supertest: TT-130M

TT-130M, czechosłowacki specjalny czołg ciężki IX poziomu wjeżdża na supertest.

TT-130M to czechosłowacki, specjalny czołg ciężki IX poziomu. Jest to znacznie zmodernizowana wersja czołgu ciężkiego T-56 odznaczająca się podwyższonym poziomem ochrony.

Jedną z kluczowych cech TT-130M jest udane połączenie podzespołów pochodzących zarówno z radzieckich, jak i z chińskich czołgów ciężkich. Dzięki tym ulepszeniom czołg jest wyposażony w potężne chińskie działo kalibru 130 mm zadające imponujące uszkodzenia 490 PW jednym strzałem. Wysokie uszkodzenia są jednak równoważone przez długi czas przeładowania.

Pojazd jest napędzany solidnym silnikiem o mocy 800 KM wspieranym przez dopalacze odrzutowe. Warto zauważyć, że czołg ma cztery ładunki dopalaczy odrzutowych, które są znacznie mocniejsze od swoich chińskich odpowiedników.

TT-130M jest przeznaczony do aktywnego udziału w walce w zwarciu i skutecznego prowadzenia szpicy ataku. Jego charakterystyki sprawiają, że jest doskonałym wyborem dla nowych czołgistów, którzy preferują agresywny styl gry na czele swojej drużyny.

TT-130M

Wstępna charakterystyka:
Tier: IX, HT, Czechosłowacja
DMG: 490/490/640 HP
Penetracja: 244/306/65 mm
Prędkość pocisków: 980/1180/980 m/s
Czas przeładowania pocisku: 14,7 s
Czas celowania: 2,9 s
Celność: 0,42
Wychył pionowy działa: -5/+20°
Pojemność magazynu amunicji: 40 szt.
V-max: +30/-14 km/h
Moc silnika: 550 KM
Stosunek mocy do masy: 10 KM/t
Obrót kadłuba: 20°/s
Obrót wieży: 25°/s
Ilość HP: 1750
Pancerz kadłuba: 100/70/70 mm
Pancerz wieży: 300/150/90 mm
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg radia: 850 m
Liczba załogantów: 5

0 0 votes
Oceń wpis:
5 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Kaczmar5

No to mamy czeski remis xD czeski chińczyk, ale combo… oni już serio nie ukrywają tych kopii innych kopii i łączenia elementów 2 maszyn różnych nacji.

Sinecode

„Ale jakby nie dodawali nowych czołguff to by był płacz że nic do gry nowego nie dodajo!”- tak niektórzy by Cię skomentowali. 🙂
A jest tyle do poprawek i zmian, ale skoro ludzie kupują premki 9 tieru (mimo że WG samo powiedziało że 7 i 9 tier w grze jest do przejścia i bez sensu) to cóż…

Kaczmar5

Ja tam czekam na mechanikę wielu wież która była testowana hen czasu temu na haloween i działała super, chociaż trudno by było to pewnie zbalansować, również by odświeżyli stare mapy do HD ale za to dali te eventy randomowe na mapach, no i czekam na węgierskie maszyny (starczyło by na spokojnie na linie medów i TDków do max VII tieru, a resztę by sami już wymyślili 😉 )

Sinecode

Ja nie widzę sensu wprowadzania mechaniki wielu wież z prozaicznego powodu- takich pojazdów było relatywnie mało i też na siłę wciskać kolejne serwetkowe projekty? No niezbyt. Dodatkowo jedne pojazdy wielowieżowe miały małokalibrowe działka (patrz T-35 uzbrojony w jedno działo 76 mm w głównej wieży ale też 2x 37 lub 45 mm w 2 mniejszych) a inne karabiny maszynowe (patrz T-28 czy japońskie wynalazki) i też tu są kolejne 2 problemy: 1- dodatkowe działa= więcej amunicji= wyższe koszty zabawy 2- karabiny maszynowe = bezużyteczne wobec czołgów ale można by to zrobić na zasadzie amunicji przeciwpancernej do KM-ów i tym pruć w… Czytaj więcej »

Kaczmar5

No jedynie u japończyków miały by one jakieś zastosowanie (V, szczególnie VI i mooże VII tier) gdzie miały te 47-57mm, ale tez pojawiłby się problem z tym że na topowym losowaniu były by zbyt mocne w starciu przeciwko lolkom, a z drugiej strony będą na dole tabeli te dodatkowe działa na niewiele by sie zdały, także ciężko by to było chyba zbalansować.