World of Tanks – havok i nowa fizyka ruchu

Krótki filmik informacyjny, w którym możemy zobaczyć jak wygląda World of Tanks z zaimplementowanym havokiem oraz nową fizyką ruchu:

Co prawda filmik zdjęto, ale od czego ma się swój zakurzony kanał na YT.
– havok @0:26
– nowa fizyka ruchu @1:56

ź: FTR

33 Odpowiedzi do “World of Tanks – havok i nowa fizyka ruchu

        1. Ty gawariet pa ruski ?
          Coś tam coś tam po rusku premium tankie fv 4202 coś tam po rusku ,
          więc tłumaczysz że na filmiku powiedzieli ze nie zostanie premium ?

        2. Gość na filmie mówi że 4202 zostanie przeniesiony do grupy czołgów premium, kiedy to się stanie jeszcze nie wiadomo, nie wiadomo też czy 4202 ZOSTANIE W GARAŻU gracza. Oznacza to, że 4202 może będzie premką, ale dostaniemy za niego inny czołg nie-premium i na tym się skończy.

    1. Ale drifty będą dobre do mobilnych, tylnowieżowych czołgów, widziałeś co zrobił 13 90? Szybki skręt, obrót i już jesteś tyłem, a nie tak jak teraz, podobnie do zawracania samochodem na 3. Poza tym z tego co czytałem to możliwe, że zrobią to tak, że będziesz jeździł normalnie tak jak teraz, a jak będziesz chciał zadriftować to będziesz musiał użyć czegoś w rodzaju hamulca ręcznego. Pewnie ten hamulec wprowadzą pod spację, nie znam nikogo kto by korzystał ze spacji z jej dotychczasowym (bezsensownym moim zdaniem) przeznaczeniem. Ja nie mogę się doczekać tej nowej fizyki ruchu :beer:

    1. Problem w tym że w filmie wyraźnie podkreślają że chociaż Havoc jest gotowy, to trzeba pod niego przystosować całą otoczkę gry, pojazdy, elementy statyczne, mapy. Z tego co widać nie ma się czym podniecać, bo w tym roku nic z tych rzeczy nie zobaczymy, może w połowie 2015

  1. No tak wszystko ładnie , zajebiście ale są problemy. Otóż zastanawia mnie to czy przy Havoku kiedy będziemy strzelać w budynek będzie brany pod uwagę kaliber działa, chodzi mi oczywiście o coś takiego: Spamerskie działko/karabin: Małe dziury Duży kaliber/artyleria: Totalny rozpier**** z budynku. Powinno coś takiego być żeby nie było że plujka z AT 2 np. będzie rozwalał pół budynku.

    Druga sprawa to wspomniana fizyka ruchu, mam pewne obawy. Skoro widać jak ponosiło tego AMX 13 90 to mam obawy że jadąc jakimkolwiek szybkim LT’ekiem będzie można spotkać niezbyt miłe sytuacje. Już w ogóle boje się myśleć co będzie podczas jechania na full speedzie. Możliwe że zarzucać też będzie mogło objeżdzającymi medami/LT co jak nie muszę chyba mówić że może utrudnić trochę sprawę, gdyż po prostu będzie wytracać prędkość przy drifcie. No chyba że po prostu nie będzie ,,ślizgania się” przy objeżdzaniu, i po prostu będziemy się kręcić jak samochód przygotowany do drfitów wokół, przeciwnika ale takie rozwiązanie jest głupie, co ja kur** gram w Drift Old The Tokyo ?

Dodaj komentarz