supertest: ST-II, cz.III

Szczegółowa charakterystyka tieru X sowieckiej linii pojazdów dwulufowych – ST-II.

9MizAHZOBS8

Wstępna charakterystyka:
Tier: X, HT ZSRR
DMG: 440/440/530
Penetracja: 258/340/68 mm
Czas przeładowania: 11,25/11,25 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2,5 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 5 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 3 s
Celność: 0,38
Czas celowania: 2,78 s
Obrót wieży: 16,7 °/s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
Pojemność magazynu amunicji: 40 szt.
V-max: +40/-13 km/h
Moc silnika: 800 KM
Stosunek mocy do masy: 11,54 KM/t
Obrót kadłuba: 27,12 °/s
Ilość HP: 2.500
Pancerz kadłuba: 150/140/100 mm
Pancerz wieży: 250/160/160 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 730 m
Liczba załogantów: 5
Masa: 69,3 t
Szybkostrzelność: 5,34
RoF: 2.347

OwXRKF3xkN0

ZEpdns-RX1Y

Fts1mGuIoqA

K9ATrN-uJMM

OMcYjAgXhAc

TUYSl2ssREY

UCF3nesvA 4

X6jmcXE4 Ck

8ie H0mUYBg

BwdQUM0hb2s

I-Q4gX81FTM

Ht-JoOrRgMM

ź: WoT Express

0 0 votes
Oceń wpis:
9 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Moottley

Podziwiam entuzjazm WG przy wprowadzaniu do gry tych wszystkich rozwiązań, o które nikt nie prosił.

Laknat Tanker

Najlepsze jest to, że tam w środku w wieży powinien być zamek do armaty. To jest tak duże ustrojstwo, że np. jak brytole załadowali 17 funtowe działo do Shermana, to armatę musieli położyć na boku, bo się właśnie zamek w wieży nie mieścił. Teraz pytanie do „speców” z WuGie (z akcentem na Gie). Jak duży zamek musiał by być w tym waszym wynalazku, co? A co z odrzutem po strzale? Itd. Itp.

Klucznik47

To nie jest komedia, to już cały cyrk przywieźli do gry. W filmiku o tych UFO czołgach powiedzieli że dostaniesz kopa do prędkości jak jedziesz i obrócisz działa do tyłu i strzelisz.

Sinecode

Żeby to miało realne perspektywy to wieża musiała by być co najmniej okrętowa w tym czołgu. Wystarczy spojrzeć na FV-a 4005. To był realny projekt a jakie miał gabaryty właśnie z uwagi na działo?
http://i.imgur.com/yeCTJYV.jpg

No ale to jest WoT- ta gra nie ma nic wspólnego rzeczywistością.

Mokaze

Nie chce być adwokatem diabła ale skoro wg poszło już w takim kierunku ze czołgi z lat 40 walczą z czołgami z lat 60 i późniejszych, dodając masę czołgów z papieru a nawet jak w linii polskiej wymyślone to czemu nie iść dalej w tym kierunku..To jest gra i z realiami nigdy nie miała nic wspólnego..

Sinecode

W zasadzie spostrzeżenie jest słuszne. Czołgi z innych gier, często w klimacie S-F? Dlaczego nie. Czekam na czołg Apocalypse z serii Red Alert, 4 gąsienice już są jak w AEP I, 2 rury testują i zaraz wprowadzą, tylko rakiet brakuje ale to kwestia czasu.

Paythos

Gdzieś Ci w dzwoni ale nie wiesz w jakim kościele… po pierwsze primo, obrócenie o 90* zamka nic by nie zmniejszyło jego rozmiarów… nie wiem skąd ten pomysł i czemu nikt na to nie zwrócił uwagi.
Po drugie primo, obrót zamka w Firefly był spowodowany zupełnie inna rzeczą. Po prostu rozmiary naboju, powodowały problemy z ładowaniem ( D-25T miała amunicje rozdzielnego ładowania, więc problemów nie było i uwierz, zamek działa ma jeszcze sporo miejsca w wieży ).
https://www.youtube.com/watch?v=__Y8YJeas4I

Sinecode

Błędem było podpięcie Hot Wheelsów do istniejących LT-ków. To odmienna klasa pojazdów która jest traktowana na równi z resztą, stąd ta patologia że w jednej drużynie są 3 zwykłe LT-ki a w drugiej pluton kołowców.
A jeśli mutant miałby mieć specjalne losowanie to pozostałe pojazdy traktujmy jednakowo, a nie że w jednej drużynie same magazynki, kołowce i inne raki a w drugiej paździerze.