supertest: SDP 60 Gonkiewicza

Nowy pojazd na Superteście.

Dowódcy, dziś debiutuje w Supertescie SDP 60 Gonkiewicza – polski niszczyciel czołgów IX poziomu.. Podobnie jak odpowiedniki na poziomie VIII i X w nowej linii, ten niszczyciel wprowadza nową mechanikę, w której obrażenia zadawane przez jego standardowe i specjalne pociski zależą od odległości od celu.

Nazwany na cześć podchorążego z Akademii Techniczno-Wojskowej im. Jarosława Dąbrowskiego w Warszawie, który był pomysłodawcą tego projektu, SDP 60 Gonkiewicza w grze jest bardzo podobny do niszczyciela czołgów najwyższego poziomu w tej linii, czyli NC 70 Błyskawica. Zachowuje te same mocne i słabe strony oraz możliwości taktyczne

Na dystansie do 50 metrów zarówno standardowe, jak i specjalne pociski APCR zadają średnio 800 HP obrażeń na strzał, przy czasie przeładowania działa wynoszącym 15 sekund i czasie celowania 2,7 sekundy. Pociski te osiągają imponujące prędkości, dochodzące do 1700 m/s dla standardowego pocisku i 2000 m/s dla specjalnego. Maksymalna prędkość jazdy do przodu wynosi 42 km/h, a do tyłu 15 km/h. Warto zauważyć, że SDP 60 Gonkiewicza polega w dużej mierze na sojusznikach i wymaga od graczy ciągłego monitorowania sytuacji na polu bitwy.

SDP 60 Gonkiewicza

Wstępna charakterystyka:
Tier: IX, TD, Polska
DMG ≤50 m: 800/800/800 HP
DMG na 275 m: 550/550/800 HP
DMG ≥500 m: 300/300/800 HP
Penetracja: 290/320/85 mm
Prędkość pocisków: 1700/2000/1000 m/s
Czas przeładowania pocisku: 15 s
Czas celowania: 2,7 s
Celność: 0,38
Wychył pionowy działa: -7/+15°
Limit obrotu wieży: -5/5°
Obrót działa: 26°/s
Pojemność magazynu amunicji: 60 szt.
V-max: +45/-15 km/h
Moc silnika: 720 KM
Stosunek mocy do masy: 15,6 KM/t
Obrót kadłuba: 30°/s
Ilość HP: 1800
Pancerz kadłuba: 190/75/55 mm
Zasięg widzenia: 360 m
Zasięg radia: 730 m
Liczba załogantów: 4

3.9 8 votes
Oceń wpis:
6 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Jisaburo Ozawa

Kolejny z dziesiątków tysięcy chorążych WATu którzy zaprojektowali sobie czołg na koniec semestru. Czekam na polskie drzewka LT, SPG, transporterów, ciągników, gazików, lawet i kuchni polowych.

pikawka

Gratuluję, Ozawa, wpadłeś na świetny pomysł – kuchnie polowe to byłoby coś!!
.
Jeździsz za czołgami i w promieniu 100 metrów dodajesz 1% punktu HP na sekundę wszystkim czołgom sojuszniczym !! Kuchnia polowa mogłaby to robić przez 1 minutę, a potem trzeba by było dojechać do punktu nazwanego „Restauracja”, żeby pobrać nowe posiłki dla czołgistów. W ramach obrony kuchnia mogłaby rozrzucać torciki śmietankowe, które przyklejałyby się do wizjerów przeciwników i powodowałyby „oślepienie” czołgu wroga na np. 10 sekund. W tym czasie kuchnia polowa mogłaby spierniczyć.

Sinecode

Jakie torciki śmietankowe?! Skisły bigos tak żeby jeszcze dostawały uszkodzenia na sekundę jak na Stalowym Łowcy strefa zadaje jak ktoś nie ucieknie!

Macko

Średni dystans walki TD to pewnie około 250-300 metrów czyli średnio zadajesz na strzał 550dm ale płacisz za pocisk tak jakby zadawał 800:) chociaż sytuacje do zadania pełnej puli będą miały mniejszą częstotliwość. Opłacalność:)

Lance

To nie wypali imo wole już taki 9 Tier chinski strzelać za 50dmg mniej ale zawsze i z lepszym pancerzem ale teraz ktoś powie nie pociski gold lecą niecałe 760m/s okej okej ale po co mi 2000m/s jak mam grać na blisko gdybym snajpił jak Strv to miało by to jakiś sens no chyba że ktoś ma zamiar kampić tym polakiem i strzelać co 15 sekund za 300 z celnością 0.38 to ma to sens

Sinecode

W zamyśle ta linia ma zachęcać do walki na bliski dystans. W praktyce już to widzę- efektywny pancerz dychy to 310 mm. Spam goldem: pewny jak kajmański bank. Snajpienie z dystansu kosztem zadawanych DMG? To ja już wolę snajpić Strv. No ale na takim El Haluf goście kampią i snajpią z bazy Jagodami E100, T100E3 czy Minotauro którymi powinni się trzepać na 1 linii więc…