supertest: zmiany na mapie Granica Imperium

Zmiany na mapie Granica Imperium.

Minimap

Dlaczego wprowadzono zmiany:
Korytarzowy układ mapy, kiepskie połączenia między liniami, brak możliwości manewrowania na mapie i nierównowaga na korzyść dolnej drużyny.

1. Linia dla średnich i lekkich czołgów została przeprojektowana, aby dać więcej możliwości manewrów. Zostało utworzone połączenie między bramami pośrodku mapy (strefa #4).


1.2 After

2. Pozycja niszczycieli czołgów została przeprojektowana tak, aby dać więcej kontroli nad przejściem ze strefy dla czołgów ciężkich (#5) i nowym otwartym terenem (strefa #6).

3. Zniwelowano róg, aby wyrównać czas, jaki zajmuje czołgom ciężkim dojechanie do strefy #5.

4. Poszerzono bramę w centrum mapy. Obniżono teren pomiędzy strefami #4 i #5 (przy bramach). Góra jest teraz otoczona liniami ogniowymi skierowanymi na bojowy obszar dla czołgów ciężkich (strefa #5). Teren został zmodyfikowany dla podwyższenia komfortu gry. Dodano zasłonę ze strefy #1.

5. Pole walki dla czołgów ciężkich zostało w całości przeprojektowane. Zniwelowano nierównowagę na korzyść dolnej drużyny. Teren został generalnie obniżony, aby wygodniej się po nim jeździło.

6. Linia w rogu mapy została całkowicie zmodyfikowana. Teraz łatwiej jest z niej przeprowadzać ataki oskrzydlające na strefę dla czołgów ciężkich (#5) i pozycje dla niszczycieli czołgów (#2 i #7).

7. Pozycja niszczycieli czołgów została przeprojektowana tak, aby dać więcej kontroli nad przejściem ze strefy dla czołgów ciężkich (#5) i nowym otwartym terenem (strefa #6).

8 Odpowiedzi do “supertest: zmiany na mapie Granica Imperium

    1. Chciałem właśnie napisać, że baboki będą znowu robiły sieczkę na tej mapie.
      Jak ta mapa była w miarę ok pod względem art, tak teraz jest masakra !
      Poproszę WG o możliwość blokowania map, nie Dwóch, a co najmniej Sześciu, to zablokuje wszystkie najbardziej przekichane pod względem art.
      Albo ?
      Albo likwidacja art do JEDNEJ sztuki na bitwę !
      Marzenie rannego czołgisty. :sick:

  1. W mojej opinii… Słabo. Mapa górska zmieniona na stepy i pagórki. Kolejny raj dla art.
    Balans pod pomidorków, ponieważ giną pod górkami lub na przepychaczu? Dla nas graczy, życie. Dla dzieci – nie da się grać. Smutne.
    Już widzę te stanie na końcu i kampienie do upadłego.
    Może zróbcie FlatMape 500×500 bez przeszkód otwartą. WG przecież lubi szybkie bitwy, na takiej mapie byłyby piorunująco szybkie, nie byłoby gdzie kampić. Wygraliby tylko najodważniejsi. Pozdro

Dodaj komentarz