Supertesty: równoważenie czterech pojazdów X poziomu

Kontynuując nasze prace nad równoważeniem, zidentyfikowaliśmy cztery pojazdy X poziomu wymagające korekt.

Niektóre z nich z czasem stały się zbyt dominujące, a inne są mniej popularne i wymagają aktualizacji statystyk. Poprzez dostrojenie ich charakterystyk staramy się wyeliminować braki równowagi i sprawić, aby rozgrywka sprawiała Wam więcej przyjemności.

Wyślemy te cztery pojazdy X poziomu i kilka maszyn wysokich poziomów z ich gałęzi do supertestów. Naszym celem jest zapewnienie, że dzięki tym zmianom Wasze wrażenia będą lepsze. Pamiętajcie, że charakterystyki pojazdów mogą ulec zmianie po testach

Pz.Kpfw. VII: Poprawiono komfort strzelania i żywotność.

Ten czołg ciężki nie jest zwykle preferowany w bitwach losowych ze względu na braki w sile ognia i pancerzu. Uważamy, że zasługuje na większą uwagę i zainteresowanie. Aby XPz.Kpfw. VII czuł się pewniej w starciach na bliskim dystansie, ulepszamy jego:

  • celność i czas celowania,
  • wartości penetracji pocisków standardowych i specjalnych.

Usuwamy też słabe punkty na jarzmie działa, wyrównując je z VK 72.01 (K) i ogólnie zwiększając żywotność.

12

AMX 50 Foch B: Poprawiono automat ładujący i dynamikę.

Naszym głównym celem jest poprawienie automatu ładującego czołgu XAMX 50 Foch B , aby uczynić go wygodniejszym i groźniejszym dla przeciwników. Skupiamy się na następujących ulepszeniach:

  • skrócenie czasu celowania,
  • zmniejszenie rozrzutu po strzale,
  • poprawa stabilizacji podczas ruchu i przy obrocie kadłuba.

Ponadto zwiększymy maksymalną prędkość jazdy wstecz i moc na tonę. Te ulepszenia pozwolą AMX 50 Foch B szybko szukać osłony po użyciu automatu ładującego.

Sąsiadujące pojazdy

Aby te zmiany pozostały kompatybilne z parametrami pojazdów sąsiadujących w danej gałęzi technologicznej, skorygujemy również efektywność francuskich niszczycieli czołgów poziomów VIII–IX.

Nieznacznie poprawimy prędkość jazdy wstecz, czas celowania, rozrzut po strzale i stabilizację w czasie obrotu kadłuba i działa.

Ten pojazd otrzyma te same kolejne ulepszenia, w tym nieznacznie poprawioną celność.

Super Conqueror: Zmniejszono siłę ognia, aby wyrównać szanse.

XSuper Conqueror jest jednym z najpotężniejszych czołgów ciężkich dostępnych do zbadania. Liczba tych czołgów w bitwach jest znaczna i może mocno wpłynąć na wynik każdej bitwy.

Znacie jego mocne strony: twarda wieża, wyjątkowe kąty opuszczenia lufy i świetne uszkodzenia na minutę. Ma znaczący wpływ na pole bitwy i dobrze działa w każdej sytuacji bojowej. W rezultacie Super Conqueror może pochwalić się wysokim współczynnikiem zwycięstw w bitwach losowych i w Natarciu.

Naszym celem jest złagodzenie jego dominacji bez uszczerbku dla jego głównych zalet i stylu rozgrywki. Super Conqueror pozostanie pojazdem o świetnych osiągach, ale nie będzie już w aż takim stopniu decydował o przebiegu bitwy. Aby to osiągnąć, nieznacznie zmniejszymy jego:

  • uszkodzenia na minutę,
  • szybkość przeładowania,
  • pulę PW.

Ten czołg ciężki nadal pozwoli Wam osiągać świetne wyniki na różnych mapach.

Controcarro 3 Minotauro: Wprowadzono zmiany pancerza i zwrotności.

Kiedy potężny XControcarro 3 Minotauro wykorzystuje teren i odsłania tylko swoją kabinę z górną płytą pancerza, staje się prawie niezniszczalny. Ten ciężko opancerzony niszczyciel czołgów ma reputację groźnego przeciwnika i może frustrować wielu dowódców przeciwnej drużyny.

Naszym celem jest stworzenie sytuacji, w której pojazdy niższego poziomu nadal będą miały trudności z przebiciem jego przedniego pancerza. Jednak dokładne celowanie i wyższe wartości penetracji na X poziomie powinny zapewnić bardziej zrównoważoną rywalizację z tym niszczycielem czołgów.

