supertest: Vz. 55

Vz. 55, czechosłowacki czołg ciężki X poziomu, wkrótce w supertestcie.

Kluczową cechą tego pojazdu jest możliwość wyboru między dwoma działami kal. 130 mm. Pod względem wydajności ich konfiguracja jest taka sama, ale różnią się sposobem zadawania uszkodzeń. Działo standardowe strzela w trybie cyklicznym, drugie ma automat ładujący z dwoma pociskami. Oba działa używają tych samych pocisków: standardowych przeciwpancernych, o penetracji 260 mm, i specjalnych APCR, zdolnych przebić pancerz grubości 306 mm. Ich uszkodzenia na strzał są takie same i wynoszą 490 PW. Pod względem celności też nie ma między nimi różnicy, ponieważ dla obu dział wynosi ona 0,4 m. Przeładowanie działa z trybem cyklicznym trwa 12,5 s przy czasie celowania wynoszącym 2,8 s. Jeśli chodzi o działo z automatycznym ładowaniem, to do pełnego przeładowania potrzebuje ono 25 s, a czas ładowania między pociskami w magazynku wynosi 2,5 s, przy czasie celowania równym 3,1 s. Oba działa odznaczają się korzystną stabilizacją.

Inne cechy nowego pojazdu X poziomu nie odbiegają od tego, czego możecie się spodziewać po czołgach ciężkich. Dobry pancerz przedni, osiągający 300 mm na wieży, i nachylony pancerz kadłuba pozwalają czołgowi wytrzymać ataki większości pojazdów przeciwnika. Wytrzymałość: 2100 PW. Mobilność jest standardowa dla tego typu pojazdów: maksymalna prędkość wynosi 50 km/h, a moc 15,5 KM/t. Zasięg widzenia: 390 m.

Działa Vz. 55 różnią się trybami strzelania, co pozwala na dostosowanie pojazdu do preferowanego stylu gry. Automat ładujący wykazuje pewne podobieństwa do tego z czechosłowackich czołgów średnich w zakresie prędkości przeładowania i dobrego prowadzenia. Pozostałe charakterystyki są porównywalne z tymi u innych czołgów ciężkich, co oznacza, że pojazd może skutecznie realizować zadania pojazdu tego typu: kierować atakiem lub utrzymywać kluczową pozycję.

Sbfny32

Wstępna charakterystyka:
Tier: X, HT, Czechosłowacja
DMG: 490/490/640
Penetracja: 260/306/68 mm

Działo cykliczne:
Czas przeładowania: 12,5 s
Czas celowania: 2,8 s

Działo z magazynkiem:
Czas pełnego przeładowania: 25 s
Czas pomiędzy pociskami: 2,5 s
Czas celowania: 3,1 s
Pojemność magazynka: 2 szt.

Celność: 0,4
Wychył pionowy działa: -8/+15°
Pojemność magazynu amunicji: 40 szt.
V-max: +50/-15 km/h
Moc silnika: 850 KM
Stosunek mocy do masy: 15,5 KM/t
Obrót kadłuba: 30°/s
Obrót wieży: 25°/s
Ilość HP: 2.100
Pancerz kadłuba: 115/90/85 mm
Pancerz wieży: 300/150/90 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 850 m
Liczba załogantów: 4

12 Odpowiedzi do “supertest: Vz. 55

  1. Uważam że będzie to szrot, ponieważ brak peny na goldzie słaba celność i czas celowania beznadziejny obrót działa i kadłuba mało hp garnek i tylko115 mm pancerza na kadłubie oj już czuje jaka to będzie tragedia

  2. Nie chcę być jakoś krytyczny ale już ostatnio dodany nosorożec nie został jakoś dobrze przyjęty, jest dobry nic więcej nic mniej ale to czeskie coś będzie jeszcze mniej popularne i zasługuje na miano czegoś pomiędzy amx30b a pz kptw 7 jeżeli chodzi o jakość. Ta penetracja ilość HP pseudo pancerz , rozrzut czas celowania ludzie kto chce się tym męczyć

  3. Drugie działo w czołgu z magazynkiem raczej nie będzie miało racji bytu

    Poprawcie jeśli się mylę ale zdaje się że nie można założyć tam dosyłacza

    Wieża niby mocna ale gary całkiem spore się wydają

  4. w dobie szybkich bitw, snajperów na aimbocie, medów z lepszym pancerzem niż cięzkie czołgi nie mówiąc też o lepszej penetracji etc itd. to wypuszczanie kolejnych ciężkich drzewkowych czołgów jest jedynie fajną nowością. Bo to nie doda uroku tej grze, pogłębi jedynie coraz większy dół kloaczny..

  5. Najpierw trzeba by tym pograć na testowym i sprawdzić ile jest warte w praktyce. Suche staty nie są jakieś rewelacyjne, wiadomo że drzewkowym HT-kiem numer 1 będzie Obiekt 277 który ma więcej z meda jak ciężara. Typowe dla WG od jakiegoś czasu że nie wypuszczają rewelacyjnych czołgów w drzewku a z wszystkiego najlepsza jest premka- włoskie HT, dwururki, szwedzkie medy, brytyjskie LT-ki i tak dalej.

      1. Są wymagające. O ile dziewiątka wymaksowana dawała jakąś frajdę z rozgrywki tak dycha jest co najwyżej przeciętna i to słabo. Pociski APCR a lecą powoli jak HEAT albo OB-ki, penetracja na podstawowej amunicji mierna, pancerz oprócz pokazywania się na wieże nie istnieje, celność w stosunku do Leoparda, STB czy nawet 140-tki też mierna. Ilość tych czołgów w bitwach pokazuje ile są warte.

        1. tier w tier najlepsza sie o dziwo wydawala ósemka własnie ze względu na zarąbiaszcze działo i jeszcze lepszą amunicje 1,385m/s to poezja strzelanie na dystansie 100-150m to jest instant trafienie i w ogóle najbardziej medowy sie wydaje ten gameplay i bardzo przypomina ten w bourrasque bo oboma sie prowadzi ostrzal z pozycji po to zeby sie celownik bardzo nie rozjezdzal jak ktos chce poczuc feeling bourrasque za darmo polecam udes 14 5 na spręzarce dosyłaczu i czym tam sobie chcecie

        2. mnie w tej linii wkurzalo to ze jak juz mialem zajebistą predkosc 1385m/s na podstawowym pocisku na tierze 8 to potem tylko zjazd tzn. downgrade do 1150 na IX a potem 1000 na X
          albo to ze diametralnie zmienia sie sposob grania tymi pojazdami w zaleznosci od w zasadzie wszystkiego począwszy od tego ze pancerz sensowny jest ale od tieru 9, i jest ale pod warunkiem ze cos tam tzn. granie na wieze ale do momentu az przeciwnik załaduje HEATy albo zalezny side scrap od dziala przeciwnika czy ma 122 czy nie itp itd strasznie sytuacyjne i paradoksalnie dobre są te czołgi. o X nie mowie bo wstyd sie z tym pokazywac

Dodaj komentarz