War Thunder – Ground Forces

Taa, konkurencja zawsze ożywia rynek z korzyścią dla klienta.




26 Odpowiedzi do “War Thunder – Ground Forces

  1. Ja nie wiem czy oni sukces odniosą, skoro tak spierdolili drzewka rozwoju… 5 czołgów lekkich a tu nagle Tygrysy?!! Albo Pz III potem Pz IV i znowu Pz III, Pz III i znowu Pz IV WTF? Albo jak można zmieszać czołgi lekkie z samochodami pancernymi w jednej gałęzi?! A Bishop był artą a nie TD. Przecież to się kupy nie trzyma…

    Oby te drzewka to było primaaprilisowe fake bo jak nie to ja im sukcesu nie wróżę…

    1. Niezły troling ile ci WG płaci za pisanie tych bzdur?

      Byle lalki widzi ze drzewka są historyczne, bo pierwotnie PZ III miał niszczyć czołgi a pz IV bunkry i okopy stąd te przeplatanki.

      Tygrys po czołgach lekkich? A Jak masz w WoT ? Na 2 poziomie masz czołgi ciężkie? Wyrzuć prototypy i zrób jedna linie średnich to ciekawe co dostaniesz….

      Czołg lekki z samochodem pancernym? Gdzie to masz? W drzewkach sojuszników ?A jak niby to mieli rozwiązać? Zrobić kolejne drzewko jak chińskie w WOT gdzie same klony/zakupy zagranicy ?

      Drzewka są poukładane z sensem i zgodnie z rozwojem.

      Popracuj nad trolingiem bo marni Ci to idzie, inna para kaloszy że nie ma co trolować puki nie zobaczmy konkretnego gemplayu

    2. @August Kennedy
      skoro brak historyczności i realizmu w WoT Ci przeszkadza to po co w to grasz? gra ma podobno dawać przyjemność a z tego co piszesz to jesteś potwornie tym produktem sfrustrowany, wrzuć na luz, są inne gry mmo, poza tym mi WG nic nie płaci a i tak wole ich drzewka rozwoju, które jak dla mnie są po prostu bardziej logiczne.

    3. Może zacytujesz gdzie napisałem ze mi brak historyczności i realizmu w WOT przeszkadza?

      Z tego co się orientuje to w moim odczuciu jest to w miarę ok, no ale widzę że lepiej wiesz co ja myślę…

      Nie jestem sfrustowany, i nie przeszkadza mi ze w WoT zrobili tak a nie inaczej drzewka, że powyciągali projekty często z kosmosu żeby tylko mieć całą linie.

      jak widać w WT są dziury między poszczególnymi pojazdami ale jakoś to nie przeszkadza.

      Czemu Wg zrobił tak a nie inaczej? Nie wiem może miel taką wizje, może chcieli więcej wyciągnąć od graczy na grindzie, może chcą przyciągać graczy “różnorodnością” ich pomysł i ich spraw.

    4. @August Kennedy a więc według ciebie Tygrys pochodzi od Luchsa a nie pz IV? I że w gałęzi czołgów lekkich idealne miejsce ma tam ciężki samochód pancerny? Bitch please. Jak komuś ktoś ma płacić to chyba Gandzia Entertaiment tobie za fanatyzm. No i po co te nerwy od razu? Wrzuć na luz, zjedz czokobonsa krzykaczu bo ci coś na medullę siadło.

    5. Pokaż mi gdzie masz te czołgi lekkie z samochodami pancernymi ? Bo ja tam widzę osobną linie dla samochodów zwiadowczych.

      Czołgi włoskie i węgierskie pomijamy, bo tu tworzą tylko linie włoskie, węgierskie bez podział na lekki, średnie ciężkie, TD spg, OPL itd.

      Czyli Tygrys H pochodzi od PZ III/IV ? Pokaż mi JAKIEKOLWIEK rzeczywiste informacje ze taki czołg kiedy kolwiek istniał choćby na papierze :)

      Wiec jak to z Tobą jest tu Tygrys H jest za PZ II L (był taki czołg) i uważasz że to bez sensu itd. W WoT Tygrys h jest po PZ III/IV (nic nigdzie o tym nie znalazłem poza paroma fan rysunkami….) i uważasz że to jest OK? Dziwna ta logika.

