supertest: zmiany na mapie Urwisko

Zmiany na mapie Urwisko.

Powód przeprojektowania:
Drużyna niższa ma niewielką przewagę nad drużyną wyższą.

Mini Map

Rozwiązanie:
Czas na dotarcie na wzniesienie (w strefie 5) został zmieniony dla drużyny wyższej, równoważąc skuteczność tej pozycji z drużyną niższą. Pozycje na środku mapy również zostały zrównoważone dla obu drużyn.

1. Podjazd do pozycji niszczycieli czołgów dla drużyny wyższej był znacznie trudniejszy niż dla drużyny niższej. Teraz podjazd będzie łatwiejszy.


2. Bardziej bezpośrednia trasa pozwoli czołgom średnim szybciej dostać się do strefy wzniesienia.


3. Linie obserwacji i ognia zostały oczyszczone z gruzu, niepotrzebnych krzaków i ogrodzeń, co ułatwi walkę w ruchu.


4. Teren w centrum został zmieniony dla wyższej drużyny. Możecie teraz ukryć się za nierównościami terenu, aby uniknąć ognia ze wzniesienia. Ale pojazd nadal będzie podatny na atak, jeśli ruszy do góry.



5. Przebudowano wzniesienie do ostrzeliwania centrum czy ścieżki oraz do walki przeciwko niszczycielom czołgów. Teraz ta pozycja będzie równie wartościowa i dogodna, co jej odpowiednik u drużyny przeciwnej.


6. Teren w centrum został nieco przerobiony dla niższej drużyny. Teraz będzie ona bardziej narażona na ogień ze wzniesienia podczas jazdy w kierunku krzaków. Oprócz tego krzaki w centrum przesunięto bliżej niższej drużyny, aby zrównoważyć tę pozycję. Teren został podniesiony i dodano na nim osłonę na ścieżce do latarni morskiej dla niższej drużyny. Miejsce to pozwoli na walkę z przeciwnikami znajdującymi się na wyższej pozycji.



7. Klif został przekształcony w dogodniejszą pozycję obronną, którą można zająć, jeśli drużyna wroga odpowie ogniem z wyższej pozycji lub z centrum. Ta pozycja jest podobna do jej odpowiednika dla drużyny przeciwnej.


8. Teren został nieco podniesiony dla niższej drużyny.


0 0 votes
Oceń wpis:
8 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Jasio F

Coś się pokićkało w obrazkach dla 4 i 5.
I taka drobnostka: lepiej mówić drużyna/baza używając stron świata: północna, południowa, wschodnia i zachodnia niż „wyższa”, „niższa” , etc.

Pray2Win

niższa wyższa może być kobieta
zgadzam się

SansV13

„nowe mapy” ? nie po co zmieńmy dwa kamyki i spłaszczmy jedną górkę i nazad do zmyślania nowych premek a knopers i tak dzieciaką wmówi ze to „game changer”.

skip

No tak, balansują mapy żeby lepiej sie grało ale jakiemuś marudzącemu dzieciakowi na blogu jak zwykle nie pasuje xD

Maciej

+1

dokitu

Balans gdzie obecnie ponad 90% czołgów ma twarde wieże ( bez LT oczywiście ) 95% balansowania Medium to twarda wieże a nowy balans map róbmy pagórki i obojętnie jakim medem , gramy tak samo – wychylać tylko wieże za pagórków

pikawka

Gdy włączysz sobie wykluczoną dawno temu mapę, to będzie dla Ciebie jak nowa. Proste ? Proste.

marcysiek

Hm podjazd dla tdkow nie powinien byc latwiejszy tylko dla obu drużyn trudniejszy bo te tdki tam stoja przez 3/4 bitwy.. Nie tylko tdki stane tam skoda t50 albo progetto i jest op pozycja