Aby to osiągnąć, zmniejszymy opancerzenie jego włazów i niektórych obszarów z przodu, aby zwiększyć szansę na penetrację. Zmniejszymy także:

  • pulę PW,
  • prędkość specjalnego pocisku kumulacyjnego.
  • Dodatkowo, zwiększymy jego moc na tonę i prędkość obrotu podwozia, a także nieznacznie dostosujemy inne charakterystyki. Łącznie zmiany te sprawią, że Minotauro będzie bardziej podatny na ataki, lecz jednocześnie zachowa swoje mocne strony.

34

 Sąsiadujące pojazdy

Aby zapewnić spójność, dokonamy również podobnych zmian w pojazdach poziomów VIII–IX w gałęzi Minotauro.

Jego wieża jest stosunkowo prosta i nie ma oczywistych słabych punktów. Zamiast więc zmniejszać opancerzenie wieży, co mogłoby ją narazić na zbyt częstą penetrację:

  • osłabimy pancerz górnej płyty kadłuba,
  • zwiększymy prędkość obrotu podwozia i rozrzut przy obrocie kadłuba.

Ten pojazd jest znany z wytrzymałego pancerza wieży. Aby zachować charakterystyczne cechy rozgrywki, nieznacznie zmniejszymy pancerz dolnej płyty pancerza. Spowoduje to zmniejszenie liczby rykoszetów i trafień bez przebicia. Nieznacznie zwiększymy również rozrzut podczas obrotu podwozia.

5 1 vote
Oceń wpis:
16 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Jisaburo Ozawa

Poprawiają Focha B? Który obecnie jest zajebisty i bardzo mocny? Co za debile pracują w WG. Po tych poprawkach wyjadą tłumy idiotów nie mających pojęcia jak nim grać i będą sterczeć w krzakach jak mongoły. Teraz przynajmniej grają nim tylko ci co potrafią wykorzystać jego zalety czyli ja.

Prucek91

Minetaur ma mocny przód, ale wystarczy, że lekko obróci wieżę i tam można go już przebić. Z resztą, ktoś w ogóle podejmuje walkę z takim czymś usadowionym na dobrej pozycji, czy raczej odjeżdża i go tam zostawia w spokoju? To ostatni czołg, który potrzebuje nerfa.

Super Conqueror do znerfienia? Serio? Dopiero ludzie przestawili się z Chieftaina na niego, a już uznali go za zbyt mocny? Do tej pory jakoś nikomu nie przeszkadzał.

Dobrze, że BZ-176 nie jest wcale przekokszony i nie wymaga balansu…

DejVu

Bo Wg ma niedorozwinięty tok rozumowania znerfili krana,amxa,vzte to na logike jakiś pojazd musi być najlepszy ktory sie wyrożnia znerfia sq to sie okaże ze t110e5 jest za mocny bo duzo osob nim gra i tak w kołko jedno i to samo…

Tommy_Gun

Tu nie chodzi o to czy czołg jest za mocny czy nie, ale raczej o to że jest zbyt „popularny”. S.Conqueror jest popularny z racji na to że jest uniwersalny. Na każdej mapce da się coś tam ugrać. Ale czy jest to „najlepszy” drzewkowy czołg ? No raczej nie. A jesli chodzi o nerf to tragedii nie ma. Moglo byc znacznie gorzej. Nerfia HP i dość mocno re-load (prawie o sekundę). Będzie się dało to w jakimś stopniu zniwelować modułami i załogą, ale dopóki nie ruszą wartosci pancerza, celności, alfy i mobilności to nadal będzie to dobry czołg.

Edytowany 19 dni temu przez Tommy_Gun
Dragos

Bz to kasa a qon to drzewko dlatego nie spiepsza bzy. Zresztą jak by spieprzyli nazwali by sami siebie idiotami a ludziska być może wyciągnęli by łapy po zwrot za paczuchy/premke

Tommy_Gun

Nie wiem Co WG sobie zarzywa ale na pewno nie grają we własną grę. Największą bolączka Pz.Kpfw. VII nie jest siła ognia, tylko brak pancrza tuż pod wieżą po bokach. Dzięki temu „ficzerowi” nie da się side scrapować czołgiem do side scrapowania bo w te pół metra na pół metra wbijają się nawet 8-ki bez golda….

Edytowany 19 dni temu przez Tommy_Gun
Piotr2702_

Zacznijmy może od tego że Pz. VII i VK (K) nigdy nie były czołgami do ,,side scrapowania”. Nimi się wyjeżdża skątowanym przodem, ale skoro ty się Pz usilnie kątujesz to się nie dziw że 8 cię penują

Sinecode

Wyjazd skątowanym przodem pojazdem który ma wieżę całkowicie z tyłu? Masz to i grasz czy tak piszesz? Jakikolwiek wyjazd przodem powoduje że wszystkie pociski przeciwnika lecą w dolną płytę i na koło, efekt ten sam. Nim powinno się grać na sidescrap, ale weakpoint pod wieżą go skutecznie dyskwalifikuje z takiej taktyki.