      Co do pochodzenia tygrysa to PZ IV był projektowany jako czołg wsparcia piechoty (stąd w pierwszych modelach krótka 75) a PZ III jako typowy czołg( długa 50) wiec bliżej tygrysowi do PZ III niż PZ IV.

      Z tym fanatyzmem to mocna przesada, bo WT gram od święta.

    6. ZSSR pierwsze od lewej,
      USA pierwsze od lewej ;]
      Wszyscy podniecają się tak WT a nawet jeszcze tych czołgów nie ma w grze. Na WoT też kiedyś tak wszyscy się ślinili a przecież wiemy jak jest teraz (i jak powinno być). Pożyjemy zobaczymy, osobiście mam nadzieję że jednak WT osiągnie sukces bo to będzie lepiej dla graczy WoT, ale na razie lepiej się tak nie nakręcać żeby później super zawodu nie było. W końcu Gandzia Ent. to też kacapska firma więc zagrywki może mieć podobne ^^

    7. Panie, zacznijmy od tego, że sprawy expa itd w WT wygląda całkiem inaczej niż w WoT’cie. W WT exp jest dla całego drzewka, a nie tylko dla jednej linii, więc nie widzę tych problemów, które Ty zauważasz. W odróżnieniu od Project Tank, to jest rzeczywiście całkiem inny projekt. Wielki szacunek za brak silenia się na wciskanie nie wiadomo jakich czołgów. Dobrze, że będzie wreszcie realna konkurencja.

    8. Gra wygląda łądnie, samoloty mnienie interesują ale skoro wprowadzają czołgi warto wybróbować. Niestety poziom hypu jak zwykle jest zbyt wysoki i znając życie będizemy się musieli wszyscy rozczarować.

      Mam nadzieje że nie, jak kolega wspomniał jakaś konkurencja do WoT by się przydała.

      Aczkolwiek dopóki nie pojeżdże sobie czołgami z WT raczej ciężko powiedzieć jak się będzie nimi grało – czy będą historycznie poprawne czy nie – nie ważne, oby tylko fyzka była w miarę OK.

  2. Drzewka technologiczne na ten moment są po prostu głupie, brak w nich jakiejś głębszej myśli i konsekwencji. Jedynym plusem jest obecność kołowych pojazdów opancerzonych. Gameplay tez mnie nie porywa, wielka otwarta mapa i czołgi strzelające do siebie z odległości kilometra… Może to i bardziej realistyczne podejście ale ja i wole bardziej arcadowy styl od WG, w końcu cytując jednego z developerów: “chcesz realizmu? idź do wojska”.

    1. Odejmij od drzewek Z WoT-a wszelkie prototypy zostanie Tobie to samo. Deweloperzy od WT od samego początku deklarowali, że w ich produkcji będą pojazdy/samoloty biorące udział w walkach. I mam nadzieję iż nowe czołgi okażą się lepsze od WoT-a, przydałoby się żeby WG spuściło trochę z tonu i zaczęło na poważnie traktować graczy.

    2. To chyba nie jest żaden gameplay tylko pokaz tego co jest już teraz identyfikowane jako cele naziemne i prowadzone przez głupie jak but Al. Co do drzewek to nie są one żadną nowością bo widziałem je już ponad miesiąc temu (podobnie jak ten rzekomy gameplay który jest z lutego i można przy nim przeczytać “This game mode is not “World War”.”) i podobno jest to tylko fanowski wytwór. Radziłbym się na razie wstrzymać z prezentacją czego kolwiek bo informacje mają być podane dopiero za parę tygodni.

    1. Dokładnie, gra może być dobra (może nawet lepsza od WoT-a), ale jeśli deweloperzy od WT będą odstawiać takie szopki z graczami jak WarGaming to będzie lipa. Moje obawy budzi to, iż Gaijin to firma z Rosji (WG z Białorusi). Nie miałem przedtem do czynienia z grami od nich więc nie wiem jak traktują graczy, mam tylko nadzieję że wydawca gier z takim dorobkiem będzie robił to profesjonalnie.

Dodaj komentarz