supertest: ST-II i IS-3-II, czołgi dwulufowe, cz.II

Tym razem oficjalna informacja:
Dzisiaj do supertestu wprowadzamy dwa radzieckie czołgi ciężkie z dwoma lufami. Zanim je opiszemy, objaśnimy najpierw nowe tryby strzelania.

Qqkq5fD5QF8tier VIII – brak informacji
tier VIII premium – Object 703 II, obecnie testowany; screeny i informacje | aktualna wstępna charakterystyka

Być może będzie to nowa linia czołgów dwulufowych lub też część zmian powiązanych z zapowiadaną modyfikacją linii IS-4.

Więcej informacji odnośnie dwulufowych czołgów znajdziecie TUTAJ

Pojazdy dwulufowe mogą strzelać w następujących dwóch trybach:
• Sekwencyjny: umożliwia wystrzelenie najpierw z jednego, a potem drugiego działa. Odbywa się to dokładnie tak samo, jak w przypadku włoskich mechanizmów ładujących, tyle że magazynek ma dwa pociski. Po wystrzeleniu z pierwszego działa rozpoczyna się jego przeładowywanie i następuje aktywacja drugiego działa. Nie trzeba czekać na ponowne załadowanie pierwszego działa. Strzał można oddać od razu po zmianie dział. W tym przypadku postęp w przeładowywaniu pierwszego działa zostaje wyzerowany.
• Podwójny strzał: zgodnie z nazwą oba działa strzelają jednocześnie. Zaczekaj, aż oba działa zostaną załadowane, a następnie przytrzymaj przez kilka sekund lewy przycisk myszy, aby przygotować i oddać podwójny strzał. Po wystrzale oba działa są blokowane i rozpoczyna się czas oczekiwania na przeładowanie. Po jego upływie działa zostają kolejno przeładowane.

ST-II, tier X
Oczywiście jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest umieszczenie autentycznego projektu czołgu dwulufowego na samym szczycie nowej gałęzi. ST-II jest uzbrojony w dwa działa kal. 122 mm, z których każde zadaje 440 punktów uszkodzeń.
Przeładowanie działa zajmuje 11,7 sekundy, a przełączenie na drugie działo wymaga 3 sekund. Przygotowanie podwójnego strzału trwa 2,5 sekundy, po czym działo zostaje zablokowane na 5 sekund. Działo ma rozrzut na poziomie 0,4 m, czas celowania 2,9 s i niesamowitą stabilizację. Jego standardowe pociski przeciwpancerne przebijają 258 mm pancerza, a specjalne pociski kumulacyjne 340 mm.
Jeżeli chodzi o wytrzymałość, przód wieży ma grubość do 250 mm, a kadłub odpowiednio 150 mm na przodzie i 140 mm po bokach. Wyposażony w 2500 punktów wytrzymałości pojazd jest wytrzymalszy od poprzednich maszyn. Jego zasięg widzenia wynosi 390 m, a mobilność jest porównywalna z innymi czołgami ciężkimi. Prędkość maksymalna dochodzi do 40 km/h, a stosunek mocy do masy (12,2 KM/t) jest co najwyżej przeciętny. Warto zwrócić uwagę na niską prędkość obrotu wieży, która wynosi tylko 16 °/s.
Generalnie te czołgi ciężkie mają mocne wieże i są dosyć mobilne. Podczas walki należy stosować podobną taktykę, jak w przypadku innych czołgów, ale kiedy nadarzy się okazja, trzeba wykorzystać tryb sekwencyjny albo podwójny strzał i unicestwić nieprzyjaciela.

