolniejsze niż zwykłe pociski, ale fakt, że możesz je kontrolować, bardziej niż rekompensuje brak prędkości. Pociski latają tam, gdzie wskazuje celownik. Możesz zaatakować wrogów ukrywających się za osłoną, dostosować pocisk pod lepiej penetrujący kąt, a nawet uderzyć wrogów z góry, korzystając z zakrzywionej trajektorii. Są jednak szanse, że nie będziesz w stanie wykonać takich sztuczek od samego początku, ale praktyka czyni mistrza.

Więcej informacji na temat ATGM:

  • Pocisk nie ma rozrzutu, co oznacza, że ​​uderzy dokładnie tam, gdzie jest wycelowany.
  • Zasięg i czas lotu pocisku są ograniczone jego ilością paliwa. Kiedy skończy się paliwo, pocisk eksploduje w powietrzu.
  • Działo zacznie przeładowywać dopiero, gdy pocisk trafi w cel lub wybuchnie.

T92E1
Do wybadania po T49 za 170 000 doświadczenia.

T92E1 to zwinny, zwrotny i bardzo niebezpieczny czołg, a raczej Hot Rod do przenoszenia potężnego działa 152 mm. To także dobry symulator treningowy do ćwiczeń, przed rozpoczęciem gry w pojazdach X poziomu.


Podstawowe działo T92E1 jest celne, szybkostrzelne i zadaje duże obrażenia na minutę. Standardowa penetracja pocisku wynosi zaledwie 220 mm, ale ta liczba jest wystarczająca biorąc pod uwagę wspaniałą mobilność czołgu. Poza tym i tak nie zamierzasz atakować frontalnie czołgów ciężkich, prawda? Jeśli chcesz, możesz grać tym działem aż do poziomu X, ale zalecamy jak najszybsze zainstalowanie najlepszego działa, z pociskami ATGM, aby poznać nową mechanikę strzelania. Działo 152 mm jest identyczne z działem Sheridana, więc zajmiemy się bardziej szczegółowo w następnej części.

Sheridan
Do wybadania po T92E1 za 250 000 doświadczenia.

To wszystko, co należy powiedzieć: 38 KM/t i maksymalna prędkość 65 km/h. Możesz nawet wygrać Drag Race w Sheridanie! Każdy, kto się nie zgadza, poczuje smak pocisku ATGM!


Poważnie, Sheridan to speedster, który może przyspieszyć do niesamowitych prędkości w ciągu kilku sekund. Podczas, gdy niektóre czołgi ciężkie wciąż jadą ze swoich punktów spawnu, możesz przejechać całą mapę w tę i z powrotem. Wspiąć się na wzgórze Middleburg z prędkością 50 km/h? Bez wysiłku! Następnie zjechać na dół i wdrapać się ponownie. Jazda w tym czołgu to czysta przyjemność. Sheridan jest zawodowcem! Przy takiej prędkości i zwrotności nie potrzebujesz pancerza.


Jeśli chodzi o pancerz… Sheridan go nie ma, ale jednocześnie ma. Niemal cały kadłub jest otoczony ekranami bocznymi o grubości 6 mm, z 12–32 mm głównego pancerza pod spodem. Ta konstrukcja tak naprawdę nie chroni pojazdu przed większością pocisków, ale znacznie zmniejsza obrażenia od pocisków HE, a w niektórych przypadkach może nawet zatrzymać HEAT.

Sheridan jest wyposażony w działo 152 mm z 3 rodzajami pocisków. Pociski APCR i HE działają jak zwykle, natomiast pociski HEAT działają jak ATGM. Wszystkie rodzaje pocisków sprawdzą się bardzo dobrze w bitwie:

  • APCR penetrują imponujące 240 mm pancerza i zadają 560 PW obrażeń.
  • Pociski HE mają niezłą wartość penetracji 90 mm, a zadane obrażenia o wartości 680 PW będą terroryzować lekko opancerzone niszczyciele czołgów i francuskie maszyny.
  • ATGM i ich penetracja 340 mm przy 560 PW obrażeń sprawią, że dosięgniesz wrogów ukrywających się za niektórymi osłonami i pomogą ci trafić w pancerz pod bardziej dogodnym kątem.


Niszczycielska siła ognia, długi czas przeładowania i bezprecedensowa mobilność Sheridana wyraźnie pokazują, że „uderz i uciekaj” jest wskazaną dla niego taktyką. Rolą tego nowego czołgu jest ciągłe zagrożenie dla wroga – zagrożenie, które pojawia się znikąd, uderza mocno i znika prawie tak szybko, jak się pojawiło. Nawet jeśli początkowo odpalanie ATGM jest trudne, niezawodne pociski APCR i HE sprawiają, że wróg nie ma szans. Oszczędzaj XP, ulepsz T49 i bądź pierwszym, który wypróbuje wyjątkową rozgrywkę T92E1 i Sheridan!

ź: WoT Blitz

3 Odpowiedzi do “WoT Blitz: aktualizacja 6.7, pojazdy z pociskami ATGM

  1. W Unreal Tournament też były mikromapki, a jednak pociski kierowane jak najbardziej dawały radę. Ograniczyć prędkość do ~300m/s i voila.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.