Zmiany na mapie Ruinberg.
Powody przeprojektowania:
Na mapie zauważono rosnącą nierównowagę na korzyść niższej drużyny.
W wyniku analizy zebranych danych statystycznych chcemy wypróbować następujące zmiany, które mają na celu zrównoważenie pozycji wyższej drużyny. Chcemy jednak zachować tradycyjny schemat bitwy i uniknąć całkowitej symetrii. Wszystkie zmiany dotyczą ogólnie miasta.
Plan zmian:
1. Obszar mieszkalny został otwarty, aby stworzyć dodatkową różnorodność na ulicach, ścieżkach i pozycjach dla dział samobieżnych drużyny położonej wyżej. Podobne pozycje znajdują się również w otwartych obszarach mieszkalnych dla drużyny z dołu. Dzięki temu pojawiło się dodatkowe miejsce do walki, a przestarzały ślepy zaułek w lewym górnym rogu mapy został usunięty.
2. Uszkodzony budynek ze stanowiskami strzelniczymi (podobny do tego w pobliżu dolnej bazy).
3. Zamiast budynku świątyni w centrum można znaleźć dodatkowe przejście z pozycjami dla wyższej drużyny. Stwarza to nowe możliwości dla broniącej się drużyny, pozwalając jej powstrzymać nadciągających przeciwników na placu lub walczyć z bardziej odległymi pozycjami (tradycyjny przesmyk na placu dla drużyny niższej nie został usunięty).
4. Dodano w tych miejscach kopce w pobliżu brzegów budynku. Z pierwszego kopca w punkcie 4 mogą korzystać gracze zarówno z wyższej, jak i niższej drużyny.
5. Kontur dzielnicy mieszkalnej został poprawiony, aby stworzyć z boku półki. Pozwala to na zajęcie w pobliżu większej liczby pozycji.
6. Dodano pozycję do ostrzeliwania przejścia niższej drużyny.
7. Drobna zmiana. Usunięto przeszkadzający wrak spalonego pojazdu.
To teraz na górnej bazie jeszcze większa Kampa będzie grana dobra robota WG !