Ten_warrior_

nie powinno się wyjeżdżać przodem, bo łapie w dolną płytę, nie powinno się wyjeżdżać sidescrapem, bo łapie w weakpoint pod wieżą…
Więc skąd niby wniosk, że powinno się grać na sidescrapa, a nie na wyjeżdżanie skątowanym przodem, bo logiki w tym brak?

Tommy_Gun

Tak więc skoro side scrape odpada, jak i wyjeżdżanie przodem, czołg który z założenia ma grać w 1-szej linii tak średnio się sprawdza jako „assult heavy tank”. Buff do działa który szykuje WG sugeruje że pewnie chcą aby grac tym jako snajperem na czerwonej linii XD

Sinecode

No to patrz Chrysler K/GF- taka sama architektura z wieżą z tyłu. Ruskie IS-M, Obiekty 705- to samo. Nawet Mausa i „małsiena” pod to samo można podciągnąć. Pomijam medy w postaci 416-tki, 430 II i K-91. Ale np. na Himelsdorfie możesz spokojnie ustawić się na rogu budynku i tłuc przeciwnika, lekko tylko wychylając tył i wiedząc że wszystko od boku idzie za 0 po gąsienicach albo rykoszetuje. Ba, żeby daleko nie odbiegać- VK 45.02B prowadząca do „Kulfona” (czyli Panzera VII) ma te same zalety co Chrysler i gra się nią dużo przyjemniej, a przede wszystkim można wychylać tył bez ryzyka… Czytaj więcej »

Edytowany 16 dni temu przez Sinecode
Ten_warrior_

Raz, czołgi które wychylają się i wszystko odbijają same z siebie to rak. Dwa, kto powiedział, że wieża z tyłu ma do tego służyć? Wymyślasz różne dziwne rzeczy, ale w istocie chodzi o to, że taki styl gry ci pasuje do takiej konstrukcji, bez konkretnego powodu. Ja uważam, że styl gry powinien być dostosowany do parametrów, a nie parametry do stylu. Gra jest wtedy ciekawa i urozmaicona, a nie że masz 10 czołgów z wieżą z tyłu i 10 czołgów jeździe na sidescrapa i sterczy tam jak cep, bo parametry nie predysponują go do niczego innego. Jak chcesz bocić na… Czytaj więcej »

Edytowany 8 dni temu przez Ten_warrior_
Dragos

Niech oni się w łeb jebnal. Dzień za dniem debile robia wszystko żeby przestać pakować w tą grę. Zaczęło się od zjebania art (tak boli mnie to bo nie mam eboli a misje trzeba zrobić), dalej masa zjebanych map, czołgów za sprawą ich cudownych pseudo balansow, wierzchołek zjebany, nawet zjebali przepustkę windując cenę za stare czołgi przy tym redukując możliwość zdobycia żetonów z 9 za etap na 8 za etap. Ujebali czata w grze więc ludzie zaczęli na nich wylewać pomyje na forum. Choj też zamknęli żeby zamknąć ludziom pyski. Zjeby robia wszystko żeby zniechęcić ludzi do gry a przynajmniej… Czytaj więcej »

Wottodno

nie wspomniałeś o wspaniałych stylach z przepustki, tak piękne że dzieci w przedszkolu zaczynają grać w wota…, dalej za mało golda lata , zwłaszcza ludzi pogięło gdy bitwa jest np tylko na ósemkach a wielu spamuje goldem jakby mieli mausy przed sobą.oczywiście nerfienie czołgów którę robie lu świeżo zrobiłem wkórwia strasznie, zjebali całą linie japońskich HT, Krana, idę teraz do Minotauro to jeb , nerf, a czołgów premium niech nie zapomna więcej najebać, ale nie takich słabych jak BZ, zróbcie trzy razy mocniejsze jebane k…

Sinecode

A wiesz skąd ten spam goldem? Bo jak masz 50/50 że trafisz i przebijesz, to wolisz od razu załadować golda i mieć w nosie. Bo nie wiesz czy kolejny pocisk przebije czy dopiero 10-ty a w tym czasie przeciwnik magicznie porobi Cię jak chce…

Tomasz

Ta gra już zeszła na psy, przepustka bitewna i wojownicze żółwie ninja, jeny to już gra dla 6 latków czy jak ? masakra, ostatnio zainstalowałem warthundera i szczerze coraz wiecej tam gram

Edytowany 17 dni temu przez Tomasz