ST-II

Wstępna charakterystyka:
Tier: X, HT ZSRR
DMG: 440/440/530
Penetracja: 258/340/68 mm
Czas przeładowania: 11,7/11,7 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2,5 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 5 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 3 s
Celność: 0,4
Czas celowania: 2,9 s
Obrót wieży: 16 °/s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
Pojemność magazynu amunicji: 40 szt.
V-max: +40/-13 km/h
Moc silnika: 800 KM
Stosunek mocy do masy: 12,2 KM/t
Obrót kadłuba: 26 °/s
Ilość HP: 2.500
Pancerz kadłuba: 150/140/100 mm
Pancerz wieży: 250/160/160 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 730 m
Liczba załogantów: 5

WoT Template New-Tank EN

Post-502699962-0-13578500-1570790546

Post-502699962-0-98013000-1570790552

Post-502699962-0-53095600-1570790563

Post-502699962-0-49566200-1570790582

IS-3-II, tier IX
Główną zaletą wszystkich pojazdów wyposażonych w dwie lufy jest oczywiście siła ognia. Maksymalnie ulepszony IS-3 II dysponuje dwoma działami kal. 122 mm, a każde z nich zadaje 390 punktów uszkodzeń. Dobrze wycelowana salwa może odebrać przeciwnikowi ok. 800 punktów wytrzymałości. Przeładowanie działa zajmuje 10,7 sekundy, a przełączenie na drugie działo wymaga 3,5 sekundy. Przygotowanie podwójnego strzału trwa 3 sekundy, po czym działo zostaje zablokowane na 7 sekund. Stabilizacja jest na najwyższym poziomie, a celność na dystansie 100 metrów wynosi 0,4 m. Jego standardowe pociski przeciwpancerne przebijają 243 mm pancerza, a specjalne pociski podkalibrowe 292 mm. Pojazd ma jednak dosyć przeciętne opancerzenie i tylko 1800 punktów wytrzymałości, dlatego na polu walki warto zachować ostrożność. Jedynie wieża jest lepiej opancerzona, a jej parametry grubości to odpowiednio 250 mm na przodzie i 130 mm po bokach. Jeżeli chodzi o mobilność IS-3 II, pojazd rozwija prędkość maksymalną 38 km/h, ma przeciętny stosunek mocy do masy (12,5 KM/t) i nie skręca zbyt szybko. Jego zasięg widzenia wynosi 360 m.

IS-3-IIWstępna charakterystyka:
Tier: IX, HT ZSRR
DMG: 390/390/530
Penetracja: 243/292/68 mm
Czas przeładowania: 10,7/10,7 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 3 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 7 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 3,5 s
Celność: 0,4
Czas celowania: 3 s
Obrót wieży: 22 °/s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
Pojemność magazynu amunicji: 74 szt.
V-max: +38/-15 km/h
Moc silnika: 750 KM
Stosunek mocy do masy: 12,5 KM/t
Obrót kadłuba: 28 °/s
Ilość HP: 1.800
Pancerz kadłuba: 130/90/60 mm
Pancerz wieży: 250/150/130 mm
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg radia: 625 m
Liczba załogantów: 5

Post-502699962-0-33797600-1570790405

Post-502699962-0-06646000-1570790440

Post-502699962-0-83480100-1570790432

Post-502699962-0-15643200-1570790425

Post-502699962-0-03459500-1570790412

10 Odpowiedzi do “supertest: ST-II i IS-3-II, czołgi dwulufowe, cz.II

        1. Tyle eufemizmów i synonimów dla faktu, że to syn Skisłego nażarł się kredek Bambino i nasrał na papier techniczny…

  1. Zaraz zaraz, nie będzie przejścia z ST-1 na ST-2 ? To po CH. ja ten czołg kiszę w garażu… Trolling WG pełną gębą…
    btw. O wiele lepiej by było jakby zamiast dodawać 2-działowe czołgi dodali by możliwość strzelania z innych dział w czołgach które takie coś posiadają (Lee, Grand, Churchill I, B1, czy nawet SAu 40 czy ARL V39)
    Ale wiadomo. Ważniejsze od balansu dla WG jest celowe niezbalansowanie gry – OP P2W premka czy X tier który przez 2 miesiące będzie celowo zostawiony OP, a jak już więcej graczy dogrinduje i odblokuje – to wtedy nerf ! :D

Dodaj komentarz